Minulla on n. 3cm korkeat Nuuskamuikkunen ja Pikku Myy, tiedän että ne ovat vanhempia kuin minä. Arabian luettelon mukaan ne ovat Tove Janssonin äidin suunnittelemat ja 1950-luvun lopulta.
Paljonkohan niistä voisi pyytää jos ne myy? Kyllä niillä täytyy arvoa olla jos 90-luvun mukeistakin maksetaan maltaita?
Pikkuiset muumifiguurit
6
2876
Vastaukset
- nallas
totta kai niillä voi pyytää maltaita!!
- maasupilami
Minullakin on tälläinen muumipappa, täti oli heittämässä roskiin niin pelastin!Olisi kyllä ihan kiva tietää arvo! Olisin myös kiinnostunut ostamaan sinun myysi ja muikkusen jos olet myymässä?
- aloittaja
Olen kyllä halukas myymään myyn ja muikkusen koska en kerää niitä, mutta missään ei ole ollut käsitystä hinnasta. Kävin parissa antiikkikaupassa ja minua kehotettiin lähtemään muikkusten kanssa Billnäsin antiikkimessuille jos siellä joku osaisi arvioida..
- maasupilami
aloittaja kirjoitti:
Olen kyllä halukas myymään myyn ja muikkusen koska en kerää niitä, mutta missään ei ole ollut käsitystä hinnasta. Kävin parissa antiikkikaupassa ja minua kehotettiin lähtemään muikkusten kanssa Billnäsin antiikkimessuille jos siellä joku osaisi arvioida..
No kun tiedät paljonko molemmista pyydät niin ota yhteyttä. En maksa kovin paljoa koska figuureita on kuitenkin aika paljon liikkeellä ja tuokin mikä minulla on sain ilmaiseksi(hyvää tuuria kyllä oli matkassa mutta kuitenkin).
- maasupilami taas
aloittaja kirjoitti:
onko hintapyyntösi tiedossa/vielä myytävänä?
- muumeista
pikkuinen niiskuneiti löytyy samaa sarjaa. Joko figuureille löytyi kelpo hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956