Keksikääs työ

AAAALLLLLAA

Elikkäs otin 8 luokan valinnaiseen puutyöt ja saamme valita mitä teemme. Ongelmana vain on, etten keksi mitään; olisiko kellään hyvää ideaa mitä voisin rakentaa, mieluiten jotakin pientä.

11

1490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka 5-kielinen kannel.

• Duke.of.America

Kävelykeppi, Biljardikeppi, pesäpallomaila, vanhaan keittiöveitseen design kahva, Kunnon kokoinen toimiva mausteikko, Pieni "aarrearkku", seinäkello quarz-koneistolla, .... ym.

• sorvilla

2-päisen miehen sukupuolielimen männystä. Lahjoitimme valmiin työn kahdelle kaunille neidolle, jotka viihtyivät tiiviisti yhdessä, ihan vain kavereina. noh tämä vain hauska muisto ylä-asteajoilta!

• fgadfadrh

leikkikalu = dildo

• jos et muuta keksi

ni lintulauta, sellanen ruokintalauta. Ohjeita löytyy googlettamalla lintulauta. :)

Tai naulakko

käy torilla, ota mallia, siellä myydään puutöitä kaikenlaisia, saat inspistä. :)

• mämämämämämä

Vaikkapa sähkökitaran runko, maalaa myös/pintakäsittele itse. Siihen myöhemmin löytyy kaula ja sähkö-metalliosat kaupasta taikka käytettynä huutonetistä jopa alle satasella, ja on omannäköinen kitara.
      Kannattaa katsella netistä esim Fender piirustuksia, vaikkapa Fender Telecaster,löytyy jostakin englanninkielisiltä sivuilta googlattuna kyllä. Helpoin lankku tehdä jos on koneita käytössä.
      Kaulataskua tehdessä oltava mittojen suhteen tarkka, jotta saa sitten standardin sopivan kaulan hommattua siihen.
      Tämmöinen ajatus...

• hfjewfuwed

Kannattaa kiinnittää huomiota puulajeihin. Kitararungoissa ja yleensä soittimissa tietyt puulajit toimivat tietyissä paikoissa ja toisissa ei, niisä käytetään muita puita.

• nikkari Ari

Tee lääkekaappi oikeilla, kunnon liitoksilla. Pyri siihen että ristimitta on millilleen ja ovi menee kiinni kevyesti, eikä ota kiinni ´karmeihin´.

Tarkoitushan on tehdä jotain, eikä opettaja arvostele työtä aiheen perusteella vaan jäljen ja työtapojen perusteella.

• Lanvi
    • tein

itse pääsin just 9 luokalta kohti amitsua (puuala

• jotain'

pientä, teeppäs sitten hammastikku, ehkä ei mene yli taitojesi, mutta muista, että niinkuin kouluissa on tapana, ei siihen saa käyttää mitään koneita, vaan santapaperilla sen hinkkaat jostai kuivuneesta pölkystä, kyllä siihen aikaa saa menemään koko vuoden, riittääköhän edes..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      181
      2172
    2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2048
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      48
      1058
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      820
    5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      743
    6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      255
      720
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      692
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      679
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      653
    Aihe