aika vaikea osteoporoosi

nainen 57v

Olen käyttänyt piolitoistavuotta forsteo nimistä lääkettä,eikä se ole paljon auttanut luunmurtumiin.Nyt sain helmikuussa suoneen Aclasta nimistä lääkettä, jota saa sairaalassa kerran vuodessa. Onko kellään kokemuksia siitä lääkkeestä.

3

1486

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 73

Olen käyttänyt noin. kymmenen vuotta Fosamax-nimistä lääkettä, josta sain tietoa, ettei sitä pitäisi käyttää pitkiä jaksoja ja nyt olen ollut ilman lääkitystä pari vuotta.
      Haluaisin myös tietää, mitä vaikutusta on noista uusimmista pistoksina otettavista lääkkeistä.

• - ? -

Voisitko tarkentaa mistä sait ja mitä tietoa Fosamaxin haitallisuudesta pidemmässä käytössä?

Millaista haittaa / riskiä ja millaisia suosituksia asian suhteen?

• mullakin on se

Forsteo-piikitys menossa, vielä noin vuos jäljellä.Mä olen tosin vasta 35-vuotias, joten toivon vaan sydämestäni että mulla tehoaisi. Mikä sulla oli luuntiheysmittauksessa huonoin tulos ennen lääkitystesi aloittamista? Mulla oli alimmissa selkänikamissa -2,5 ja -2,4. Onko sulla saatu selville , mistä sairaus johtuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe