Huonot saitit

TakkuTakiainen

Kokeneen potkupallon shit list:

RISINGSHADOW.NET - Hyvin ISO tuhansien käyttäjien fantaasiakirjallisuusforumi. Nuorimmat käyttäjät ovat HYVIN pieniä, joten säännöt on sorvfattu kokoperheensivusto-hengessä. Tietysti säännöt pitääkin sorvata nuorimpien jäsenten iän mukaan.
Tästä kuitenkin seuraa että fantasiasivustona riisi ei toimi. Hyvin tasapaksu, mitätön, sovinnainen paikka. Novellit muistuttavat kaikki toisiaan. Jos kirjoitat jotain uutta, olet peelo.
Lapsille sopiva paikka.

MAJATALO.ORG -tämän katsastuksesta on jo pari vuotta, mutta kovin myrkyllinen insidepaikka on. Jo kummallinen valvojien "kiukkuinen orava"-söpöstely herättää epäluuloja.
Epäluulot osuvat oikeaan.

MYRKMERE - Tämä onnistui hyvän aikaa vakuuttamaan minut. Lopulta kuitenkin selvisi, ettei etusivun mainos "hyvin vapaamielinen roolipelichat-/foorumi" pidä paikkaansa. Kuka hitto nyt yleensä uskoo mitä joku nettiyhteisö mainostaa ITSESTÄÄN etusivullaan? No, minä uskoin >.> Opin läksyni.
Downfalliksi koitui liian terävä juttelu valvojalle tilanteessa jossa mokoma työnsi typerän kärsänsä minun leikkimieliseen "tappeluun" vanhan tutun lockun kanssa. Älkää tehkö samaa virhettä, netissä ei tule olla fixumpi kuin valvoja:

Tetanus[10:36:44 PM]: Akula minä en ole tässä ainoa joka on testattavana, minä myös muodostan tässä mielikuvaa tästä sätistä... tiiätsä sätit, joissa ei voi puhua vapaasti.. mä jätän ne taaxeni... kuin roskan roskiin. unohdus.
Akula[10:37:13 PM]: tetanus: sätit, joissa tapellaan ei ole kovin viehättäviä muidenkaan mielestä.
Tetanus[10:37:31 PM]: akula ei oo nähnyt sitä pokemon jaksoa jossa se pentu sanoo "antaa heidän tapella, muuten heistä ei koskaan tule tosi ystäviä"
Tetanus[10:38:27 PM]: Akula sätti, jossa otuksille sanellaan mitä saa viestiä ja mitä ei, ei ole sätti.
Tetanus[10:38:30 PM]: se on esitys.
Tetanus[10:38:44 PM]: akulalla on vielä opittavaa elämästä ja vallankäytöstä :|
kaapu[10:38:40 PM]: oottexcte cmmosia eliittejä joista ctä aina varottelee ._.
Tetanus[10:38:57 PM]: (ctä tarkottaa siis mua)
Akula[10:38:56 PM]: selvä. mutta jokatapauksessa edellä mainitsemani varoitukset ja ohjeistamiset pätevät yhä
Tetanus[10:39:29 PM]: Akula Kyllä Herra 8) Ymmärrän. 8) Pyydän Anteeksi Käytöstäni. 8)
Tetanus[10:39:35 PM]: ^___________________^
Aries[10:39:42 PM]: (( *ignore Tetanus* ))
Venorik[10:40:28 PM]: *seuraa Arieksen mallia*
Tetanus has been muted
Tetanus has been kicked from this room for immature behaviour.

VAELTELIJA.NET - tuskin mainitsemisen arvoinen. Olen kirjoittanut tästä elitistisopulinkolosta aiemmin tälle foorumille, ei kiinnosta enää. Jutut täysin tasottomat "hei oli tylsää töissä olen krapulassa öörgh oletsä kännissä ai olet?1 kato löysin hassuja osoa! *pastepastepastepastepaste*"
Sisäpiirin viemäri.
Hieman friikihtäviä ihmisiä, myös. Eivät huomaa sitä itse. >.> Luulevat olevansa vain terveen hulluja ja harmittoman hassuja vaikka raja alkaa ylittyä >.>

ROOLIPELIT.NET - Hyvin kaupallinen paikka!!!
Kutakuinkin sitä tavallista tarinaa. Valvoja aloittaa yli puolet ketjuista, jos kirjoitat jotain rutiinista poikkeavaa, olet trolli. ("täh?!") Älykkyys kielletty. Kirjoittelijat höpöttävät usein jostain työharjoitteluista tai muista, mikä viittaa 18 ikäprofiiliin, mutta käytös ja paikan henki on joka tapauksessa 14v tasolla. HUOMAA KAUPALLISUUS. Näyttävän näköinen ja iso hyvä ensivaikutelma, mutta en suosittele kenellekään.

FAQ: "Onko Takku mitään sättiä mistä sua ei olis potkittu ulos?"
ircnet: #suvaitsevaisuus

"Mikset sä Takku muuta käytöstäs niin muut olisi mukavempia sua kohtaan?"
En näe nettikritiikkiä riittäväksi syyksi ruveta taannuttamaan itseäni kriitikkojen tasolle.

-TakkuTakiainen

2

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumän

      en ymmärtän tost sanaakaa mut kai se suomee oli.

    • Koska tunnen kaikki muut mainitut saitit paitsi Risinshadowin (josta tosin olen joskus kuullut, enkä yhtäkään pahaa sanaa) voisin tässä vaiheessa omalta osaltanikin sanoa, että Takun syytteet ovat varsin turhia. Saatu kohtelu on aivan puhtaasti ollut omasta käytöksestä kiinni, eikä siitä auta vinkua. Majatalo.org - Mukava, asiaansa keskittyvä, aktiivinen ja ilmeisesti varsin humoristinen ylläpito. Olen nähnyt väkeä livenä, ja arvostan sitä mitä he tekevät. Myrkmere - Täällä tunnutaan ottavan pirteän löysin rantein. Välillä näyttää hiljaiseltakin, mutta tunnelmassa ei ole mitään valitettavaa näin puoliaktiivisen silmin. Vaeltelija.net - Mainittu pasteaminen esiintyy lähinnä parin henkilön toimesta öisin. Muutoin siellä ei käytännössä harrasteta. Ja yhtä friikkiä väkeä siellä on kuin muuallakin. Roolipelit.net - Varsin samanlainen kokemus kuin Majatalosta. Ylläpitoa en tosin tunne kovin hyvin. Mahdollisesti listatuista saiteista suurin ja kyllä: kaupallinen. Onko siinä jotakin pahaa? Että näin. Mustamaalaaminen sikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      61
      4631
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3092
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      140
      2356
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1966
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      77
      1553
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1197
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1125
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1092
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1088
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1086
    Aihe