Diasectral

sydänlääke

onko kellään tällaista lääkettä käytössä.jos on ,niin millaisia kokemiksia siitä.Tämä vaihdettiin minulle Spsicor in tilalle ,kun sydän öisin kovin rauhaton ,eli tuon edellisen lääkkeen vaikutus ei riittänyt aamuun asti .ja rytmihäiriöt alkoi aamuyöllä lisääntyyn

8

2449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 53 v

Minulla on ollut n. 20 v. Diasectral 200 mg. Sitä ennen paineet oli pilvissä ja päässä hirveä kilvominen, kuin veitsellä olisi suonia revitty. Saatuani tuon lääkkeen oireet vähenivät heti ja painelukemat tasoittuivat. Ei minkäänlaisia sivuoireita ole minulla ollut.

• nainen 60 v

Sama lääke on minullakin 200 mg päivässä ja hyvin on mennyt sen antoi endokrinologi ja käytössä on ollut 15 v. sanoi että tämä on vanha hyvä lääke ja tiedetään sen vaikutukset kun on käytössä ollut niin kauan, mitään ei ole tehnyt myöskään keholleni, munuaiset ym. voi hyvin ainakin tällä hetkellä. Siis lääkäri piti sitä hyvänä ja turvallisena, minulle kun muut aiheutti vaikka mitä, sitten löysin hyvän lääkärin joka tämän antoi.

• nainen -58

Hei!

Olen saanut diasectral lääkityksen 2002 vuonna kammiolisälyöntisyydestä aiheutuneeseen rytmihäiriöön. Lääke on ollut erittäin hyvä ainakin minulle. En ole tuntenut rytmihäiriöitä käytön aikana. Otan puolikkaan aamulla klo 7. ja puolikkaan illalla klo 17.
      Käyn työssä normaalisti.

• Anonyymi

Onko jollain tietoa, että diasectralin 200mg
      valmistus lopetetaan . Apteekki virkakailija kertoi näin.
      Ei kai ole totta
      On hyvä lääke

• Anonyymi

Minulla on käytössä tuo Diasectral 200mg, apteekissa myös minulle sanoivat, että lääkeen tuonti Suomeen on lopetettu. Omat pillerit riittävät elokuun alkuun. Mitähän mahdan saada tilalle? Vastaava lääkettä ei ole.

• Anonyymi

Hyvä lääke on

• Anonyymi

Mitä lääkettä olette saaneet Diasectraalin tilalle. Onko korvaava lääke ollut hyvä.

• Anonyymi

Mä sain tilalle Bisoprolol-lääkkeen joka on beetasalpaaja. Eikä mitään tietoa miten vaikuttaa; pitäisi aloittaa viikon päästä se kun Diasectral loppuu! Vähän pelottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe