Tarvitsen apua: Flash Player

...

Ongelma on tämä, että kaikki nämä vuodet, kun meillä on ollut tietokone niin kaikki youtubet ym. on toiminut normaalisti. Pari kuukautta sitten yht'äkkiä äänet eivät enää kuuluneetkaan enää esim. YouTubessa, MySpacessa yms. Media Playerissä kyllä kuuluu äänet. Pitkään mietittiin, että mikäköhän voisi olla vikana. Sitten yksi henkilö sanoi, että ehkä Flash Player pitäisi päivittää.

No, sitten yksi päivä, kun menin koneelle tuli itsestään sellainen ilmoitus, että Flash player pitäisi päivittää ja että haluanko päivittää sen nyt. Aloin sitä sitten päivittämään, mutta tietenkin juuri sillä hetkellä koneessa ei ollut nettiyhteyttä ja tätä Flash playeriä ei voinutkaan sitten päivittää. Nettiyhteys kyllä palasi, mutta tämä ilmoitus Flash Playerin päivittämisestä ei ole palanut.

Olen googlettanut Flash Playeriä ja yrittänyt etsiä sivustoja, joista tämän Flash Playerin voisi ladata. Olen muutaman kerran ladannutkin, mutta sitten se ei olekaan ollut Flas Player vaan esim. kerran se latasi jonkun Adope media playerin ja toisen kerran jonkun Reg Toilin.

Olen siis vaikka millä sivustoilla käynyt, mutta en ole onnistunut latamaan/päivittämään Flash Playeriä. Aina on tullutkin joku toinen ohjelma, joka ei ole auttanut mitää asiaan.

Olisin todella kiitollinen, jos joku osasi sanoa, että mikä siis on vikana, kun enää ei äänet kuulu YouTubessa, MySpacessa yms. Media Player kuuluu ja tietokoneen omat äänet. Onko siis kyseessä todellakin Flash Player ja että se pitäisi päivittää? Näin itse vahvasti uskon. Jos näin on niin voisiko joku ihana ihminen antaa suoran linkin ja neuvoa miten se ladataan/päivitetään? :) Itse olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei ole onnistunut.

Tämä nimittäin on todella ärsyttävää ja hermoja raastavaa, kun ei voi esim. kuunnella YouTubea, joka oli paikka jossa aina ennen kuuntelin musiikkia ym. Siellä on kaikkea sellaista mitä ei voi mistään muualta katsoa/kuunnella, mutta paljon iloa onkin, jos ääni ei kuulu.

Olen niin kiitollinen heille, jotka voivat auttaa minua tässä asiassa! Kaksi kk ilman YouTubea ym. on ollut aika kauheaa..

Kiitos etukäteen todella pajon! :)

4

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      140
      3171
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2190
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2147
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      70
      1866
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1682
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1566
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      10
      1323
    8. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1133
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1085
    10. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1068
    Aihe