Asiani on suraavanlainen: Opelistani luuluu etujousituksesta naksahtelua kun pyöriä kääntää esim. risteyksessä. Ajossa kuuluu myös sellaista hyrinää tai surinaa ihan kuin jouset "soisi". Nostin auton pukille ja aikani tutkittuani huomasin että kun ohjausta kääntää niin jousi ja iskari tärisee.Tuntuu kuin yläpäässä olisi väljää (jonkin lainen laakerihan siellä kai täytyy olla) Rattia kääntäessä ei väljyyttä tai jäykkyyttä huomaa mutta kun kääntää pyörastä sivulle niin jousu/iskari selvästi kanittaa/tärisee. Saakohan tuollaista laakeria vaihdettua vai täytyykö uusia koko iskari? Auto on viime kuussa katsastettu ja karsastusmies kehui iskareita. Motonetistä en ainakaan löytänyt tuollaista laakeria.
vectra 2004 1.8 gts
6
698
Vastaukset
- hommaa tuo
joustintuen yläpäänlaakerit loppu ns. tyyppivika. vaihda molemmille puolile samalla. taisivat maksaa alkuperäsinä 20e kpl. älä vaa mitää motonet kamaa semmosee paikkaa laita ja tuskin löytyykää tarvikkeena vastaavaa. ovat parepaa laatua ne uudet (päivitetyt).
- juttu..
Merkkihuollossa maksaa nuo laakereiden vaihto 140€.
- GeeTeeÄssä.
juttu.. kirjoitti:
Merkkihuollossa maksaa nuo laakereiden vaihto 140€.
Selkis. Taidan kääntyä merkkiliikkeen puoleen, kun ei tuo 140€ tunnu pahalta ku oon joskus ite noiden iskareitten kans pulannu.
- Just vaihdettu
GeeTeeÄssä. kirjoitti:
Selkis. Taidan kääntyä merkkiliikkeen puoleen, kun ei tuo 140€ tunnu pahalta ku oon joskus ite noiden iskareitten kans pulannu.
Voit laittaa tuon 120 egee tuplana
hintaan.
Juuri joulukuussa vaihdattanut.
Laakerit opelilla jo tuon 12o euroa. - on asia
Just vaihdettu kirjoitti:
Voit laittaa tuon 120 egee tuplana
hintaan.
Juuri joulukuussa vaihdattanut.
Laakerit opelilla jo tuon 12o euroa.240e merkkiliikkeessä, vaihdettu on
- olikin
on asia kirjoitti:
240e merkkiliikkeessä, vaihdettu on
hinta pompsahtanu. Viime kesänä kans vaihdatin nuo merkkiliikees nii makso 115e töineen. Osien hinnat oli vähä yli 40e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818