coca cola..

zero/light??

mooi! mä oon aika normaalipainonen mut haluisin olla toosi laiha ni aattelin alottaa laihduttamisen nyt et oon laiha ennen kesää! mä haluisin vaa kysyy et tietääks kukaa et lihottaaks tai estääks coca cola zero tai lightti laihtumisen vaik niis ei oo tyylii yhtää kaloreit? ku oon yrittäny ettii netist vastaust mut jossai sanotaa et se lihottaa ja jossai et ei, ni miten on? aattelin juua sitä sillon tällön ainaki aina ku iskee kauhee herkkuhimo. ja tietääks kukaa onks niit kauheen hyvä juoda sillee esim jonku ruuan tilalla? oisin tosi ilonen vastauksist!:)

11

4486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiannuori

mut sen aiankin tiäen et muuten on ihan myrkkyjä. silti niitä itsekin juon mieluummin kuin sokeripaskaa ;S

• hölömött

kaikki muut virvotus juomat paitsi vesi lihottaa!!! sanosin että vittuun vaan kaikki

• mitään kokista
        hölömött kirjoitti:

kaikki muut virvotus juomat paitsi vesi lihottaa!!! sanosin että vittuun vaan kaikki

vaan pepsi maxia :p

• limuliisa
        mitään kokista kirjoitti:

vaan pepsi maxia :p

Light-limut eivät lihota, mutta sisältävät paljon haitallisia makeutusaineita jotka turvottavat, keräävät nesteitä ja voivat aiheuttaa syöpää. Sulle suosittelen että juot ihan tavallisia limua HARKITUSTI. Äläkä korvaa aterioita limulla vaan syö monipuolinen ja terveellinen ateria ja liiku paljon, sillä laihtuu. Täältä ei kannata tulla etsimään laihdutusneuvoja.

• halla1

Sanonpa vaan et nyt liikut aika heikoilla jäillä.
      Taidat olla myöskin vielä todella nuori etkä ymmärrä mihin oravan pyörään itsesi olet laittamassa. Noh pieni varoituksen sana vain mutta jokainen toki päättää ihan itsestään. Mutta joo ei se cola sua lihota. Myrkyttää kylläkin. Vesi on parempi.

• .....

kiitti kaikist vastauksist:D no ehkä mä en sit juo sitä aterioitten tilalla vaa sillon ku tekee mieli jotai herkkui. ja kyl iteasias tiiän mihin juttuun on menos "mukaa", viime keväänä laihdutin itteni sairaala kuntoon mutta sen jälkeen mut on pakotettu lihoomaan ja huomen alotan kaiken alust and i love it!!!

• ...
        ..... kirjoitti:

kiitti kaikist vastauksist:D no ehkä mä en sit juo sitä aterioitten tilalla vaa sillon ku tekee mieli jotai herkkui. ja kyl iteasias tiiän mihin juttuun on menos "mukaa", viime keväänä laihdutin itteni sairaala kuntoon mutta sen jälkeen mut on pakotettu lihoomaan ja huomen alotan kaiken alust and i love it!!!

jos kerran oot laihduttanu ittes jo kerran 'sairaalakuntoon' niin kai sun pitäis tietää näistä jutuista vähän enemmän? huoh kuiteski oot vaa joku kateellinen läski joka haluaa olla anorektikko.

• vaa..
        ... kirjoitti:

jos kerran oot laihduttanu ittes jo kerran 'sairaalakuntoon' niin kai sun pitäis tietää näistä jutuista vähän enemmän? huoh kuiteski oot vaa joku kateellinen läski joka haluaa olla anorektikko.

tietää et lihottaaks ne ku oon tyylii ehk kerran juonu niit.

• ziiz niin
        vaa.. kirjoitti:

tietää et lihottaaks ne ku oon tyylii ehk kerran juonu niit.

et must niinku tuntuu siis et sä niinku oot siis joku niinku tiiätsä trolli?

• diipadaapa'

Eihän ne lihota jos kaloreita on 0,3-0,5kcal (vain miten se nyt oli kun harvemmin juon) Mutta makeutusaineet tutkitusti lisää hurjasti ruokahalua, saa siis aikaan ruuan himoa jonka seurauksena syö niin että lihoaa.
      Cocikset myös kuivattaa elimistöä, poistaa siis nestettä jolloin jano ja nestehukka tuntuu usein nälkänä. Juohan illan aikana kokeeksi puoltoista litraa cocista, joudut tiheään laukkomaan vessassa ja aamulla paino on nestehukan takia tippunut, vaikka muuten illan turvottaa hapot, ym. Nälkäkin saattaa yltyä
      Kokemusta on, mut eikös ihmiset ole erilaisia. Hampaat siinä ainaki kärsii

• voi itku

...sua varmasti ihan vi**una.
      Et voi olla tosissas ootko? Ethän oo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe