Gaviscon

Refluksimies

Auttaako Gaviscon refluksivaivoihin?

35

15945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se englannista

      tilattu advance versio joka voimakkaampi
      kuin suomesta saatava.

      • jaazaa

        on tutkittu ja hutkittu maailmalla vähän enemmänkin ja se on pitkäkestoinen, tutkimustulokset ovat rohkaisevia, enemmän tietoa saa googlaamalla.


      • sini..
        jaazaa kirjoitti:

        on tutkittu ja hutkittu maailmalla vähän enemmänkin ja se on pitkäkestoinen, tutkimustulokset ovat rohkaisevia, enemmän tietoa saa googlaamalla.

        nexium 40mg ja gavisconia käyttää yhtäaikaa, otan aamulla nexiumin ja illalla gavisconia ?


      • jaazaa
        sini.. kirjoitti:

        nexium 40mg ja gavisconia käyttää yhtäaikaa, otan aamulla nexiumin ja illalla gavisconia ?

        sillä itse otan aamulla Somac 40/20Mg, ja ennen nukkumaanmenoa Gaviscon Advancea ja aterian jälkeen kaksi Gaviscon Advance pureskelutablettia.


      • eriiiiiiiiiiiiiiiii
        sini.. kirjoitti:

        nexium 40mg ja gavisconia käyttää yhtäaikaa, otan aamulla nexiumin ja illalla gavisconia ?

        systeemilä kuin Nexium joten sitä
        voi ottaa. Se on nimenomaan mainittu
        niien mainoslehtisessä. Jos haluat nopean
        pikavarmistuken, soita apteekkiin farmaseutille
        ja kysy asiaa.


      • Aito lääkäri

        härskiksi kun lääkkeitä pitää hankkia ulkomailta.

        Oletko saanut lääkkeen mukana lääkeselosteen, haluaisin tietää mitä siinä lukee.

        Me lääkärit ja farmaseutit myös emme pidä tämän kaltaista kehitystä järkevänä että lääkkeitä rahdataan ulkomailta.


      • Aito räätäli
        Aito lääkäri kirjoitti:

        härskiksi kun lääkkeitä pitää hankkia ulkomailta.

        Oletko saanut lääkkeen mukana lääkeselosteen, haluaisin tietää mitä siinä lukee.

        Me lääkärit ja farmaseutit myös emme pidä tämän kaltaista kehitystä järkevänä että lääkkeitä rahdataan ulkomailta.

        todistat että olet "aito" lääkäri ?


      • Aito lääkäri
        Aito räätäli kirjoitti:

        todistat että olet "aito" lääkäri ?

        mm. ja voithan sinä tarkistaa Lääkäriliitosta.


      • !!!!
        Aito räätäli kirjoitti:

        todistat että olet "aito" lääkäri ?

        SV numeroita löytyy omista
        resepteistä siitä lääkärin nimen läheltä.
        Nämä tietenkin löytyy rekistereistä.
        Tämä siis ei todellakaan todista yhtään
        mitään - kaikki lukijat tämän tietenkin
        tietää ...


      • En usko sinua
        Aito lääkäri kirjoitti:

        mm. ja voithan sinä tarkistaa Lääkäriliitosta.

        Milloin ja missä? Kuka todisti?


      • Aito lääkäri
        En usko sinua kirjoitti:

        Milloin ja missä? Kuka todisti?

        Vastaan kysymyksiisi koska se selvästikin sinua vaivaa.

        Vala vannottiin valmistumistilaisuudessa yliopistolla 14.4.2002. Dekaani lukee valan, ja lääketieteen lisensiaatit lukevat valan sitten perässä.

        Näin minun lääkärivalani luettiin 14.4.2002:

        Vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta pyrkiväni lääkärintoimessani palvelemaan lähimmäisiäni ihmisyyttä kunnioittaen. Päämääräni on terveyden ylläpitäminen ja edistäminen, sairauksien ehkäiseminen sekä sairaiden parantaminen ja heidän kärsimystensä lievittäminen. Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän vain lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödyllisiksi osoittamia menetelmiä. Tutkimuksia ja hoitoja suositellessani otan tasapuolisesti huomioon niistä potilaalle koituvan hyödyn ja mahdolliset haitat. Pidän jatkuvasti yllä korkeaa ammattitaitoani ja arvioin työni laatua. Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät. Rohkaisen potilaitani kysymään tarvittaessa myös toisen lääkärin mielipidettä. Kunnioitan potilaani tahtoa. Pidän salassa luottamukselliset tiedot, jotka minulle on potilaita hoitaessani uskottu. Täytän lääkärin velvollisuuteni jokaista kohtaan ketään syrjimättä enkä uhkauksestakaan käytä lääkärintaitoani ammattietiikkani vastaisesti.


      • netissä kuten myös
        En usko sinua kirjoitti:

        Milloin ja missä? Kuka todisti?

        paikalla olevien virallisen puolen edustajat.
        Lääkärinvala löytyy monesta paikkaa
        - joskus jopa juhlapuhekin. Googlaamalla
        löytyy. Nämä tiedot ei todista mitään.


      • Aito lääkäri
        netissä kuten myös kirjoitti:

        paikalla olevien virallisen puolen edustajat.
        Lääkärinvala löytyy monesta paikkaa
        - joskus jopa juhlapuhekin. Googlaamalla
        löytyy. Nämä tiedot ei todista mitään.

        päänsärkysi se, voit jatkaa minun puolestani kinastelua loppuun asti, minä en jatka tätä typerää keskustelua, jotka perustuvat sinun vainoharhaisuuteen. Sairaus on sekin.

        Vastasin asiallisesti kerran kun pyysit, tämä jää minun osaltani tähän.

        Minun ei tarvitse todistaa itselleni taikka muille tämän enempää.


      • Enpä usko
        Aito lääkäri kirjoitti:

        Vastaan kysymyksiisi koska se selvästikin sinua vaivaa.

        Vala vannottiin valmistumistilaisuudessa yliopistolla 14.4.2002. Dekaani lukee valan, ja lääketieteen lisensiaatit lukevat valan sitten perässä.

        Näin minun lääkärivalani luettiin 14.4.2002:

        Vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta pyrkiväni lääkärintoimessani palvelemaan lähimmäisiäni ihmisyyttä kunnioittaen. Päämääräni on terveyden ylläpitäminen ja edistäminen, sairauksien ehkäiseminen sekä sairaiden parantaminen ja heidän kärsimystensä lievittäminen. Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän vain lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödyllisiksi osoittamia menetelmiä. Tutkimuksia ja hoitoja suositellessani otan tasapuolisesti huomioon niistä potilaalle koituvan hyödyn ja mahdolliset haitat. Pidän jatkuvasti yllä korkeaa ammattitaitoani ja arvioin työni laatua. Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät. Rohkaisen potilaitani kysymään tarvittaessa myös toisen lääkärin mielipidettä. Kunnioitan potilaani tahtoa. Pidän salassa luottamukselliset tiedot, jotka minulle on potilaita hoitaessani uskottu. Täytän lääkärin velvollisuuteni jokaista kohtaan ketään syrjimättä enkä uhkauksestakaan käytä lääkärintaitoani ammattietiikkani vastaisesti.

        Pyhäpäivisin ei yliopistoilla vannota yhtään mitään. Vai tarkoititko 1.4. eli aprillipäivänä?


      • taas.
        Aito lääkäri kirjoitti:

        päänsärkysi se, voit jatkaa minun puolestani kinastelua loppuun asti, minä en jatka tätä typerää keskustelua, jotka perustuvat sinun vainoharhaisuuteen. Sairaus on sekin.

        Vastasin asiallisesti kerran kun pyysit, tämä jää minun osaltani tähän.

        Minun ei tarvitse todistaa itselleni taikka muille tämän enempää.

        tuntuu, että sinulla on jäänyt jotain todistettavaa "itsellesi".


      • Utelias mies
        Aito lääkäri kirjoitti:

        Vastaan kysymyksiisi koska se selvästikin sinua vaivaa.

        Vala vannottiin valmistumistilaisuudessa yliopistolla 14.4.2002. Dekaani lukee valan, ja lääketieteen lisensiaatit lukevat valan sitten perässä.

        Näin minun lääkärivalani luettiin 14.4.2002:

        Vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta pyrkiväni lääkärintoimessani palvelemaan lähimmäisiäni ihmisyyttä kunnioittaen. Päämääräni on terveyden ylläpitäminen ja edistäminen, sairauksien ehkäiseminen sekä sairaiden parantaminen ja heidän kärsimystensä lievittäminen. Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän vain lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödyllisiksi osoittamia menetelmiä. Tutkimuksia ja hoitoja suositellessani otan tasapuolisesti huomioon niistä potilaalle koituvan hyödyn ja mahdolliset haitat. Pidän jatkuvasti yllä korkeaa ammattitaitoani ja arvioin työni laatua. Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät. Rohkaisen potilaitani kysymään tarvittaessa myös toisen lääkärin mielipidettä. Kunnioitan potilaani tahtoa. Pidän salassa luottamukselliset tiedot, jotka minulle on potilaita hoitaessani uskottu. Täytän lääkärin velvollisuuteni jokaista kohtaan ketään syrjimättä enkä uhkauksestakaan käytä lääkärintaitoani ammattietiikkani vastaisesti.

        Täällä ollut puhetta aiemminkin että olisi hyvä saada tänne lääkäri osallistumaan keskusteluun, koska varsinaista asiantuntijaahan täällä ei ole vaikka täällä saakin hyviä vinkkejä.


      • Aito lääkåri
        Utelias mies kirjoitti:

        Täällä ollut puhetta aiemminkin että olisi hyvä saada tänne lääkäri osallistumaan keskusteluun, koska varsinaista asiantuntijaahan täällä ei ole vaikka täällä saakin hyviä vinkkejä.

        osteoproosi lääkäri.


      • jäi
        Aito lääkäri kirjoitti:

        päänsärkysi se, voit jatkaa minun puolestani kinastelua loppuun asti, minä en jatka tätä typerää keskustelua, jotka perustuvat sinun vainoharhaisuuteen. Sairaus on sekin.

        Vastasin asiallisesti kerran kun pyysit, tämä jää minun osaltani tähän.

        Minun ei tarvitse todistaa itselleni taikka muille tämän enempää.

        tosiaankin pahasti vajavaiseksi.
        Perääntymisesi on näin ollen järkevä.

        Netissähän tätä todistelua ei ole mahdollista luotettavasti tehdä. Jos olisit ammatiltasi lääkäri, et olisi edes aloittanut tätä keskustelua - puhumattakaan, että
        mainostaisit olevasi lääkäri tällä palstalla.
        Kaikkein paljastavampia ovat tietenkin
        vastauksesi - lääkäri pitää linjan neutraalina
        kaikissa olosuhteissa esiintyessään ammatissaan eikä sorru kommentoimaan henkilökohtaisuuksia kuten sinä.


      • Aito lääkäri
        Utelias mies kirjoitti:

        Täällä ollut puhetta aiemminkin että olisi hyvä saada tänne lääkäri osallistumaan keskusteluun, koska varsinaista asiantuntijaahan täällä ei ole vaikka täällä saakin hyviä vinkkejä.

        olen terveyskeskuksessa työterveys-puolen yleislääkäri, mutta olen tällä hetkellä erikoistumassa sisätautipuolelle eli ensi vuonna olen sisätautilääkäri, siksi nämä mm. erilaiset vatsaongelmat minua kiinnostaakin.


      • Aito lääkäri
        jäi kirjoitti:

        tosiaankin pahasti vajavaiseksi.
        Perääntymisesi on näin ollen järkevä.

        Netissähän tätä todistelua ei ole mahdollista luotettavasti tehdä. Jos olisit ammatiltasi lääkäri, et olisi edes aloittanut tätä keskustelua - puhumattakaan, että
        mainostaisit olevasi lääkäri tällä palstalla.
        Kaikkein paljastavampia ovat tietenkin
        vastauksesi - lääkäri pitää linjan neutraalina
        kaikissa olosuhteissa esiintyessään ammatissaan eikä sorru kommentoimaan henkilökohtaisuuksia kuten sinä.

        pyytäisit Suomi24:n ylläpitäjien tarkistaa minun IP-osoitteeni? Muulla tavoin et saa mielen rauhaa.

        Saatat pahasti järkyttyä....


      • kirjoittelet
        Aito lääkäri kirjoitti:

        pyytäisit Suomi24:n ylläpitäjien tarkistaa minun IP-osoitteeni? Muulla tavoin et saa mielen rauhaa.

        Saatat pahasti järkyttyä....

        edelleenkin, vaikka juuri äsken totesit
        ettet enää jatka tätä?

        Tuo IP osoite voidaan tarkistaa vain
        tietyissä tapauksissa, jonka taatusti tiedätkin.
        Se myöskään ei todista yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Tähänasti et ole vielä esittänyt
        mitään mikä viittaisi terveydenhoidon alan
        ammattilaiseen.

        Uskon, että sinua kuunneltaisiin täällä muutenkin,
        joten ei ole mitään tarvetta tuollaisiin
        amatöörimäisiin nimimerkkeihin tai vakuutteluihin.


      • on kanssa
        taas. kirjoitti:

        tuntuu, että sinulla on jäänyt jotain todistettavaa "itsellesi".

        vähän outo kirjoittaja! Sillä olisi varmaan
        ihan sanottavaa kuten meillä kaikilla
        ihan oikeasti eri asioista mutta
        noi sen viestit on enemmänkun vähän outoja!
        Yrittäis edes matkia lääkäreiden tyyliä mutta
        tärkein näyttää olevan hirveeuho päällä - miespuolinen? olis vähän säälittävää jos se oliskin
        ammatiltaan esim joku sairaanhoitaja,joka
        on katkera selvästikin lääkäreille.


      • Aito lääkäri
        kirjoittelet kirjoitti:

        edelleenkin, vaikka juuri äsken totesit
        ettet enää jatka tätä?

        Tuo IP osoite voidaan tarkistaa vain
        tietyissä tapauksissa, jonka taatusti tiedätkin.
        Se myöskään ei todista yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Tähänasti et ole vielä esittänyt
        mitään mikä viittaisi terveydenhoidon alan
        ammattilaiseen.

        Uskon, että sinua kuunneltaisiin täällä muutenkin,
        joten ei ole mitään tarvetta tuollaisiin
        amatöörimäisiin nimimerkkeihin tai vakuutteluihin.

        Vastasin sinulle asiallisesti kun esitit kysymyksiä, miksi et pysty keskustelemaan asiallisesti? Onko se sinun kohdaltasi aivan mahdotonta?

        Eipä tietenkään sinun mielestäsi IP-osoite todista mitään, kun ei ole tähänkään asti mikään asia sinulle todistanut mitään, koska vainoharhaisuus on saanut ylivallan ja vastaat kaikkiin "ei todista yhtään mitään". Se on aivan sama mitä mitä sinulle yritän todistaa, koska vastauksesi on aina sama. Vaikka tulisit vastaanotolleni, et uskoisi mitä näet, mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun.

        Menet henkilökohtaisuuksiin, tämä keskustelufoorumi on tarkoitettu vatsa- ja ruuansulatusvaivojen keskusteluun, sinä keskustelet minusta....

        Totesin tosiaan etten jatka mutta koska kirjoitit
        "perääntymisestä", minun piti oikaista tietyt asiat.

        Nyt saat aivan vapaasti jatkaa aivan rauhassa jankuttamistasi, en vastaa kirjoituksiisi koska kirjoituksissasi ei ole mitään päätä eikä häntää.

        Vilkkaasta mielikuvituksestasi ja vainoharhaisuudestasi kärsit vain sinä itse. Se on mielestäni sinun kannaltasi hyvin valitettavaa.


      • Aito neurologi
        Aito lääkåri kirjoitti:

        osteoproosi lääkäri.

        puolestani vagushermoon erikoistunut neurologi.
        Nähdään perjantaipalaverissa!

        Harmi kun nuo potilaat häiritsevät
        tätä nettikirjoittamista.


      • keskusteluahan
        Aito lääkäri kirjoitti:

        Vastasin sinulle asiallisesti kun esitit kysymyksiä, miksi et pysty keskustelemaan asiallisesti? Onko se sinun kohdaltasi aivan mahdotonta?

        Eipä tietenkään sinun mielestäsi IP-osoite todista mitään, kun ei ole tähänkään asti mikään asia sinulle todistanut mitään, koska vainoharhaisuus on saanut ylivallan ja vastaat kaikkiin "ei todista yhtään mitään". Se on aivan sama mitä mitä sinulle yritän todistaa, koska vastauksesi on aina sama. Vaikka tulisit vastaanotolleni, et uskoisi mitä näet, mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun.

        Menet henkilökohtaisuuksiin, tämä keskustelufoorumi on tarkoitettu vatsa- ja ruuansulatusvaivojen keskusteluun, sinä keskustelet minusta....

        Totesin tosiaan etten jatka mutta koska kirjoitit
        "perääntymisestä", minun piti oikaista tietyt asiat.

        Nyt saat aivan vapaasti jatkaa aivan rauhassa jankuttamistasi, en vastaa kirjoituksiisi koska kirjoituksissasi ei ole mitään päätä eikä häntää.

        Vilkkaasta mielikuvituksestasi ja vainoharhaisuudestasi kärsit vain sinä itse. Se on mielestäni sinun kannaltasi hyvin valitettavaa.

        täällä tällä hetkellä nimenomaan on.
        Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että
        sinun kirjoituksiasi uskottaisiin. Akateemisena ihmisenä olet tottunut tietenkin väittelyyn/vastaväittelyyn, joten tämän ei pitäisi olla mitenkään vierasta.

        Jos et halua, että sinusta ja nimimerkistäsi keskustellaan, rajaa viestiesi sisältöä asiallisemmaksi äläkä selitä/selittele ammattiasi viesteissä. Kuten tiedätkin, ne ovat provosoivia kaikilla palstoilla.


        Sinulle en ole esittänyt kysymyksiä tässä ketjussa. Tulit mukaan tähän Gaviscon keskusteluun päivittelemään kun lääkkeitä tilataan ulkomailta - et uskaltanut ilmaista mielipidettäsi kuitenkaan yksityishenkilönä vaan toit keskusteluun mukaan jälleen kerran "ammattisi" - ja taisit sotkea siihen vielä farmaseutitkin? Ihmiset taatusti kuuntelevat sinua ja saat vastauksia, vaikka luopuisitkin tällaisista tehokeinoista.

        Vaikutelma sinusta perustuu
        ennenkaikkea aikaisempiin kirjoituksiisi.
        Ja jos luet niitä lävitse uudelleen vaikka parin kuukauden ajalta, osaa ei todellakaan voi kuvailla asiallisiksi eikä todellakaan lääkärin ammattietiikan mukaisiksi. Muuten sanoisin, että konsultoi kollegaasi ja kerro ongelmastasi (epäasiallinen kirjoittelu netissä) ennenkuin se menee liian pitkälle. Hän on vaitiolovelvollinen eikä saa kertoa tästä eteenpäin työpaikallasi eikä muillekaan tahoille.

        Rohkeasti mukaan vain yksityishenkilönä -
        niinkuin me kaikki täällä teemme!


      • Puolueeton tarkkailija
        Aito lääkäri kirjoitti:

        Vastasin sinulle asiallisesti kun esitit kysymyksiä, miksi et pysty keskustelemaan asiallisesti? Onko se sinun kohdaltasi aivan mahdotonta?

        Eipä tietenkään sinun mielestäsi IP-osoite todista mitään, kun ei ole tähänkään asti mikään asia sinulle todistanut mitään, koska vainoharhaisuus on saanut ylivallan ja vastaat kaikkiin "ei todista yhtään mitään". Se on aivan sama mitä mitä sinulle yritän todistaa, koska vastauksesi on aina sama. Vaikka tulisit vastaanotolleni, et uskoisi mitä näet, mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun.

        Menet henkilökohtaisuuksiin, tämä keskustelufoorumi on tarkoitettu vatsa- ja ruuansulatusvaivojen keskusteluun, sinä keskustelet minusta....

        Totesin tosiaan etten jatka mutta koska kirjoitit
        "perääntymisestä", minun piti oikaista tietyt asiat.

        Nyt saat aivan vapaasti jatkaa aivan rauhassa jankuttamistasi, en vastaa kirjoituksiisi koska kirjoituksissasi ei ole mitään päätä eikä häntää.

        Vilkkaasta mielikuvituksestasi ja vainoharhaisuudestasi kärsit vain sinä itse. Se on mielestäni sinun kannaltasi hyvin valitettavaa.

        Aito lääkäri:
        - Kerro se IP-osoitteesi ja missä sairaalassa työskentelet. Asia on sillä selvä. Kiinnostuneet voivat tarkistaa asian sairaalan IT-vastaavalta.

        Ihan turha haukkua vainoharhaisiksi sillä perusteella, ettei usko kaikkea tänne kirjoitettua soopaa. Sanoisin päinvastoin sellaisen henkilön olevan hyvin tervejärkinen.

        Onko vilkas mielikuvituskin muka negatiivista? Sellaisten henkilöiden kanssa itse keskustelen mielelläni. Kaikenmaailman suppean maailmankuvan omaavia henkilöitä on maailma täynnä ja näköjään niitä löytyy täältä keskustelupalstaltakin.


      • Tekniikan ihme
        Puolueeton tarkkailija kirjoitti:

        Aito lääkäri:
        - Kerro se IP-osoitteesi ja missä sairaalassa työskentelet. Asia on sillä selvä. Kiinnostuneet voivat tarkistaa asian sairaalan IT-vastaavalta.

        Ihan turha haukkua vainoharhaisiksi sillä perusteella, ettei usko kaikkea tänne kirjoitettua soopaa. Sanoisin päinvastoin sellaisen henkilön olevan hyvin tervejärkinen.

        Onko vilkas mielikuvituskin muka negatiivista? Sellaisten henkilöiden kanssa itse keskustelen mielelläni. Kaikenmaailman suppean maailmankuvan omaavia henkilöitä on maailma täynnä ja näköjään niitä löytyy täältä keskustelupalstaltakin.

        Muistakaa kertoa myös sille IT- vastaavalle, että teidän tietoja saa antaa eteenpäin ja että
        vastaavan tarvii selvittää vielä tittelikin
        kysyvälle henkilölle.

        Aina tämäkään ei kerro ihan kaikkea ...
        itselle ainakin tulee toisiin viesteihin sairaalan IP:t, koska teen vapaaehtoistyötä säännöllisesti keskussairaalassa ja käytän
        tauoilla alakerran kahvilan koneita. Kun
        kahvila on kiinni myöhemmin illalla, pääsen käyttämään nettiä vastaanottoaulan vahtimestarin/keskuksen (tai vastaavan henkilön) koneelta. Muistaakseni myös "kirjastohuoneessa"
        on yksi kone, jossa nettiyhteys.


      • Anonyymi
        kirjoittelet kirjoitti:

        edelleenkin, vaikka juuri äsken totesit
        ettet enää jatka tätä?

        Tuo IP osoite voidaan tarkistaa vain
        tietyissä tapauksissa, jonka taatusti tiedätkin.
        Se myöskään ei todista yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Tähänasti et ole vielä esittänyt
        mitään mikä viittaisi terveydenhoidon alan
        ammattilaiseen.

        Uskon, että sinua kuunneltaisiin täällä muutenkin,
        joten ei ole mitään tarvetta tuollaisiin
        amatöörimäisiin nimimerkkeihin tai vakuutteluihin.

        Näihin höpö höpö palstoihin ei oikeat lääkärit kirjoittele.


      • Anonyymi
        Aito lääkäri kirjoitti:

        päänsärkysi se, voit jatkaa minun puolestani kinastelua loppuun asti, minä en jatka tätä typerää keskustelua, jotka perustuvat sinun vainoharhaisuuteen. Sairaus on sekin.

        Vastasin asiallisesti kerran kun pyysit, tämä jää minun osaltani tähän.

        Minun ei tarvitse todistaa itselleni taikka muille tämän enempää.

        Moktar.Gubta se siinä.


    • Laryngo

      liittyen Gaviscon Advanceen (tämä on se tutkimus, jonka vuoksi GA:sta puhutaan niin positiivisesti):

      refluxadvice.co.uk/downloads/gav_adv_eor.pdf


      Aikaisempia keskusteluita tästä löytyy
      ainakin tältä palstalta (hakukenttään sana
      Gaviscon tai Gaviscon Advance).

      • sisky

        tässä sitä taas ollaan..............?


      • ===========================...
        sisky kirjoitti:

        tässä sitä taas ollaan..............?

        Etkö usko Gasvisconiin?


      • hommia!

        ja melko helppo lukee vaikka taulukot kyllä
        saa tihrustaa näin vanhoillasilmillä!! onko
        tästä kirjotettu suomeksi mitään artikkelia
        (eimitään huuhaa juttuja)? ruotsikin sujuu.
        tuollafirman sivullaoli kanssa tietoa.
        sain itse paketin
        viime viikolla - serkun avustuksella tilattiin ja odoten innolla tuloksia.
        pari kuukauttahan tätä nyt pitäisi käyttää
        ainakin.


      • Laryngo
        hommia! kirjoitti:

        ja melko helppo lukee vaikka taulukot kyllä
        saa tihrustaa näin vanhoillasilmillä!! onko
        tästä kirjotettu suomeksi mitään artikkelia
        (eimitään huuhaa juttuja)? ruotsikin sujuu.
        tuollafirman sivullaoli kanssa tietoa.
        sain itse paketin
        viime viikolla - serkun avustuksella tilattiin ja odoten innolla tuloksia.
        pari kuukauttahan tätä nyt pitäisi käyttää
        ainakin.

        tullut vastaan mitään artikkeleita suomeksi
        tästä aineesta.

        Toivottavasti helpottaa sinun oireita -
        refluksettomia hetkiä!


      • kysyn taas
        Laryngo kirjoitti:

        tullut vastaan mitään artikkeleita suomeksi
        tästä aineesta.

        Toivottavasti helpottaa sinun oireita -
        refluksettomia hetkiä!

        lääkäri ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe