Tällainen on kalat nainen

KultaKala32

Minä olen kalat nainen (nousumerkki kauris). Halusin kertoa teille millainen kalat nainen on. Tästä voi olla hyötyä erityisesti teille, jotka olette ihastuneet kalat-naiseen ja mietitte olisko suhde mahdollinen.

Minä täytän monta kalojen tyypillistä tunnusmerkkiä. Olen erittäin tunteellinen. Lähes aina olen iloinen, elämänmyönteinen, avoin ja puhelias. Tunteeni ovat voimakkaat niin ilossa kuin surussa, mutta negatiiviset tunteeni eivät kestä kovin kauaa. Itken ilosta ja itken surusta. Pettymykseni, väsymykseni, kipuni ja suruni purkautuvat helposti kyynel kanavien kautta. Minun tunteeni virtaavat kuin lapsella. Saatan 10 minuutin aikana käydä läpi koko tunneskaalan. Ensin saatan kiukustua, jota seuraa itku ja sitten tuleekin jo nauru. Miespuolisten olentojen voi olla tätä hieman vaikea ymmärtää. Minulla on onneksi mies, joka osaa luontevasti suhtautua tunteisiini.

Kun rakastan, niin rakastan koko sydämelläni ja kehollani. Suurin loukkaus minua kohtaan on ollut se, että mies ajattelee minun haluavan vain seksiä. Toki minä sitäkin haluan, mutta ensisijaisesti haluan kokonaisvaltaista rakkautta, joka täyttää minun minun sydämeni ja jokaisen soluni.

Olen erittäin syvällinen. Minulle on tärkeää saada syvä henkinen yhteys kumppaniini. Odotan kumppaniltani syvällista, rakentavaa kommunikointikykyä. Syvälliset, avoimet keskustelut ovat minulle henkistä ravintoa. En voisi kuvitella parisuhdetta ilman syvällistä henkistä yhteyttä.

Kun tunnen, että minua rakastetaan, niin mies saa sen todella kokea myös seksuaalisella puolella. Olen intohimoinen nainen. Rakastan avointa, hellää, kiihkeää, rajua, vaihtelevaa ja mielikuvituksellista seksiä. Mikä olisikaan ihanampaa kuin yhtyä rakastamaansa ihmiseen.. tuntea raju alkukantainen halu, joka yhdistyy valtaan hellyyteen ja lämpöön, joka virtaa sydämestä.

Kalat naiset ovat usein viehättäviä ja seksuaalisti puoleensavetäviä. Olen kokenut, että miehet ihastuvat helposti kalat-naiseen. Kalat naisen herkkyys, naisellisuus ja suloisuus kiehtovat miehiä. Kalat nainen saattaa antaa vaikutelman ihanteellisesta kumppanista, mutta kaikkien kanssa hän ei sovi yhteen. Kalan kanssa eläminen vaatii vastapuolelta hyvää itsetuntemusta, syvällisyyttä ja tunneälyä.

Kalojen kerrotaan olevan myös taiteellisia. Se sopii myös minuun. Minä osaan maalata öljyväreillä. Myös muu luova ilmaisu on minulle luontevaa. Minulle on helppoa ilmaista itseäni suullisella ja kirjallisella tasolla. Kalojen sanotaan olevan ujoja, mutta minä en ole sellainen. Johtuiskohan siitä, että kuumerkki on leijona. Minun on helppo tutustua ihmisiin ihan missä tahansa. Minulla on luontainen kyky saada ihmiset avautumaan. Ihan ventovieraat ihmiset saattavat puhua minulle mitä tahansa.

Olen liikunnallinen, mikä ei taida olla tyypillinen kalojen ominaisuus (olisikohan se yhteydessä kauris-nousumerkkiini?). Harrastan hyvin monenlaisia lajeja vuodenaikojen mukaan. Harrastuslistaani kuuluvat: hiihto (perinteinen ja luistelu), retkiluistelu, uinti, pyöräily, juoksu, sauvakävely, kahvakuula harjoitukset, melonta, kuntosali, jne. Liikunta ei ole pakkomielteistä suorittamista, vaan teen sen sisäisen olotilani mukaan. Joskus tekee mieli raskasta liikuntaa ja joskus rauhallinen kävely tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Liikunnan ei pitäisi olla velvollisuus ja pakko, vaan liikunnan tulisi olla oikeus ja ilo.

Minä näen elämän henkisenä oppiläksynä. Kaikki mikä meille tapahtuu, on meille tarkoitettu. Jos näemme elämämme tapahtumat mahdollisuutena kasvaa ja kehittyä ihmisenä, niin alamme suhtautua aivan toisella tavalla elämän vastoinkäymisiin ja ongelmiin. Minä uskon, että sisäinen ja ulkoinen maailma on yhtä. Me vedämme puolemmme sitä mitä me ajatustasolla lähetämme itsestämme ulospäin. "sitä niittää mitä kylvää" on paljon puhuva kommentti raamatusta. Minun näkemykseni mukaa tätä maailmaa ohjaa henkiset lait, joihin kaikkien ihmisten olisi syytä perehtyä. Minulla olisi paljon kerrottavaa näistä elämän syvimmistä asioita, mutta jätän se nyt tähän.. Ehkä tämä kalojen syvällisyys tuli myös ilmi tästä kirjoituksestani.

Mies, jos kasvaneen ja henkisesti kypsän kalat naisen rakkauden omaksesi saat, niin et voi elämääsi mitään enempää toivoa. Se rakkaus täyttää sinut sekä fyysisellä että henkisellä tasolla.Kalat nainen hellii, hoivaa, paijaa ja palvelee rakastaan ainutlaatuisella tavalla, joka ei jätä todellakaan epäselväksi sitä, että rakastetaanko sinua:)

32

11933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päkäpässi

      Tosi paikkaansa pitäviä luonteenpirteitä, mutta et viitsisi kertoa ainoastaan optisesta näkökulmasta. kaikista ihmisitä löytyy pieniä paheita ^^

      • niniaa

        Hassua. Olen myös kalatnainen ja nouseva kauris. ^^
        (Kuumerkki skorppiooni.) Tunnistin tuosta kyllä paljon itseäni, ainoana poikkeuksena liikunnallisuus. Mutta tuo sosiaalisuus, kyky saada ihmiset avautumaan, luovuus, vahvat ja vaihtuvaiset tunteet ja herkkyys on kyllä tuttua. Puhumattakaan seksuaalisesta puolesta.

        Miinuksina voin mainita, että olen monien kalojen tavoin välillä aikamoinen marttyyri. Surullisena musta tulee lähinnä saamaton itsesäälissä kieriskelijä. Mun on vaikea hoitaa
        ihan pieniä tavallisia jokapäiväisiä velvollisuuksia välillä, taloudenhoito aina aika rempallaan. En myöskään ole kovin pitkäjännitteinen ja pompin usein asiasta toiseen, nyt vanhetessani olen oppinut vähän parempaa keskistymiskykyä.


      • kultakala32

        Juu tottakai kaikista meistä "vikoja". Itse nimittäisin näitä puolia enemmänkin kehittymisen alueiksi. Se kuulostaa minun korvissani paljon positiivisemmalta ja mukavammalta.

        Minun kehittymisen alueita ovat olleet etenkin nuorempana: lyhytjänteisyys, kärsimättömyys, tunteilla reagoiminen..sanoisinko dramaattisuus, uhriksi heittäytyminen, mielialojen ailahtelevaisuus, liiallinen tunteiden mukaan toimiminen (tietynlainen selkäranka on puuttunut), vaikeus sitoutua asioihin, haihattelu ja unelmoiminen, ideat ja haaveet, jotka ovat liian kaukan todellisuudesta ja käytännön toteuttamisesta.

        Kun ikää on tullut lisää (olen siis 32 vee), niin olen hyvin paljon hioutunut ihmisenä. Olen henkisesti tasapainoinen, iloinen. Olen valtavan paljon kärsivällisempi kuin aiemmin, pystyn sitoutumaan ihmissuhde ja työasioissa. Unelmoin ja haaveilen edelleenkin, mutta jalat ovat myös maanpinnalla ja tässä hetkessä. Kyllä minusta vieläkin toisinaan tulee esiin tämä draama kunigatar, joka suurentelee asioita ja heittäytyy uhriksi. Kun tiedostan asioita itsessäni, niin sitä voi pikkuhiljaa jalostua yhä enemmän ihmisenä kohti sitä mitä me kaikki pohjimmiltamme olemme.. luottavaisia, iloisia ja onnellisia jumalallisia olentoja:)


    • just se oli minä

      ihanaa lukea nämä sun kirjoitukset, ihan niin kuin olisin minä kirjoittanu itsestäni:) siis juuri sitä minäkin olen aivan samanlainen ei vähempää eikä enemmpää tarvii lisätä tähän!!!!
      just tälläinen me ollaan melkein kaikki kalat naiset. kiitos sulle aloitteljalle:-D

      • kultakala32

        Kiitos palautteestasi! Kiva kuulla, että löysit kirjoituksesta itseäsi:) Minulla ei ole ystävänä ainoatakaan kalaa, joten olisi aika mielenkiintoista tutustua sellaiseen.. ehkä pystyisin sitä kautta yhä paremmmin ymmärtämään itseäni, kun olisi joku, joka olisi hyvin samankaltainen kuin mitä itse on. Toinen ihminen on kuin peili, jonka kautta voi nähdä ja tunnistaa asioita omassa persoonassaan.

        Jos haluat kirjoitella ja tutustua, niin mailaahan osoitteeseeni: [email protected]


      • tutustua ja saada lisää kav...
        kultakala32 kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi! Kiva kuulla, että löysit kirjoituksesta itseäsi:) Minulla ei ole ystävänä ainoatakaan kalaa, joten olisi aika mielenkiintoista tutustua sellaiseen.. ehkä pystyisin sitä kautta yhä paremmmin ymmärtämään itseäni, kun olisi joku, joka olisi hyvin samankaltainen kuin mitä itse on. Toinen ihminen on kuin peili, jonka kautta voi nähdä ja tunnistaa asioita omassa persoonassaan.

        Jos haluat kirjoitella ja tutustua, niin mailaahan osoitteeseeni: [email protected]

        kiitos ja otin sun osoitteen ylös, tottakai haluan mielellään kirjoitella ja voimme joskus nähdäkin ja jutella kasvokkain,minäkin olen kalat nainen ja 36v. kirjoitellaan:-) tsemppiä:)


    • koukussa

      sinulla on varmaan hyvä itsetunto kun näet itses nuin positiivisesti hyvä niin mutta kaikilla kala
      naisilla ei välttämättä ole niin johtuen lapsuudesta ym.

      kyllä sinun mainitsemasia hyviä ja todella lämpimiä piirteitä löytyy tyttöystävästäni ja mitä arvostan suuresti että hän ei ole maallisen mammonan perään oisko se sitä henkisyyttä jota hänestä löytyy kun uskaltas tuoda esiin.

      johtuuko hänen liiallinen kiltteys
      huonosta otsetunnosta vai mistä mutta hän on liikaa toisten vietävissä.
      toisin kuin sinä hän on huono tuomaan tunteitaan esiin(voi saada kuvan että haluaa vain seksiä) mutta vaistoan että kun sais hänet avautuun sisintään esiin niin sieltä löytys varmaan vieläkin henkisempi ja aidompi kala nainen vaikka nytkin on aitoa kultaa.

      voisitko neuvoa tämmöistä rehellistä ,tunteellista,puhuvaa härkä miestä.

      • kultakala32

        Minäkään en ole saanut hyvää itsetunto lahjaksi lapsuuden kodistani, vaan olen joutunut tekemään paljon henkistä työtä itseni kanssa. Olen lukenut suuren määrän henkisen kasvun kirjoja yli kymmenen vuoden ajan. Olen myös tavannut elämäni aikana hyvin paljon ihmisiä.. Erityisesti erilaisilta hoitajilta (osteopaatit, luontaishoitajat, vyöhyketerapeuti, energiahoitajat jne) olen saanut tärkeätä antia oman maailmani tutkimiseen ja rakentamiseen. Olen itse myös hoitaja. Osaan tehdä erilaisia hoitoja, joita en kuitenkaan tee nyt päätyönäni.

        Minä uskon, että jokainen ihminen kasvaa elämänsä aikana, mutta se kuinka paljon, on kiinni ihmisestä itsestään.. onko halukas kohtaamaan kaiken mitä omasta sisimmästä löytyy ja onko valmis tekemään työtä muuttuakseen ihmisenä. Muuttuminen vaatii aika paljon tiedostamista. Se on tiedostamista, kun nainen esimerkiksi huomaa, että käyttäytyy tietyissä tilanteissa kuin oma äitinsä. Ja havaitsee samalla, että tämä alitajuntaa iskostettu lapsuudenmalli ei ole hyväksi parisuhteelleni. Se ei ole rakentava ja toimiva, vaan minun tulee korvata se toisella tavalla toimia.

        Kysyit tosta liiallisesta kiltteydestä! Se on useimpien kalojen ongelma. Kalat ihmiset ovat yleensä hyvin empaattisia toisten tunteita kohtaan. He melkein elävät tunteet toisen puolesta tajuamatta, ettei tuo toinen välttämättä koe niitä juuri kuin hän itse kokee.. niin syvästi ja vahvasti. Kalat on itse tunteellisesti hyvin herkkä, joten hän kohtelee muitakin silkkihansikkain. Kaloilla saattaa joskus hämärtyä rajat omien tunteiden ja läheisten ihmisten tunteiden välillä.. ei oikein ole selvää mitä ne omat tunteet ovat ja mitä toisen tunteet ovat. Kalat peilaa liiaksikin tunteitaan sen kautta mitä toinen ihminen tuntee. Kaloille on tärkeää opetella olemaan rehellinen itselleen ja muille, vaikka sitten joutuisikin kohtaamaan pettymyksen tai negatiivisen reaktion toisen ihmisen kasvoilla. Kaloille on vaikeaa kohdata toisten ihmisten negatiivisia reaktioita. Kalat haluaisi, että kaikilla on hyvä mieli ja kaikki ovat onnellisia. Kalat saattaa sortua liialliseen miellyttämiseen vastoin omaa sisintä totuuttaan.

        Kalat naisesi on hiukan sulkeutunut, koska hän ei vielä luota sinuun syvällisellä tasolla ja oikeastaan tälläinen luottamus ei olekaan mahdollista kuin vasta pitkän ajan tuntemisen myötä. Ole hyväksy hänen tunteitaan. Kuuntele häntä ja rohkaise häntä puhumaan lisää. Kun hän huomaa aidon välittämisesi, niin hän avautuu lisää. Näytä hänelle, että arvostat eniten, että hän täydellisen rehellinen sinulle. Ehkä hän pelkää sinun menettämistä, eikä uskalla olla täysin rehellinen ja aito tunteissaan ja ajatuksissaan. Ehkä hän tuntee ja kertoo sitä mitä ajattelee sinun haluavan kuulla.

        Aika varmaan lisää luottamusta ja avoimuutta suhteeseenne. Puhumisen tärkeyttä ei voi liikaa korostaa. Puhumisen tulisi myös olla mahdollisimman rehellistä, jotta se palvelee suhteen kasvua ja syvenemistä. Monet sanovat olevansa rehellisiä,mutta todellisuudessaan he ovat oppineet valehtelemaan itselleenkin niin taitavasti, että uskovat itsekin omia valheitaan. Henkisen kasvun kirjat ovat hyviä kasvun välineitä. Niitä löytyy kirjastosta vaikka millä mitalla.

        Kaikkea hyvää teille :)


      • tärkeää
        kultakala32 kirjoitti:

        Minäkään en ole saanut hyvää itsetunto lahjaksi lapsuuden kodistani, vaan olen joutunut tekemään paljon henkistä työtä itseni kanssa. Olen lukenut suuren määrän henkisen kasvun kirjoja yli kymmenen vuoden ajan. Olen myös tavannut elämäni aikana hyvin paljon ihmisiä.. Erityisesti erilaisilta hoitajilta (osteopaatit, luontaishoitajat, vyöhyketerapeuti, energiahoitajat jne) olen saanut tärkeätä antia oman maailmani tutkimiseen ja rakentamiseen. Olen itse myös hoitaja. Osaan tehdä erilaisia hoitoja, joita en kuitenkaan tee nyt päätyönäni.

        Minä uskon, että jokainen ihminen kasvaa elämänsä aikana, mutta se kuinka paljon, on kiinni ihmisestä itsestään.. onko halukas kohtaamaan kaiken mitä omasta sisimmästä löytyy ja onko valmis tekemään työtä muuttuakseen ihmisenä. Muuttuminen vaatii aika paljon tiedostamista. Se on tiedostamista, kun nainen esimerkiksi huomaa, että käyttäytyy tietyissä tilanteissa kuin oma äitinsä. Ja havaitsee samalla, että tämä alitajuntaa iskostettu lapsuudenmalli ei ole hyväksi parisuhteelleni. Se ei ole rakentava ja toimiva, vaan minun tulee korvata se toisella tavalla toimia.

        Kysyit tosta liiallisesta kiltteydestä! Se on useimpien kalojen ongelma. Kalat ihmiset ovat yleensä hyvin empaattisia toisten tunteita kohtaan. He melkein elävät tunteet toisen puolesta tajuamatta, ettei tuo toinen välttämättä koe niitä juuri kuin hän itse kokee.. niin syvästi ja vahvasti. Kalat on itse tunteellisesti hyvin herkkä, joten hän kohtelee muitakin silkkihansikkain. Kaloilla saattaa joskus hämärtyä rajat omien tunteiden ja läheisten ihmisten tunteiden välillä.. ei oikein ole selvää mitä ne omat tunteet ovat ja mitä toisen tunteet ovat. Kalat peilaa liiaksikin tunteitaan sen kautta mitä toinen ihminen tuntee. Kaloille on tärkeää opetella olemaan rehellinen itselleen ja muille, vaikka sitten joutuisikin kohtaamaan pettymyksen tai negatiivisen reaktion toisen ihmisen kasvoilla. Kaloille on vaikeaa kohdata toisten ihmisten negatiivisia reaktioita. Kalat haluaisi, että kaikilla on hyvä mieli ja kaikki ovat onnellisia. Kalat saattaa sortua liialliseen miellyttämiseen vastoin omaa sisintä totuuttaan.

        Kalat naisesi on hiukan sulkeutunut, koska hän ei vielä luota sinuun syvällisellä tasolla ja oikeastaan tälläinen luottamus ei olekaan mahdollista kuin vasta pitkän ajan tuntemisen myötä. Ole hyväksy hänen tunteitaan. Kuuntele häntä ja rohkaise häntä puhumaan lisää. Kun hän huomaa aidon välittämisesi, niin hän avautuu lisää. Näytä hänelle, että arvostat eniten, että hän täydellisen rehellinen sinulle. Ehkä hän pelkää sinun menettämistä, eikä uskalla olla täysin rehellinen ja aito tunteissaan ja ajatuksissaan. Ehkä hän tuntee ja kertoo sitä mitä ajattelee sinun haluavan kuulla.

        Aika varmaan lisää luottamusta ja avoimuutta suhteeseenne. Puhumisen tärkeyttä ei voi liikaa korostaa. Puhumisen tulisi myös olla mahdollisimman rehellistä, jotta se palvelee suhteen kasvua ja syvenemistä. Monet sanovat olevansa rehellisiä,mutta todellisuudessaan he ovat oppineet valehtelemaan itselleenkin niin taitavasti, että uskovat itsekin omia valheitaan. Henkisen kasvun kirjat ovat hyviä kasvun välineitä. Niitä löytyy kirjastosta vaikka millä mitalla.

        Kaikkea hyvää teille :)

        kiitos opttavaisesta ja ajattelemisen antavasta kirjoituksesta.

        kyllä vaistoaa että olet tehnyt henkisen kasvun eteen töitä ja ymmärrät itseäsi ja muita ja osaat ilmaista ajatuksesi hienosti.

        itsekkin olen paininut henkisen kasvun kanssa vuosia ja ja sillä on varmaan paljon merkitystä että olen löytänyt aidon kala naisen

        onnea löytyy myös itsensä kasvattamisesta.


    • punaposkiN

      Kyllä olet kultakala profiloinut minunkin kalanaisen luonteen prikulleen.....
      ainoastaan minä en ole maalari mut näyttelijä, runonraapustaja......
      kiitti et osasit niin hyvin kuvata meitä kalanaisia.

      • kultakala32

        On se vaan aika uskomatonta huomata, että samanlaiset ominaisuudet löytyvät pitkälti saman horoskooppi merkin edustajilta:)

        Minäkin kirjoitan runoja. Ajatus näyttelemisestä ei tuntui hullummalta.. sopisi luonteeseeni oikein hyvin :D


    • Jo enemmän elämää nähnyt

      Kalat- niin nainen kuin mieskin- on helposti haavoittuvainen. Älä kumppani ihmettele, miksi et saa Kalasta "kaikkea irti". Pahan päivän tullen on helppo iskeä toisen heikkoihin kohtiin. Kalat jättää itselleen pienen suojamuurin, kaiken varalta.2 kalaa kumppaneina tietävät tämän ja voivat siksi luottaa toisiinsa täydellisesti, ilman suojamuuria. Tunteet voi päästää valloilleen ja nauttia elämästä täysin siemauksin.

    • Kylläpä kirjoitit aivan kui...

      Kirjoitanpa sinulle huomenna koska nyt ei ole aikaa sorry...

    • puutu

      sinulta enää muuta , kuin se kuuluisa sädekehä pään päältä !

      • kultakala32

        TOSI, SUURI JA LÄMMIN HALAUS SINULLE:)

        PS.Onko vinkkejä, että mitenkä sen sädekehän vielä saisi ;)


    • osa pitää ja osa ei

      pidä paikkaa...taitaa riippua kasvatuksesta loput:)
      itse olen seiskeet luvun kalat ja nouseva vesimies...

    • mutta nykyinen

      elämän tilanteeni ei ole tuonut minulle mahdollisuutta olla iloinen ja positiivisen mielen omaavaan olotilaan =(
      iltatähteni isä on näyttänyt minulle millainen jousimies voi olla pahimmillaan =(( manipuloiva,levoton,valehteleva,uskoton....katselin häntä ja kuuntelin,uskoin kun sanoi pystyvänsä muuttumaan,mutta ei.aina kun annoin mahdollisuuden petti minut!!!
      minusta on tullut nyt kylmäkiskoinen,vihainen pessimisti kala joka ei varmaan avaa teräskuortaan miehille =(

      en voi valitettavasti yhtyä nyt iloonne,mutta nietchen lauseella päätän tämän vuodatukseni..*olkoon elämänne täynnä vastoinkäymisiä* ja nythän on 13 päivä perjantai.mikä olisikaan hienompi päivä aloittaa alamäki =D

    • kyseiset ominaisuudet

      viesti on, kuin olisin sen itse kirjoittanut. Olen kalat, nouseva leijona ja kuumerkiltäni skorpioni.

      Ehkä lisäisin vain muutaman kohdan, kuten sen Tärkeän asian, että minun täytyy pystyä kunnioittamaan kumppaniani. Hänen pitää olla itseäänKIN arvostava, jämäkkä ja rehellinen mies. Minun täytyy tietää, että jos joskus en itse jaksaisi, voisin luottaa hänen tukeensa 100%sesti... jo se tieto riittää. Eikä se todellakaan tarkoita, ettei hän saisi olla herkkä, tai ettei hänellä saisi olla heikkoja hetkiä.. Mutta hän voi luottaa minun tukeeni täysin, odotan sen myös olevan toisin päin.

      Lisäksi miinuksena (?) lisäisin äkkipikaisuuden ja joskus jopa liialliseen menevän analysointini (josta voi seurata olettamuksia, jotka eivät pidä paikkaansa). Hetkittäin haluaisin itselleni myös vähemmän jääräpäisyyttä ja tempperamenttia ;D Tosin nämä kaikki piirteet, tempperamenttia lukuunottamatta, ovat tasoittuneet ja niitä on oppinut käyttämään enemmän positiivisella puolella :)

    • buko

      Kaunis kiitos

    • tanja.k

      moi tuo teksti minkä kaloista olit kirjoittanut niin mieheni luki minun kanssani sen ja suurimmaksi osaksi olen mieheni mielestä semmoin,olen kanssa kalat horoskoopilta ja mieheni kauris.

    • kalat minäkin

      hyvin kuvattu ...kuin minusta olis kirjoitettu! kyllä meissä on paljon yhteistä. en ole vaan löytänny vielä sitä joka antais arvoa minun hienolle luonteelle ja persoonalle kokonaisuudessa.Kalat ovat erillaisia kuin muut...

    • niin osuvasti kuvattuna

      Osui kyllä niin hyvin kohdalleen toi kuvaus. Itse en olis kyenny kuvamaan itseäni noin hyvin.

      Itse olen nousevalta merkiltäni rapu ja kuu on kaloissa, jolloin olen vielä hitusen herkempi ottamaan nokkiini :) Ei hyvä ja sitä ominaisuuttani olenkin joutunut työstämään eikä työstämiselle näy loppua :D

      Lisäisin kuvaukseeni kuitenkin vielä kalojen oikeustajuisen taistelijan. Itse olen omalta kohdaltani huomannut, että vaikka muutoin olen hyvin seesteinen luonteeltani, niin jos nään vähänkään sukulaisiani tai ystäviäni kohdeltavan väärin, nousee sisuksistani sellainen tiikeri, että oksat pois. Siinä on sitten leikki kaukana. Ja tämä oli varoitukseksi niille, jotka kuvittelevat pääsevänsä vähällä kohdellessaan toisia huonosti ..

      • totta...

        Olen skalat ja nouseva merkki rapu ja etenkin tuo oikeustaju kolahti...työssäni ajan lasten ja nuorten oikeuksia...ja harrastuksena myös :) Omia oikeuksiani ajan huomattavasti huonommin..välillä en ollenkaan. Martyyrikin osaan sitten olla. Kuoreni läpi pääsee todella huonosti ja luotto ihmisiin on melko huono...


      • hämärtyykö???

        tunnen myös kiltin kala-naisen joka puolustaa sukulaisiaan kaikessa tekivätpä sukulaiset väärin muita kohtaan tai häntä itseään kohtaan .
        minun oikeustajuni mukaan tuollainen ei ole hyväksi kenellekkään osapuolelle sillä siinä hämärtyy kaikkien oikeustaju ja elämän reaaliteetit.

        kiinostas myös tietää pystytkö keskusteleen omista huonoista puolistasi läheisen
        kanssa ja yrittää muuttaa niitä kun meissä kaikissa on myös huonoja puolia
        myös sukulaisissa.


      • Maikukka
        hämärtyykö??? kirjoitti:

        tunnen myös kiltin kala-naisen joka puolustaa sukulaisiaan kaikessa tekivätpä sukulaiset väärin muita kohtaan tai häntä itseään kohtaan .
        minun oikeustajuni mukaan tuollainen ei ole hyväksi kenellekkään osapuolelle sillä siinä hämärtyy kaikkien oikeustaju ja elämän reaaliteetit.

        kiinostas myös tietää pystytkö keskusteleen omista huonoista puolistasi läheisen
        kanssa ja yrittää muuttaa niitä kun meissä kaikissa on myös huonoja puolia
        myös sukulaisissa.

        Olen itse kalanainen. Elämäni on ollut aika vaikea.
        Olen valtavan onnellinen, kun kohtaan ystävän, tarpeeksi vahvan, joka jaksaa kuunnella JA MYÖS KOMMENTOIDA kun puhun huonoista puolistani. Ystäväni kyllä sanovat että minulla on huono itsetunto, tiedän sen itsekin, mutta henkiset asiat ovat auttaneet minua kestämään, ja hyvät ystävät. Huonoja ystäviä minulla on aika vähän.... Minäkin olen lukenut paljon ja etsinyt ja saanut apua omiin ongelmiini lukemallakin.... Luettavaahan löytyy pilvin pimein nykyaikana ja kai olen voinut olla avuksi toisillekin.....Toivon sitä....


    • Kalat-74

      Ihanaa, että on olemassa noin onnellisia ihmisiä! Ilmeisesti sun Leijona-kuumerkkisi antaa sulle sitä tuiki tarpeellista itsetuntoa =) Minä olen Kalat, nouseva Vaaka ja kuumerkki on Jousimies. Mulla oli vaikea lapsuus insesteineen sun muine sadistisine lastenhoitajineen, ja nuoruus ja aikuisuusikä on mennyt psyykkisesti sairastellessa. Minäkin olen kiinnostunut henkisyydestä, mutta olen aika pahasti juuttunut paikoilleni... Käyn terapiassa ja yritän kyllä nousta tästä suosta, mutta huomaan jatkuvasti putoavani jostain, johon olen ollut kurkottamassa. Tunnistin kyllä sun kirjoituksesta tunneherkkyyden, syvällisyyden ja sen, etten tule parisuhteessa toimeen kenen kanssa tahansa. Itse asiassa olen vältellyt miehiä muutaman vuoden. Haluan ensin tulla toimeen itseni kanssa; ehkä sitten on parisuhdekin mahdollinen! On ollut kiva lukea, että on monta onnellista Kalat-naista, ehkä mullakin on vielä toivoa!

    • särkynyt kala

      minunkin mieheni luulee että olen kunnon seksihullu vaikka mua kiinnosta enemmän henkistä kiintoa...miksi miehet kiinnostuvat usein vain seksistä eikö muusta

    • ovat vanhin ja viisain

      merkki tähdistöstämme ja yhdyn kirjoitukseesi täysin.Ainoa kysymys herää,että kuka meille sopii.Mulla kertoo,et Rapumies ymmärtäisi kalanaista kaikkein parhaiten,mutta en ole vielä kohdannut sellaista.Avioliittoni Härkämieheen loppui pari vuotta sitten ja toivon sydämmestäni,ettei kukaan kalanainen ikinä sekaantuisisi härkään.Itsekeskeisempää(vaikka välillä hellä,omia etuja tavoitellen) ihmistä saa hakea koko universumista!!!!!
      Ja,kyllä Kala on intohimoinen seksin suhteen,taikka seksin aikana intohimoinen.Kalat on äärimmäisen herkkä kaikelle mitä maailmassa tapahtuu,on se sitten omia asioita tahi ulkomaisia tragedioita.Kalat ovat oman kodin haaveilijoita ja iänikuisia pilvilinnojen rakentajia,mutta lasketaan se heille hyveeksi(ei tosin aina).Maailma kaipaa pelastusta,mutta valitettavasti ei ilman rahaa,koska muutoin kalat olisivat sen jo tehneet!!!!!!

      • Kalanainen-83

        Minulla on yli kolmen vuoden yhteiselo takana rapumiehen kanssa ja elo on toiminut hyvin. Meidän luonteet käy kyllä yhteen, mitä nyt rapu mököttaa pitempään ja kala olis heti almis sopimaan. Loukkaantuu helposti, mutta kala osaa sovitella.
        Edellinen 7 vuoden suhde oli leijonamiehen kanssa, joka oli niin itsekeskeinen, ilkeä.. Ei sopinut herkän kalan luonteelle!


      • kultakala32

        Minun mieheni on rapu (nouseva vaaka). Me sovimme yhteen aivan erinomaisesti. Kalan ja ravun suhde on syvien tunteiden suhde, jossa riittää hellyyttä ja lämpöä. Kumpikin haluaa sitä paljon ja osaa myöskin antaa. Kalat ja rapu ovat kumpikin herkkiä ihmisiä, joten he ymmärtävä erinomaisesti toisen herkkyyttä ja osaavat vaistomaisesti toimia tilanteen vaatimalla tavalla.

        Aiemmin seurustelin kauriin (nouseva jousimies) kanssa 3,5 vuotta. Arvostin suuresti kauriin suoraselkäisyyttä ja elämänarvoja, mutta koskaan hän ei kyennyt antamaan sydäntään ja avautumaan oikeasti rakkaudelle. Tuntui aivan kuin hän olisi ollut muurien sisällä, jonne pääsin välillä käymään ja näkemään sen ihanan, tunteellisen miehen.. joka sitten jälleen taas pakeni ja veti suojamuurit päälle. Suhteemme ei edennyt vuosien myötä, vaan se pysyi samana kaavana.. mies halusi tapailla harvoin ja silloin kun hänelle sopi. Mitä enemmän rakastin, sitä enemmän hän pakeni.. aivankuin rakkauteni olisi jotenkin pelottanut häntä.

        Olen seurustellut myös muun muassa skorppionin kanssa. Se ei todellakaan toiminut. Kiivasta riitaa alusta loppuun asti milloin mistäkin. Olin silloin vielä melko nuori ja otin herkästi asiat itseeni. Skorppionilla oli erinomainen kyky jatkuvasti pistellä minua piikeillään, usein edes tajuamatta mitä hän oikein teki.


    • Tiikerikalamies

      "Kultakala32" kirjottaa lahjakkaasti.Meidän kalojen taiteellisuus näkyy siinäkin :)
      Olen itse miespuolinen Kalat.En yleensä horoskooppeja yms lueskele mutta nyt alkavan Tiikerin vuoden kunniaksi päätin vilkaista mitä täällä jutustellaan.
      On myönnettävä että Kalojen luonteenpiirteet ja ominaisuudet sopivat minuun parhaiten horoskooppimerkeistä.Lähes kaikki mitä "Kultakala32" tuohon alkuun raapusteli sopii tavalla tai toisella myös minuun,vaikka olenkin mies.
      Olen matemaattisesti erittäin lahjakas enkä tietääkseni taiteellisesti lahjakas.Jos kuuntelemista ja katselmista lasketa lahjakkuudeksi.Rakastan science fictoneita ja uskon maapallon ulkopuoliseen elämään, heti kun se joku todistaa...
      Työskentelen teknisellä alallla mikä ei ilmeisesti ole kaikkein sopivinta Kalalle.Ja sen olen huomannut, matikkapää on vienyt minut pois omimmilta alueiltani.
      Kumma juttu myös että tuossa yllämainittu parisuhde Härän kanssa on kohdaltani mennyt juuri kuten joku oli kuvannut.

      Sanokaapas nyt Kalanaiset kuinka suhde kahden Kalan välillä onnistuu?Ottaen huomioon että pystyn pitämään erittäin hyvin huolta raha-asioista yms käytännön asioista...:)

    • Akvaariokalanainen

      Minä olen kuin..sinä..Vanhempi vaan.hih..kun luin tuota kirjoitustasi..
      Minäkin halusin.. olla Akvaariokala.. Taidankin kokeilla...
      vieläkö tuo sinun säpö toimii!..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe