Mikä on sinun lempiaforismi

jaakkima k

Minulla: Päivä kerrallaan

60

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

madon..

• ja sehän sopii aiheeseen,jos ei ole mitään sanomista ,pitääkö silti sanoa jotain.

• HTZA

Kuumana kesäpäivänä ei kala syönyt, mutta aina joku nosti siiman ylös ja sanoi nuo maagiset sanat: "Se söi taas madon".
        Teini-ikäisenä, kuumaa oli silloinkin, sanottiin kaverille sama aforismi, se ei tarkoita "sitä".
        Se sai vaan taas liikettä tylsään kyttäämiseen ja vonkaamiseen.
        Nuorena aikuisena, kuumassa, työn taistossa, heitelltiin samoille kavereille samaa aforismia, osa porukasta on kadonnut maailmalle tai kuollut, tietty. Odoteltiin ylennystä tai palkankorotusta.

Ja taas sitä heitellään, mutta taas ongella.
        Mökillä, kuumana kesäpäivänä.

Kymmenen vuotta vielä, niin sitä heitellään, ,kuumana, kun ei saa heitettyä täkkiään pois päältä, kodinhoitaja kun on kauppareissulla.
        Mitä sitä sitten tylsänä odotellaankin.

Eiköhän tuo aforismista käy?

• warbu

Joka päivä on uusi :)

• viinassa

menettää, sen se saippuassa säästää.

• Meriläinen

"tämäkin menee ohi"
      yks lemppareista!

• joutis

kun ei vertaa eikä valita!

• ent.tehtaantyttö

vain päivä kerrallaan se riittää, joskus hetkikin kerrallaan.

t.friidu

• A.A.

....tuttaa....

• Meriläinen

muutama:
      Ensimmäiset asiat ensiksi!
      Hiljaa hyvä tulee!
      Elä ja anna elää!

Ja nyt töihin hyvää yötä kaikille!

• hande

Tee se vuorilla Araratin.
      Koska sieltä sinua ei
      Tuoda koskaan pois.

Koska saattaisit.
      Sotkeutua jäljistäsi.
      Johonkin muinaisiin.

Voisit olla tärkeä.
      Ennen DNA tutkimusta hetken.
      Mutta koska ei sinua voi verrata.
      Kehenkään.
      Olet aito.

Se olet vain sinä.
      Ainutlaatuinen.

• ent.tehtaantyttö

hieno kirjoitus.

t.friidu

• Kaivanto

Älä jätä huomiseksi sitä, minkä voit tehdä tänään, sillä jos se on kivaa, voit tehdä sen huomenna uudestaan.

• hande

Mihin merkkini vie?
      Syöpäkasvainko tuo?
      Kalmiston luo

Siellä äiti hymyään suo

Äiti kaunis kuin kevään nuori
      Minun juoda suo juuri
      Niin kaunihin maljan
      Syynkin arvaan

Äiti kutsuupi pois
      Poikansa tanssista riemun
      On paljon saanut, hieman
      Lapsensa oi.

• ent.tehtaantyttö

niin voi...kaiken mi kohtalo loi, aamunko koi? noin kirkasko voi;))

t.friidu

• hande
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

niin voi...kaiken mi kohtalo loi, aamunko koi? noin kirkasko voi;))

t.friidu

Pitää hulluna runoista?
        Koska hän on entisen tehtaan tyttö. Mukava väkkärä.
        Meillä Joensuussa sanotaan.

Pidetään tuommosista.

• tiedä -

Jos et voi estää surulinnun lentoa pääsi päällä, voit estää sitä rakentamasta pesäänsä hiuksiisi.

Älä huoli...kyllä sen joku ottaa.

Jos joskus ei ole missään hyvä olla, on se sinussa itsessäsi.

Ei minun tarvitse jaksaa maailmaa kantaa, se kantaa minua.

Jos hymyilet vastaaantuleville, viides hymyilee sinulle. Jos naurat kaikille, viides mottaa sinua.

*rosoinen*

• RosaLiiin

tokaistua: Joutavalla jottain teettää.

• sanoo_suttura*

on tuhottomasti. Sekä toisten kiteyttämiä, että omiani. Minä kun rakastan minimalismia. :)

Nyt äkkiseltään tulee mieleeni:
      Ilta on aina aamua viisaampi. (Lainattu)

Naura itsellesi, ennen kuin toiset nauraa sinulle. (Oma)

• viivatiina

ja tällä tarkoitan kaikkea muuta kun kaupankäyntiä ja toivon että tällä kertaa en saa tähän viestiini mitään haista pee vastausta kiitos.

• sanoo_suttura*

minulta. :)

Mottosi on moderni versio vanhasta tutusta:

Tee toisille samoin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.

Tai jotain sinne päin. Minulla on oma versio tuostakin. :)

• että se on näin

eli tänään on/oli tänään, eilinen meni jo, sitä et saa takaisin, etkä sanojasi mitä sanoit!
        Ja huomisesta et tiedä mitään, et vaikka mitä suunnittelit, elä siis ja nyt tässä hetkessä!

Ajattelen huomista,toki, mutta en suunnittele (vaikka suunnittelenkin, ajatuksissani) mitään, sillä tiedän, että se ei mene sittenkään suunnitelmien mukaan, noin yleensä!

Elän ja yritän elää aina ja nyt ja vain tässä hetkessä!
        Vain se, ja ainostaan se, on totuus tässä päivässä!
        Väittääkö joku vastaan?

• viivatiina
        sanoo_suttura* kirjoitti:

minulta. :)

Mottosi on moderni versio vanhasta tutusta:

Tee toisille samoin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.

Tai jotain sinne päin. Minulla on oma versio tuostakin. :)

ja sit myös siihen liittyy tää niin metsä vastaa kun sinne huudetaan multa se käy luontevasti niin hyvässä kun pahassa mutta mielestäni ei paha.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

ja sit myös siihen liittyy tää niin metsä vastaa kun sinne huudetaan multa se käy luontevasti niin hyvässä kun pahassa mutta mielestäni ei paha.

metsään huutelussa kannattaa valita vastaanottaja huolella jos pystyy. Tällä palstalla se on melko vaikeaa. :)
        Sinä olet kiltti ihminen ja huutelet kaverin lailla mutta täällä ei aina tunne metsää ja ne vastaa millä tuulella sattuu olemaan.

Mutta se on vissiin tällaisen palstan viehätys ja kauhistus. :)

• viivatiina
        että se on näin kirjoitti:

eli tänään on/oli tänään, eilinen meni jo, sitä et saa takaisin, etkä sanojasi mitä sanoit!
        Ja huomisesta et tiedä mitään, et vaikka mitä suunnittelit, elä siis ja nyt tässä hetkessä!

Ajattelen huomista,toki, mutta en suunnittele (vaikka suunnittelenkin, ajatuksissani) mitään, sillä tiedän, että se ei mene sittenkään suunnitelmien mukaan, noin yleensä!

Elän ja yritän elää aina ja nyt ja vain tässä hetkessä!
        Vain se, ja ainostaan se, on totuus tässä päivässä!
        Väittääkö joku vastaan?

näin se on jokaisen pitää pystyä seisomaan sanojensa takana joka tilanteessa ja tätä tässä päivässä ja tässä hetkessä elämistä olen harjoitellut ja onnistunut siinä mielestäni hyvin huomista ja tulevaa viikkoa ja tulevaa kuukautta on suunniteltava väkisinkin joiltain osin mutta jos asiat ei menekkään suunnitelmien mukaan niinkuin joskus käy se ei enää järkytä oppia ikä kaikki.

• viivatiina

metsään huutelussa kannattaa valita vastaanottaja huolella jos pystyy. Tällä palstalla se on melko vaikeaa. :)
        Sinä olet kiltti ihminen ja huutelet kaverin lailla mutta täällä ei aina tunne metsää ja ne vastaa millä tuulella sattuu olemaan.

Mutta se on vissiin tällaisen palstan viehätys ja kauhistus. :)

mutten livessäkään oikeen osaa pitää suurta suutani kiinni jos tunnen että mua syyttä suotta mollataan ennen nielin kaikki luulin että on pakko ja tarkoitan nyt tätä työtäni mutta näköjään pakko ei oo kun kuolla oon joutunu tottuun viimeisen kolmentoistavuoden aikana ihmisten huonoihin tuuliin paremmin kun hyviin niin jotenkin mua tällä palstalla ärsyttää tosi paljon jos joku koko ajan nokkii mutta ei se mun yöunia vie jos se hänelle hyvän olon tuo niin siitä vaan taas on jonkun päivä pelastettu.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

mutten livessäkään oikeen osaa pitää suurta suutani kiinni jos tunnen että mua syyttä suotta mollataan ennen nielin kaikki luulin että on pakko ja tarkoitan nyt tätä työtäni mutta näköjään pakko ei oo kun kuolla oon joutunu tottuun viimeisen kolmentoistavuoden aikana ihmisten huonoihin tuuliin paremmin kun hyviin niin jotenkin mua tällä palstalla ärsyttää tosi paljon jos joku koko ajan nokkii mutta ei se mun yöunia vie jos se hänelle hyvän olon tuo niin siitä vaan taas on jonkun päivä pelastettu.

oikeassa? :)
        Olen läheltä seurannut tuota itsensä likoon panemista ja "serviiliä" asennetta työhönsä.
        Ja niinhän se kaikilla alkaa; nuorena, innokkaana satsaa kaikkensa ja uhrautuu elämäntehtävänsä puolesta. Kokemusta karttuu ja ikääkin...sitten lopulta, ennen eläkkeelle kaipuuta, tulee ärtymys joka vie työilon. :(

• viivatiina

oikeassa? :)
        Olen läheltä seurannut tuota itsensä likoon panemista ja "serviiliä" asennetta työhönsä.
        Ja niinhän se kaikilla alkaa; nuorena, innokkaana satsaa kaikkensa ja uhrautuu elämäntehtävänsä puolesta. Kokemusta karttuu ja ikääkin...sitten lopulta, ennen eläkkeelle kaipuuta, tulee ärtymys joka vie työilon. :(

tilanteessa kun olin asiakkaana ja heitin puoliks tosissani puoliks vitsillä että eikös asikas ole aina oikeessa voi kuulkaa rouva ne ajat ovat ohi jolloin asiakas on ollut aina oikeassa että se siitä otin kai opikseni ja olen rohkeampi pitään puoliani myös omien asiakkaitteni kanssa ja helpompaa on ja hauskempaa työnteko kun uskaltaa sanoa eikä ole vielä kohdalle osunut sellaista asiakasta joka olis ottanut itseensä mutta on myös ollut sellaisia joille olen sanonyt hyvästi en pahasti ja en oo sen koomin nähnyt ja senkin olen tehnyt tarkoituksella joskus on hyväkin ettei jotain nää enää koskaan on tää taitolaji että jaksaa ja vielä huumorilla.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

tilanteessa kun olin asiakkaana ja heitin puoliks tosissani puoliks vitsillä että eikös asikas ole aina oikeessa voi kuulkaa rouva ne ajat ovat ohi jolloin asiakas on ollut aina oikeassa että se siitä otin kai opikseni ja olen rohkeampi pitään puoliani myös omien asiakkaitteni kanssa ja helpompaa on ja hauskempaa työnteko kun uskaltaa sanoa eikä ole vielä kohdalle osunut sellaista asiakasta joka olis ottanut itseensä mutta on myös ollut sellaisia joille olen sanonyt hyvästi en pahasti ja en oo sen koomin nähnyt ja senkin olen tehnyt tarkoituksella joskus on hyväkin ettei jotain nää enää koskaan on tää taitolaji että jaksaa ja vielä huumorilla.

toinen omista aforismeistani: Työ kasvattaa. :)

Olen läheltä seurannut siskoni kasvamista täysveriseksi yrittäjäksi ja entreprenööriksi. Oppivuodet olivat kovia. Mutta osaa onneksi nykyisin ottaa rennommin ja ymmärtää että kaupanteossa on oikeuksia ja velvollisuuksia sekä myyjällä että asiakkaalla.
        Jostain kumman syystä molemmat viihtyvät roolissaan entistä paremmin! :)

• viivatiina

toinen omista aforismeistani: Työ kasvattaa. :)

Olen läheltä seurannut siskoni kasvamista täysveriseksi yrittäjäksi ja entreprenööriksi. Oppivuodet olivat kovia. Mutta osaa onneksi nykyisin ottaa rennommin ja ymmärtää että kaupanteossa on oikeuksia ja velvollisuuksia sekä myyjällä että asiakkaalla.
        Jostain kumman syystä molemmat viihtyvät roolissaan entistä paremmin! :)

itsekkin otin alussa monta vuotta kaikki liian henkilökohtaisesti ja tänään just vesijuostessa toisen naisyrittäjän kanssa juttelin että ainakin kahdeksan ensimmäistä vuotta vein mukanani kotiin kaikki pakaste altaat ja kylmätiskit ja yöllä herätessänikin mietin mahtaako ne aamulla vielä pelata mutta nyt ne onneks jo jää kaupalle kun pistän oven kiinni sitä en ois enää montaa vuotta jaksanu mutta työ kasvattaa tässäkin asiassa.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

itsekkin otin alussa monta vuotta kaikki liian henkilökohtaisesti ja tänään just vesijuostessa toisen naisyrittäjän kanssa juttelin että ainakin kahdeksan ensimmäistä vuotta vein mukanani kotiin kaikki pakaste altaat ja kylmätiskit ja yöllä herätessänikin mietin mahtaako ne aamulla vielä pelata mutta nyt ne onneks jo jää kaupalle kun pistän oven kiinni sitä en ois enää montaa vuotta jaksanu mutta työ kasvattaa tässäkin asiassa.

Nykyisin pitää vapaatkin varata allakkaan. :)

Tosi on. Varsinkin yksityisyrittäjän, joka ei voi syyttää johtoporrasta jos joutuu myymään eioota ilman työntekijöitä. :)

PS. Yleensä, kun yritys on päässyt siihen pisteeseen että pomo voi ottaa vapaata, se kannattaa myydä pois tai jättää seuraavalle sukupolvelle.

• viivatiina

Nykyisin pitää vapaatkin varata allakkaan. :)

Tosi on. Varsinkin yksityisyrittäjän, joka ei voi syyttää johtoporrasta jos joutuu myymään eioota ilman työntekijöitä. :)

PS. Yleensä, kun yritys on päässyt siihen pisteeseen että pomo voi ottaa vapaata, se kannattaa myydä pois tai jättää seuraavalle sukupolvelle.

seuraavan sukupolven kanssa tätä työtä ja vitsaillaan sillä että jäädään molemmat eläkkeelle yhtä aikaa mää kahdeksankymppisenä ja tytär viiskasina tää on nykyään aika helppoo kun meitä on kolme jotka ottaa täyden vastuun ja kaks jotka pystyy tekeen kaikki noi miehet on no tiedäthän sää ne on niin mukavuudenhaluisia ettei ne haluakkaan kaikkee ymmärtää.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

seuraavan sukupolven kanssa tätä työtä ja vitsaillaan sillä että jäädään molemmat eläkkeelle yhtä aikaa mää kahdeksankymppisenä ja tytär viiskasina tää on nykyään aika helppoo kun meitä on kolme jotka ottaa täyden vastuun ja kaks jotka pystyy tekeen kaikki noi miehet on no tiedäthän sää ne on niin mukavuudenhaluisia ettei ne haluakkaan kaikkee ymmärtää.

tunnetaan. Päteköön siellä mistä löytävät rauhan ja tarkoituksen elämäänsä, kunhan vaan sallivat saman emännälle. :)

Sinulla on asiat hyvin jos voit jakaa täyden vastuun kolmen luotettavan henkilön välillä. Jos uskoo omaan ideaansa, pitäisi hakea jatkaja jo hyvissä ajoin. Ei ole kiva ajaa yritystä ja sen mainetta pohjaan pelkästään sen takia kun ei itse enää jaksa ponnistella.

• viivatiina

tunnetaan. Päteköön siellä mistä löytävät rauhan ja tarkoituksen elämäänsä, kunhan vaan sallivat saman emännälle. :)

Sinulla on asiat hyvin jos voit jakaa täyden vastuun kolmen luotettavan henkilön välillä. Jos uskoo omaan ideaansa, pitäisi hakea jatkaja jo hyvissä ajoin. Ei ole kiva ajaa yritystä ja sen mainetta pohjaan pelkästään sen takia kun ei itse enää jaksa ponnistella.

että onnistuu yhteinen yrittäminen mieheni kanssa kaikilla se ei onnistu kakskytneljä hoo yhdessä hyvinä ja huonoina aikoina ja sit vielä olen onnistunu saamaan kautta kasvattamaan tyttären jonka kanssa myös tulen toimeen hyvin myös työelämässä ei ole aina itsestään selvää että tämmöinen pieni perheyrittäminen onnistuu niin että kaikilla on hyvä olla.

• hande
        viivatiina kirjoitti:

En edes haluaa aloittaa tätä ketjua.
        Ei hyvä Sylvi?

• viivatiina

nyt tuntuu siltä että nukkumatti kutsuu hyvää yötä ja kauniita unia sutturalle toivottaa tiina.

• sanoo_suttura*
        viivatiina kirjoitti:

nyt tuntuu siltä että nukkumatti kutsuu hyvää yötä ja kauniita unia sutturalle toivottaa tiina.

Ja anteeksi kun ymmärsin väärin miehen roolin yrityksessäsi.

Kaksin yhteen hiileen on aina kaunihimpi ja molemmille parempi. :)

• aina'

kaunihimpi, sanoo vanha sanonta, ehkä jo sanottu täälläkin.

• sanoo_suttura*
        aina' kirjoitti:

kaunihimpi, sanoo vanha sanonta, ehkä jo sanottu täälläkin.

Mutta niin kauan kun se on kahden kauppa.

Käytännössä n. 7-25v. yhteiselämästä. :)

• viivatiina

et ymmärtäny ollenkaan väärin kyllä se niin on että me kaksi vahvaa naista päästetään se meidän mies joskus liiankin helpolla ja itsehän olen muokannut siitä mukavuudenhaluisen en voi luonteelleni mitään silloin kun välitän toisesta ihmisestä teen vaikka kaikki hänen puolestaan ja minun onnekseni sen luonteenpiirteen myös tyttäreni on perinyt kaveria ei jätetä mukavaa maaliskuista päivää sulle.

• hande

Tiesin lähtiessä silloin
      Tuuli mun hameeni nostaa illoin.

Osuuskauppaan poljen, ähkin.
      Muutaman juoksupojan tähden.

Reino, rautakaupan lähetti.
      Ähkyi, ähetti sen.
      Palleroisen.
      Illan moisen.

• ja paikkansa pitää

kaikki on suhteellista. Oliko se sitten aforismi tai ei mutta paikkansa pitää.

• huomenna on varmaan parempi päivä. :)

• justihin tämä tasa-arvo kysyymys.
        "Sinä herra, minä herra, kumpi meistä kontin kantaa"
        terv. ny justihin nukkumahan lähtevä seppä ja pieni nukkuva Tiitu-kani.
        Hyvää yötä.....

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

justihin tämä tasa-arvo kysyymys.
        Hyvää yötä.....

konttinsa kannettavana - niin se on.

Hyvää yötä teille kaverukset, sinne jonnekin..:)

• keveämpi kantaa
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

justihin tämä tasa-arvo kysyymys.
        Hyvää yötä.....

jos se kannetaan vuorotellen.

Siis nimenomaan vuorotellen, mikäli molemmat haluavat ainakin kerran elämässään satsata sataprosenttisesti.

Onko mietiskelysi aihe vasta Ruotsissa ilmestynyt tutkimustulos 35-40 vuotiaiden parisuhteiden tasa-arvoisuus elämässä. (Mikä tarkoittaa tasapainoa työn, kodin, lasten ym ja itsensä välillä)?

• mimmimus*
        keveämpi kantaa kirjoitti:

jos se kannetaan vuorotellen.

Siis nimenomaan vuorotellen, mikäli molemmat haluavat ainakin kerran elämässään satsata sataprosenttisesti.

Onko mietiskelysi aihe vasta Ruotsissa ilmestynyt tutkimustulos 35-40 vuotiaiden parisuhteiden tasa-arvoisuus elämässä. (Mikä tarkoittaa tasapainoa työn, kodin, lasten ym ja itsensä välillä)?

monien kesken. Ei elämä ole parisuhde vaan paljon enemmän. Kontti on myös avattava ja katsottava mitä se sisäänsä kätkee.

• tuohon
        mimmimus* kirjoitti:

monien kesken. Ei elämä ole parisuhde vaan paljon enemmän. Kontti on myös avattava ja katsottava mitä se sisäänsä kätkee.

"tasa-arvo" sanaan. Ja ennakkoluuloisena ajattelin Sepän tarkoittavan miehen/naisen tasa-arvoa. Ehkä kyseessä olikin yksilöiden tasa-arvo?

Yksilön oikeus omaan onneensa
        ja samalla ottaen huomioon toisten tarpeet pyrkiessään hyvään elämään.

• hande

Kansa kaiken lukekoon
      Se ei ollut minun
      Se oli riivaajan

Hän minulle tuli, ilakoi.
      Ota, tämä, saat tämän.
      Minä otin, ja lupasin.

Minä annoin, nautin viikon
      Kunnes hätä saapui.
      Annoinko liikaa?
      Kysyin. Naurettiin minulle

Liikaa sait liikaa lupasit.
      Takaisin halusin kaiken.
      Musta lintu lensi ylitseni.
      Ymmärsin Korpin äänen.

Miksi halusit, siksi päädyit.
      Hätää tunsin, tuskaa.
      Laittakaa minut vaikka lautturiksi.
      Mustan joen varteen.

Näin kävi, vaiva, niin vuosi
      Korppi lensi takaisin.
      Jos sanasi pois purat.
      Olet melkein vapaa.

Miksi melkein, kysyin?
      Olet kerran luopio.
      Aina luopio.
      Sanaasi aina verrataan.

Matti Vanhasen muistelmat...

• meirikki

...- ei se niin mee, etteikö se jotenkin mee... -

• ottokustaa

tai miksei..?-tänään et ole yksin...-parevessa on hyvä lentää..-hiljaa hyvä tulee.. -jumalan armosta. eikö??

• Ihminen tottuu kaikkeen.

• Enkeli-trio

"Vastatuuli vahvistaa siipiä"

Se lohruttaa :)

• Enkeli-trio kirjoitti:

"Vastatuuli vahvistaa siipiä"

Se lohruttaa :)

Ihana, ironinen aforismi, tykkään kovasti.

• monia,mutta

jos tähän vaikka omatekoinen.
      Sielusi maiseman äärellä
      kosketuspinta löytyy.

Karoliina

• kutriina : )

Tämä on minun lempiaforismi ja pitää kyllä paikkansa:
      Asioilla on taipumus järjestyä

Asiat järjestyy aina, joko hyvin tai huonosti.
      Joskus jopa itsestään, kun tarpeeksi kauan odottaa :)

Toinen mikä minusta on kiva on
      Hyvin suunniteltu on vielä kokonaan tekemättä.

Tai Matti Nykäsen kuuluisia aforismeja:
      Elämä on ihmisen parasta aikaa
      Totta tuokin :)

• Siisti sottapytty

Näin eilen valokuvan Nykäsestä ja Matin paidassa luki:
        - Miss me ollaan ja oonko määkin siellä?

• mutta mikä lemppari

Tänään sanoin anteeksi pyytelevälle kyläilijälle:Talo elää tavallaan,vieras tulee ajallaan.

• Kevytkenkäinen

- Mun muistohoni peilit on huanonnu, sanoo akka ku peilihin kattoo.

(Etelä-Pohjanmaan murretta siis)

Ei tuo nyt aforismi, mutta menköön... kun kesäkuussa mun pitää tunnustaa kuuluvani tuonne 60 porukkaan...

• pääsee toisen

pahasta, kunhan vain pääsisi omastaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1207
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      876
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      656
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      100
      653
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      41
      564
    Aihe