Kadonneen esineen löytämiseen loitsua?

Akkonen

Sattuisiko kukaan tietämään hyvää loitsua tai taikaa kadonneiden esineiden löytämiseksi?

5

2147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota kartta eteesi

2.ota viivotin ja kyna.
      3.aseta viivotin ja pystyyn ja pane sormesi vivottimen paalle ja keskity.ehka n. 10 min.

viivotin lahtee liikkeelle ja pysahtyy.
      4.veda lyijykynalla viiva psahdyskohtaan.

5.nyt aseta viivotin vaakatasoon. tee samoin.
      Viivojen risteyskohdassa on etsimasi!

• Akkonen

en usko että tuosta on apua. Kadonnut esine on autonavain. Suunnilleen tiedän, missä se on kadonnut, mutta ei etsimisestä huolimatta millään löydy.
        Täytyy varmaan vaan odottaa lumien sulamista.. :(

• ideapark
        Akkonen kirjoitti:

en usko että tuosta on apua. Kadonnut esine on autonavain. Suunnilleen tiedän, missä se on kadonnut, mutta ei etsimisestä huolimatta millään löydy.
        Täytyy varmaan vaan odottaa lumien sulamista.. :(

hei! katso tai kysele avaimiasi sieltä missä kävitte sen jälkeen kun lähditte sieltä kaupasta.en ole aivan varma tästä visiosta,mutta kyseessä on toyotan avaimet tai olitte toyotalla liikenteessä.toyotan väristä en ole varma,mutta vaikuttaisi valkoiselta.

• Akkonen
        ideapark kirjoitti:

hei! katso tai kysele avaimiasi sieltä missä kävitte sen jälkeen kun lähditte sieltä kaupasta.en ole aivan varma tästä visiosta,mutta kyseessä on toyotan avaimet tai olitte toyotalla liikenteessä.toyotan väristä en ole varma,mutta vaikuttaisi valkoiselta.

Valitettavasti näky on kyllä mennyt vikaan. Avaimet eivät hävinneet kauppareissulla, eikä auto ole Toyota. Värikään ei ole valkoinen.

• Syneus(m)

Vaikka olen hieman sekopää, en pidä itseäni mielenvikaisena=) Mulle on sattunut paljon esineiden katoamisia, yleensä kadoksissa olevat esineet ovat joko kädessäsi tai nenäsi edessä, niitä tulee vaan etsittyä väärästä paikasta=)

Muutama esine on kyllä minullakin kadonnut ja ilmestynyt takaisin paikkaan, josta sen katsoin läpi ainakin 5-7 kertaa. Paras oli saksien ilmestyminen nojatuolini istumakohtaan duunipäivän jälkeen, olin etsinyt saksia tuntitolkulla=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2409
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2238
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe