Sortuu särkyy muuri
säästyy elämän juuri
Valon juovaks juoksevaks
ylös oksille kipuavaks
Siivitti siivin hennoin
itkuisille oksille
Raunioille lauluks
siivitti yön päiväks
Esiin kukkanen avautuu
peronen lehdelle laskeutuu
Kasvoi yleni kukkaan
kiitos elämän juuri
Hennon lennon
4
168
Vastaukset
- padme_amidala
..hienosta lukuhetkestä tähän päivään. Ensin luulin, että olit kohdannut palstan Lennon (=Into), mutta ei. Aivan muuta...
Kaunis ja herkkä on runosi, aivan lauluksi sopiva heläjämään puhtaan taivaan alla. Alakuloisen sävyyn nousee kuitenkin päivä ja "Kiitos elämän juuri"--sopiva lopetus : )tähän päivään
ovia availen ja kiitämään tuun
jotaki herkkääki onneks
elämänlehdellä lentänny
oii nyt niitäki aurinkoisia aamuja
perhonen lasketuu sormenpäähän
eikö siinä oo hetki
valaa uskoa rakkaus läsnä
Sinun päivääs lämmin kiitos
keväisiä ääniä tuulia kuunnellaan...Liisa
- kaaru
Siivitti itkuisille oksille
rauniolle lauluksi
kukkanen avautuu
ja elämä jatkuu
hienosti taas kirjoitit:)aurinko lähtenny ulkomaille
jotenki jo henkii
kevätsävelii niille kutsuville
kaaru
elämä on ihmeellinen
tänääki kirjoittaa tarinaa
nostaa maasta oksalle puun
valoisuus päivääs kiitos taas
sanas lämmittää..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325111Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783137Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182859Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252565- 452371
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321831Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?751821Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731526- 661314
- 821251