Tahtoisin Lihavan Miehen

Sakkariini

Olen miesten suhteen ihan kokematon mies. Minusta tuntuu että sisälläni olisi paljon rakkautta antaa eritoten lihavalle miehelle.

Tiedän ettei ulkonäkö ole tärkeintä, mutta minä tulen ihan heikoksi kun vain näenkin lihavan miehen ja ajatukseni alkaa lentää.
Tarkoitan oikein reilusti pulskia miehiä, mitä lihavampi, sitä ihanampi.

Onko yleensä homoilla miten tärkeä se minkä tyylinen toinen on ja etsiikö muut juuri tietyn tyypppistä miestä?

Olen ihan kokematon enkä varmasti osaisikaan mitään, mutta juuri lihavan miehen kanssa haluaisin opetella hellyyttä. Minusta olisi ihanaa paijata ja saada tuottaa mielihyvää lihavalle miehelle.

27

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Ulkonäkö ei ainakaan itselleni merkkaa yhtään mitään...Tosn olen ilmeisesti hieman eri tilanteessa kuin sinä.mik's siinä,etsi lihava mies itsellesi.varmasti löytyy enemmän kuin kuikeloita

      • oldchublover

        juu.. onhan Suomessa kyllä paljon lihavia miehiä, mutta.. Itse tahdon törmätä aina siihen ongelmaan, että vanhemmat pullukat etsivät yleensä sitä pientä, laihaa ja karvatonta tai muuten vaan "täydellisen" kropan omaavaa.. ei niille monellekkaan iso, lihava poju kelpaa..
        Ja jos sitten se tuuri sattuu potkasemaan, että sellaseen törmää, niin eiköhän ukko ole naimisissa tai muuten vain varattu naiselle...


      • ..............
        oldchublover kirjoitti:

        juu.. onhan Suomessa kyllä paljon lihavia miehiä, mutta.. Itse tahdon törmätä aina siihen ongelmaan, että vanhemmat pullukat etsivät yleensä sitä pientä, laihaa ja karvatonta tai muuten vaan "täydellisen" kropan omaavaa.. ei niille monellekkaan iso, lihava poju kelpaa..
        Ja jos sitten se tuuri sattuu potkasemaan, että sellaseen törmää, niin eiköhän ukko ole naimisissa tai muuten vain varattu naiselle...

        no mitä jos ottasit jonkun laiheliinin,ja lihottaisit sen sitten jälkeenpäin?tosin liika lihavuuskaan ei ole kovin suositeltavaa...luulen että tässä on nyt enemmänkin kyse siitä että-niin kuin jo mainitse-et omaa *täydellistä kroppaa*,ja siksi ajttelet että sellaisen omaavan kanssa voisi tulla vähän itsetunto-ongelmia,eni tiedä,tämä on vaim arvaus^^onnea etsintään...


      • oldchublover
        .............. kirjoitti:

        no mitä jos ottasit jonkun laiheliinin,ja lihottaisit sen sitten jälkeenpäin?tosin liika lihavuuskaan ei ole kovin suositeltavaa...luulen että tässä on nyt enemmänkin kyse siitä että-niin kuin jo mainitse-et omaa *täydellistä kroppaa*,ja siksi ajttelet että sellaisen omaavan kanssa voisi tulla vähän itsetunto-ongelmia,eni tiedä,tämä on vaim arvaus^^onnea etsintään...

        Noh..en ota laiheliinia millonkaan, koska ei kiinnosta/kiihota pätkääkään. Ja toista en rupia kyllä lihottamaankaan. Itelleni on tullu pyyntöjä, että lihottaisin itteeni vielä hieman ja ne keskustelut loppuu kyllä lyhyeen. Ja terveydenalan ammattilaisena kyllä tiedän ettei lihavuus ole aina niin terveellistä, jotkut kestää senkin paremmin kuin toiset...

        Ja mitä tulee tuohon itsetunto kysymykseen... noh itseäni on aina vain kiihottaneet vanhat pullukat..en tiedä viittaako se nyt varsinaisesti itsetunto-ongelmaan, en ole asiaa siltä kantilta koskaan ajatellut. Voihan se jotenkin olla piilevänä tuolla alitajunnassa. Tiedosta sitä kuitenkaan en..

        Mutta onnea mä kyllä tuun tarvitsemaan..ja rutkaasti... että kiitosta vaan


      • Anonyymi
        oldchublover kirjoitti:

        juu.. onhan Suomessa kyllä paljon lihavia miehiä, mutta.. Itse tahdon törmätä aina siihen ongelmaan, että vanhemmat pullukat etsivät yleensä sitä pientä, laihaa ja karvatonta tai muuten vaan "täydellisen" kropan omaavaa.. ei niille monellekkaan iso, lihava poju kelpaa..
        Ja jos sitten se tuuri sattuu potkasemaan, että sellaseen törmää, niin eiköhän ukko ole naimisissa tai muuten vain varattu naiselle...

        No ei pidä paikkaansa


    • 199191

      Halunsa kullakin. :D

      Itte en ole hirveän ulkonäkökeskeinen, mutta on se kiva että toinen mahtuu ovesta sisään ja omaa kivan tyylin :D

      • ja luurangot

        Korjaan: mahtuu ovenRAOSTA. Siinä on se ulkonäkö. Ei haittaa, vaikka kärsisit pälvikaljusta ja aknesta, kunhan oot vaan laiha.


    • Anonyymi

      Mistä päin oot

    • Anonyymi

      Täällä Rovaniemellä on toinen tyyppi, joka tykkää pullukoista. Ukkomiehet ja ammattivosut kun ei kuunnosta, niin hiljaista on pitänyt.

    • Anonyymi

      Itse tykkään vanhemmista miehistä noin 50-70 v vatsakkaista kiihottaa kun naivat takaa päin

    • Anonyymi

      About princeandrew.

    • Anonyymi

      Bear on lihava vanha ukko. Tosin hän pitää ainoastaan alle 10-vuotiaista pojista, mutta voit yrittää raiskata hänet, jos pääset soluttautumaan Niuvanniemen suljetulle osastolle.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Voi sentään, kun sinulle on noin vaikeaa löytää itsellesi elämäsi ihannemies, heteropride :/

        Pitäisi olla lihava, vanha, osastolla oleva pedo, joka pitäisi sinua aina henkisesti alle 10-vuotiaan tasolle jääneenä.

        Vaikka noista kriteereistä ainoa, jonka täyttäisin onkin, että pidän sinua henkisesti 10-vuotiaan tasolle jääneenä, riittäisikö se sinulle, jos säälistä sinulle rakkautta antaisin? Niuvaan en osastolle valitettavasti henkisesti ja fyysisesti terveenä pääse ja raiskaamisen voit unohtaa.

        -bear-


    • Anonyymi

      Vogue saunassa on runsaasti kaljavalaita.
      Voit valikoida sieltä.

      • Anonyymi

        Missä on Vogue
        olis se mahtavaa kun nussittaisi kunnolla suuhun, niin että naama lätisee


    • Anonyymi

      Tuo puhe itsetunto-ongelmista oli mielenkiintoinen. Minä olen hoikka poika, eikä minulla ole paljoakaan nopeita lihaksia luulisin, mutta sitkeä olen tasaisessa kohtuullisesti voimaa vaativassa suorituksessa.

      Minun fantasiani kohdistuu jonkin verran ylipainoisiin miehiin, joilla liika rasva on tasaisesti ympäri kehon, ei siin pelkkä iso maha. Tuollaisen miehn on helppo kuvitella voimiltaan vahvaksi. Oma haba on 32 cm, minuun tekee melkoisen vaikutuksen, kun jonkun haba on yli 40 cm. Jos valinnan eteen pääsen, niin valitsen sen, joka näyttää riskimmältä ilman jatkuvaa kuntosalilla puurtamista. Vanttera vahva mies on paras, hän on minun vastakohtani..

    • Anonyymi

      Täällä ollaan! 180kg pelkkää ihraa. Panemisiin!

      Ps kai oot alle 15w?

      -bear-

      • Anonyymi

        Ooh, kostuin jo märemmäksi kuin Niuvan lastenallas! Mulla on 3,5 sentinen pipuli, 300 sentin ahteri ja harranstan kalja kelluntaa ja heittausta. Olen varmasti neitsyt ja olen poikamainen. Ainoa sosiaalinen kontaktini on S24.

        Heteropride


    • Anonyymi

      No, ainakin täällä Mikkelissä olis iso nalle. Koko todellakin löytyy. Ite en kanssa juuri laihoista pidä mut olis laihaakin kerran kiva kokeilla. Yleensä lihava on herkku. Kannattaa katsoa biggercity niminen paikka. Se on iso koko sille tehty paikka.

    • Anonyymi

      Mua kiihottaa ajatus lihavasta bearista ähkimässä ja hikeä pyyhkimässä. Iiiihanaa!

      bearin salarakas

      • Anonyymi

        Juu on huomattu, et sä mikään salarakas oo...

        Mut kuules bear on vain MUN MUN MUN!!!

        -heteropride-


    • Anonyymi

      läskit lyllyy ja hytkyy ku meikäpoika masturboi uimahallin lastenaltaassa. Hups, taas tuli porttikielto. No takas Niuvalle vaan. :(

      -bear-

      • Anonyymi

        Unohdit speedot altaaseen.

        Nuuhkin niitä koko ensi yön ja haaveilen sinusta koko 48 kiloisen anorektikkoruumiini voimin.

        sinun,
        -heteropride-


    • Anonyymi

      Moro milloin kirjotit tarinan täällä olisi sulle sopiva mies lahest laita puh nro niin textailen

    • Anonyymi

      189 kg pelkkää ihraa! 3cm molo! Kakkavaipat!

      Semmonen setä ois täällä.

      -bear-

    • Anonyymi

      Jyväskylän Palokka,siellä jo Mara odottaa....

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe