Vähänkö häiritsee

Ja ei niin vähääkään

Eli vähänkö mua ärsyttää se että kun ihmiset tulee sinne koirapuistoon niin heti syttyy tupakka. Ärsyttävää että ihmiset polttaa siellä ku ei itse kestä sitä hajua, ja sitten vielä koirakin siinä, joka ei varmastikkaan siitä hajusta pidä. Siis oma koira, en tiedä muiden koirista. Mut silti tupakointi pitäis siellä kieltää, ku ei siellä sit ole kiva yskiä ja köhiä, ku toinen vaan sauhuttelee. Eli polttakaa jossain muualla, koirapuisto on koirille, ei tupakille.

En tiedä mitä mieltä itse olette, mutta mun mielestä se pitäis kieltää. Olis ittelläki ja koiralla sit mukavampaa =D

6

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla melko

      pieni koirapuisto jos pitää toisen tupakointia haistella???? Meinaatko että pitäis koirapuistoissa tupakointi kieltää????

      Haluan tietää missä on näin pieni koirapuisto, jossa ihmisten pitää seistä toisessa kiini???
      Mielestäni tuollaisesta paikasta ei voi käytää nimitystä puisto kun on niin pieni.

      • Poltan

        Itse poltan mutta minulle voi kyllä kohteliaasti tulla sanomaan jos se häiritsee ja näin muutama on tehnytkin ja olen siirtynyt kauemmaksi polttamaan ihan mielelläni.
        Kaipaisin kyllä tuhkakupin koirapuistoon koska tumpit tekevät kyllä puistoista ihan siivottoman näköisiä ...koitan itse kerätä tumpit kakkapussiin.Toisin itse kyllä jonkun purkin puistoon mutta nuorisolla tuntuu olevan joku käsittämätön tarve levittää ne pitkin maita ja mantuja .

        Ehkä laitamme sitten aloitteen vetämään lämmitetyn tupakkakopin puolesta !Kelpaisi minulle :D


      • kyllä mielelläni
        Poltan kirjoitti:

        Itse poltan mutta minulle voi kyllä kohteliaasti tulla sanomaan jos se häiritsee ja näin muutama on tehnytkin ja olen siirtynyt kauemmaksi polttamaan ihan mielelläni.
        Kaipaisin kyllä tuhkakupin koirapuistoon koska tumpit tekevät kyllä puistoista ihan siivottoman näköisiä ...koitan itse kerätä tumpit kakkapussiin.Toisin itse kyllä jonkun purkin puistoon mutta nuorisolla tuntuu olevan joku käsittämätön tarve levittää ne pitkin maita ja mantuja .

        Ehkä laitamme sitten aloitteen vetämään lämmitetyn tupakkakopin puolesta !Kelpaisi minulle :D

        että ihan varmasti menee ainakin yksi savuke puistossa ollessa. Tuhkakuppia kaipaisin minäkin, sillä siitä pidän kuitenkin kiinni, että niitä tumppeja ei sinne maahan koirien saatavile heitetä.

        Jos joku on sitä mieltä, että tupakka häiritsee niin voihan siirtyä kauemmaksi tai ystävällisesti sanoa. Olisin kyllä itse valmis siirtymään vähän kauemmaksi tällaisessa tilanteessa.

        Minusta on vaan jotenkin rentouttavaa, että kun koirat siinä leikkivät ja nuuskivat maata, niin voi hetken itsekin pikkasen rentoutua siinä ja polttaa sen savukkeen.. sitten voi vaikka osallistua koirien leikkiin.=)


      • ex-tupruttelija
        Poltan kirjoitti:

        Itse poltan mutta minulle voi kyllä kohteliaasti tulla sanomaan jos se häiritsee ja näin muutama on tehnytkin ja olen siirtynyt kauemmaksi polttamaan ihan mielelläni.
        Kaipaisin kyllä tuhkakupin koirapuistoon koska tumpit tekevät kyllä puistoista ihan siivottoman näköisiä ...koitan itse kerätä tumpit kakkapussiin.Toisin itse kyllä jonkun purkin puistoon mutta nuorisolla tuntuu olevan joku käsittämätön tarve levittää ne pitkin maita ja mantuja .

        Ehkä laitamme sitten aloitteen vetämään lämmitetyn tupakkakopin puolesta !Kelpaisi minulle :D

        Itseäni ei koskaan ole häirinnyt toisten tupakointi, varsinkaan ulkotiloissa! Siitä vaan kessuttelemaan, jos siltä tuntuu! Ainoastaan koirat voi syödä tupakannatsoja, joten ne olisi hyvä hävittää pois! Entisenä tupakkamiehenä jopa joskus savut tuoksuu hyvälle :)


      • -_-
        ex-tupruttelija kirjoitti:

        Itseäni ei koskaan ole häirinnyt toisten tupakointi, varsinkaan ulkotiloissa! Siitä vaan kessuttelemaan, jos siltä tuntuu! Ainoastaan koirat voi syödä tupakannatsoja, joten ne olisi hyvä hävittää pois! Entisenä tupakkamiehenä jopa joskus savut tuoksuu hyvälle :)

        Itseä ainakin häiristee tupakointi koirapuistossa, etenkin kun oma koira ei pidä ihmisistä jota haisevat tupakalle!


    • pienet huolet

      Ei minua ainakaan häiritse, vaikken itse polta enkä ole koskaan polttanut. Ulkonahan se on ja on tilaa siirtyä hieman kauemmas jos häiritsee. Se häiritsisi jos ne tumpit nakattaisiin muualle kuin roskikseen. En ole kyllä nähnyt kenenkään niin tekevän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe