15 min ennen terveystiedon tuntia

B0SSI

Olin juuri sinä päivänä täyttänyt 18 ja juuri sinä päivänä sain mitä parhaimman lahjan terveystiedon opettajalta.

------------------------25 minuuttia aikaisemmin -------------------------------------------

Kävelin kohti luokkaa, jossa minulla olisi seuraava tunti. Riisuin takkini ja ripustin sen naulakkoon. Olin juuri menossa ruokasaliin, kun luokan ovi aukesi.
- Petra, tulisitko käymään täällä.
Terveystiedon opettaja pyysi.
Menin luokkaan ja pistin oven perässäni kiinni.
- Istu alas
Istuuduin opettajan pöydän lähimpään tuoliin ja opettaja tuli eteeni.
- Sinullahan on tänään synttärit, eikö?
- Joo, kui?
- Mietin tässä vain, että mitä haluaisit lahjaksi?
- Jaa-a, en tiedä. Kunnon panon.
Sanoin ja nauroin.
- Haluatko oikeasti?
Opettaja kysyi ja tuli lähemmäksi.
- Iha oikeesti….Olen vielä neitsyt ja haluan kokemusta.
Sanoin ja katsoin häntä silmiin.
- Nouse ylös..
Hän sanoi ja otti paitansa pois

Nousin ylös ja opettaja läheni ottaen paitani ja liivini pois. Hän suutelin ensin huuliani himokkaasti ja alkoi sitten laskeutua alaspäin.
Opettaja suuteli molempia rintojani ja leikitteli nännieni kanssa. Hän nosti minut pulpetin päälle ja suuteli pehmeitä huuliani. Hän laskeutui alemmas ottaen minihameeni pois. Hän levitti jalkojani ja kyyristyi eteeni.
Opettaja katsoi silmiini ja hieroi sormellaan pilluani pitsisten stringieni läpi.

Hän otti setringini pois ja laskeutui eteeni. Tunsin hänen kieliensä leikkivän kiliotriksellani ja se tuntui hyvältä, mutta se sattui samalla. Pidin hänen päästään kiinni ja nautin siitä, kun hän hieroi sormellaan pilluani ja kiusoitteli minua. Olin saamassa ensimmäiseni, kun hän lopetti.
Tajusin mitä hän halusi joten, nousin ja laskeuduin hänen eteensä.
Avasin hänen housunsa ja laskin housut hänen nilkkoihin. Eteeni kohosi hänen kova kalunsa. Otin sen suuhuni ja aloin imeä sitä.
Ensin imin kalua hitaaseen tahtiin ja annoin Opettajani nauttia siitä. Nopeutin tahtiani ja nuolin samalla vartta. Hieroin kalua käsissäni ja katsoin Opettajaa. Otin suuhun opettajan pallit, nuolin ja imin niitä. Opettaja nosti päätäni ja antoi kovan kalunsa uudestaan suuhuni. Hän painoi minua takaraivosta niin, että Opettajan kalu oli aivan kurkussani. Tunsin hetken päästä Opettajan laukeavan kurkkuuni ja yritin imeä nestettä parhaani mukaan. Opettaja päästi irti ja antoi minun hengähtää vähän.

- Jatketaanko vielä?
- Tietenkin, et ole vielä opettanut päivän asiaa loppuun.
Sanoin ja katsoin häntä silmiin hyvin himokkaasti ja huuliani nuolien.
Opettaja istuutui kuitenkin alas ja katsoi minua hymy suullaan.

Istuuduin pulpetille ja levitin jalkani. Aloin hieroa pilluani ja näytin hänelle, että nautin siitä suuresti. Opettaja vaihtoi asentoaan ja alkoi runkata.
Jatkoin työtäni.
Opettaja ojensi minulle liimapuikon ja otin sen vastaan. Laitoin liimapuikon sisääni ja aloin vaivata sitä edestakaisin sisääni ja sitten ulos. Opettaja nousi ylös tuolista ja käveli minua lähemmäksi kova kalu kädessään. Hän päästi irti kalustaan ja otti liimapuikon käteensä ja otti puikon ulos. Hän katsoi silmiini ja sitten tunsin kipua tekevän survaisun sisääni, huusin. Huokailin ja huusin välillä samaan tahtiin kun hän jatkoi rajua työntöä puikolla sisääni. Hän huomasin miten tunsin ensin kipua sitten nautintoa. Hän otti puikon ulos ja laittoi sen pöydälle.

Hän otti vierestä toisen pulpetin ja laittoi sen nykyisen pulpetin viereen. Hän piti minusta kiinni ja tunki kovan kalunsa sisääni. Opettaja piti sitä hetken sisälläni ja alkoi sitten tekemään edestakaisin liikettä sisälläni. Tunsin suurta nautintoa ja huokailin ja huusin samalla. Opettajani laski minut selälleni ja jatkoi edelleen välillä hieman rajumpia työntöjä ja sitten taas hieman rauhallisempia.
Hän nosti minut syliinsä ja jatkoi panemista. Me molemmat huokailimme välillä hyvin kovaa ja sitten taas hiljaisempaa. Hän laski minut kontilleni luokan lattialle ja hän tuli takaani. Tunsi voimakkaan läimäisyn pakarallani ja sitten toisen, se tuntui hyvältä ja huokailin yhä enemmän joka työnnöllä.

- Opettaja mä tulen kohta !
Sanoin hiljaa
- Sama täällä !
Hän sanoi hiljaa huokaili samalla.

Hetken päästä tunsi Opettajan räjähtävän sisääni. Hän otti valahtaneen kalunsa ulos ja laskeutui selälleen vierelleni.
Yritin nousta lattialta, mutta Opettaja otti minua kädestä kiinni.

- Otetaanko vielä yksi lyhyt kierros ?
Nyökkäsin ja kävin ratsastajan asentoon hänen päälleen. Hän laittoi kalunsa sisääni ja aloitti taas sen nautinnollisen edestakaisin liikkeen. Hän otti minua rinnoista kiinni ja heilutteli ja hieroi niitä samalla villin ratsastuksen aikana.
Tuokin kesti vain hetken sillä tulin hetken päästä ja niin tuli hänkin.
Huokaisin syvään ja hengitin raskaasti, mutta sitten nousin ylös.
Kävelin lavuaarille ja huuhtelin hieman pilluani. Otin vaatteeni ja puin päälleni, hän teki samoin.

- Tämä on meidän salaisuutemme   ja    jos et kerro ja olet kiltisti voimme harjoitella vielä lisää myöhemmin ja paremmalla ajalla?
Opettaja sanoi ja suuteli minua vielä kerran.
- Ainahan mulle käy
Sanoin ja kävelin omalle paikalleni. Muita hämätäkseen Opettaja antoi kokeeni minulle ja hetken päästä jo luokan ovi kävi kun luokka tuli tunnille. Paras ystäväni tuli viereeni ja alkoi puhumaan.
Olin niin ajatuksissani.
- ….muute tiesitpä jo et toi Nico oli kuulemma kuullu täältä jotai huutoo ja ähkimistä, iha niiku tääl ois pantu.
Paras kaverini sanoi niin kuuluvaan ääneen, että Opettajakin kuuli. Katsoin tätä silmiin ja hymyilin tälle.
- Ihan tosi…. Nico nyt kertoo aina jotai juttui.
Sanoin ja naurahdin ja ryhdyin ottamaan kirjojani laukusta.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

4

8623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sontaa

sontaa

• Anonyymi

pääs kii mamin mussukka

• Anonyymi

Mun mielestä tarina on epärealistinen ja aika tylsä suoraan sanottuna. Ei kunnon johdattelu vaan suoraan seksiin😮‍💨 Osaat kyl oikeinkirjoitusjutut josta plussaa✨ Mut tarinan kanssa on vähän niin ja näin. Kiitos silti ja oli lukemisen arvoinen🖤

• Anonyymi

Ja lisäks eks toi ollu sen eka kerta, osasi aika hyvin siihen verrattuna😅

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe