Vapaa kuvaus

Ohjelmoija ja kirjailijanalku. Blogaan kirjoittamisesta ja kustannusmaailmasta osoitteessa: https://www.kirjailija.blog/

Aloituksia

13

Kommenttia

228

  1. Blogiartikkeli kirjan kansien synnystä

    Tämä saattaa hyvinkin kiinnostaa myös palstalaisia. Haastattelin Julia Lintulaaksoa kuvittajan työstä ja muun muassa sii
    Kirjailijanalut
    0
    107
  2. Kirjoittajapiiri tulossa Selloon!

    Täällä näkee välillä kysyttävän, mistä saa seuraa tai palautetta kun kirjoittaa, joten ajattelin että tämä saattaa kiinn
    Kirjailijanalut
    2
    120
  3. Blogiartikkeli kirjailijan tuloista

    On taas se aika vuodesta, kun julkaisen blogissani pitkän kirjoituksen jostakin aiheesta, joka vaivaa monia mutta johon
    Kirjailijanalut
    3
    154
  4. Kysymyksiä kustantajalle?

    Olen tällä viikolla Helsingin Kirjamessuilla, jossa vähän haistelen, mikä kustantamo julkaisee mitäkin, eli kenelle minu
    Kirjailijanalut
    21
    551
  5. Aloinpa sitten itsekin pitämään blogia

    Kirjoittajablogeja nyt on maailma pullollaan, mutta jaan silti linkin omaani mikäli se sattuu herättämään jonkin ohikulk
    Kirjailijanalut
    5
    108
  6. Monoteistisen jumalkuvan hataruudesta

    Arvelen, ettei avaukseni tule sikiämään mitään uutta tälle palstalle, mutta olen silti utelias kuulemaan kommentteja aih
    Mormonismi
    57
    1367
  7. Metodit kirjoittamisessa

    Löysin vastikään oman tapani kirjoittaa. Takanani oli pitkä tauko ja valtava liuta luonnoksia, joista yhteenkään en ollu
    Kirjailijanalut
    5
    431
  8. Arkeologiset todisteet - tärkeää vai ei?

    Minun on nostettava esiin eräs seikka, johon olen kiinnittänyt viime aikoina huomiota seuratessani palstan keskusteluja.
    Mormonismi
    52
    323
  9. Moukarin alla: kirjan aloitus

    Täällä on moni pyytänyt kommenttia tekstinpätkälleen ja ajattelin, että saattaisitte olla avuksi. Olen vastikään alkanut
    Kirjailijanalut
    8
    376
  10. Kauhea kun jännittää!

    Olen työskennellyt erään kirjasarjan parissa vuodesta 2003 ja olen monen mutkan kautta saanut kirjan ensimmäisen osan si
    Kirjailijanalut
    8
    440
  11. Ilmaista chat-, foorumi- ja nettisivutilaa!

    Tänään avautuu uusi maailmaportaali, joka tarjoaa kaikille roolipelaajille helpon ja halvan mahdollisuuden tehdä siistit
    Yleistä roolipeleistä
    1
    347
  12. Uusi roolipeliyhteisö

    Pistän tämän tännekin, koska tämä saattaa kiinnostaa teitäkin: Käykää vilkaisemassa www.vaeltelija.net. Se päivittyy ma
    Roolipelit
    0
    1113
  13. Uusi roolipeliyhteisö

    Hei, käykää vilkaisemassa www.vaeltelija.net. Se päivittyy maanantaina ja 10.12. klo 20:00 on viralliset avajaiset. Ter
    Roolipelit
    1
    938