Mitä siihen Monimuotoisuus lomakkeelle tarttis panna ,kun ei ole kuin tasasta aukeeta ja rähjäinen
talouskeskus.Riittääkö et katoavaa kansan perinnettä??
Monimuotoisuus
4
1509
Vastaukset
- ^*^*^*
"Tilan kasvulohkolomakkeelta 102B tarkistetaan ja merkitään
digikarttaan mahdolliset kesanto-, riista- ja erityistukilohkot.
Maastossa tarkastellaan tilan arvokkaita
luonnon monimuotoisuuskohteita.
Kartalle merkitään monimuotoiset reunavyöhykkeet,
pientareet ja peltosaarekkeet. Pelloista merkitään mm.
riistapellot ja monilajiset kesannot. Niityt, puukujanteet
ja vanhat ladot ovat esimerkkejä tärkeistä kohteista.
Kartalta tiedot siirretään Maatilan luonnon monimuotoisuuskartoitus
- lomakkeelle (Lnro 219)." - Lännen
Mitä lomakkeeseen merkkaat. On mahdollista että paperilla olevat kivet ja puunkönkäreet velvoitetaan säilyttämään jatkossa. Keski-Eurooopassa viljelijöitä vaaditaan jo säilyttämään vanhoja ojia, saarekkeita ja puunrähjiä. Mitä aukeampaa paperilla on sen parempi.
- `??/)=/)
Aivan oikein,kannattaa olla ihan hiljaa erityiskohteista sekä varsinkin mihinkään muinaismuistoon viittaavasta.Keskellä peltoa ollut poistettu kaivo oli oitis pohjavesialuetta ja kaverit tulee ensin lupaa kysymättä syynäämään.
- olin
Olin itsekkin entisen rintamamies tilan viljelijänä, mutta tuo nykyinen EU:n viljelijöitten valvonta tuntuu jo lapselliselta touhulta? Aikioihin on eletty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375