Mitä siihen Monimuotoisuus lomakkeelle tarttis panna ,kun ei ole kuin tasasta aukeeta ja rähjäinen
talouskeskus.Riittääkö et katoavaa kansan perinnettä??
Monimuotoisuus
4
1492
Vastaukset
- ^*^*^*
"Tilan kasvulohkolomakkeelta 102B tarkistetaan ja merkitään
digikarttaan mahdolliset kesanto-, riista- ja erityistukilohkot.
Maastossa tarkastellaan tilan arvokkaita
luonnon monimuotoisuuskohteita.
Kartalle merkitään monimuotoiset reunavyöhykkeet,
pientareet ja peltosaarekkeet. Pelloista merkitään mm.
riistapellot ja monilajiset kesannot. Niityt, puukujanteet
ja vanhat ladot ovat esimerkkejä tärkeistä kohteista.
Kartalta tiedot siirretään Maatilan luonnon monimuotoisuuskartoitus
- lomakkeelle (Lnro 219)." - Lännen
Mitä lomakkeeseen merkkaat. On mahdollista että paperilla olevat kivet ja puunkönkäreet velvoitetaan säilyttämään jatkossa. Keski-Eurooopassa viljelijöitä vaaditaan jo säilyttämään vanhoja ojia, saarekkeita ja puunrähjiä. Mitä aukeampaa paperilla on sen parempi.
- `??/)=/)
Aivan oikein,kannattaa olla ihan hiljaa erityiskohteista sekä varsinkin mihinkään muinaismuistoon viittaavasta.Keskellä peltoa ollut poistettu kaivo oli oitis pohjavesialuetta ja kaverit tulee ensin lupaa kysymättä syynäämään.
- olin
Olin itsekkin entisen rintamamies tilan viljelijänä, mutta tuo nykyinen EU:n viljelijöitten valvonta tuntuu jo lapselliselta touhulta? Aikioihin on eletty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695