Pikkuiset muumifiguurit

50-luvulta

Minulla on n. 3cm korkeat Nuuskamuikkunen ja Pikku Myy, tiedän että ne ovat vanhempia kuin minä. Arabian luettelon mukaan ne ovat Tove Janssonin äidin suunnittelemat ja 1950-luvun lopulta.

Paljonkohan niistä voisi pyytää jos ne myy? Kyllä niillä täytyy arvoa olla jos 90-luvun mukeistakin maksetaan maltaita?

6

2889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallas

totta kai niillä voi pyytää maltaita!!

• maasupilami

Minullakin on tälläinen muumipappa, täti oli heittämässä roskiin niin pelastin!Olisi kyllä ihan kiva tietää arvo! Olisin myös kiinnostunut ostamaan sinun myysi ja muikkusen jos olet myymässä?

• aloittaja

Olen kyllä halukas myymään myyn ja muikkusen koska en kerää niitä, mutta missään ei ole ollut käsitystä hinnasta. Kävin parissa antiikkikaupassa ja minua kehotettiin lähtemään muikkusten kanssa Billnäsin antiikkimessuille jos siellä joku osaisi arvioida..

• maasupilami
        aloittaja kirjoitti:

Olen kyllä halukas myymään myyn ja muikkusen koska en kerää niitä, mutta missään ei ole ollut käsitystä hinnasta. Kävin parissa antiikkikaupassa ja minua kehotettiin lähtemään muikkusten kanssa Billnäsin antiikkimessuille jos siellä joku osaisi arvioida..

No kun tiedät paljonko molemmista pyydät niin ota yhteyttä. En maksa kovin paljoa koska figuureita on kuitenkin aika paljon liikkeellä ja tuokin mikä minulla on sain ilmaiseksi(hyvää tuuria kyllä oli matkassa mutta kuitenkin).

• maasupilami taas
        aloittaja kirjoitti:

onko hintapyyntösi tiedossa/vielä myytävänä?

• muumeista

pikkuinen niiskuneiti löytyy samaa sarjaa. Joko figuureille löytyi kelpo hinta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      803
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      550
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe