Piru, kun kelan kanssa saa tapella.. Olen ollut vuokratyössä ja työsuhteeni vaihtelevat.. Välillä pidempiä aikoja työtön ja näiltä ajoilta ei saa asumistukea.Kela laskee kaikki tulot yhteen ja saa kuukausituloiksi mahtavia summia vaikka olisi näyttää liitosta saama paperi.Talous romahtaa kokonaan,kun vuokran joutuu maksamaan kokonaisuudessaan.Ja kun pääsee taas töihin niin palkka menee edelliskuukausien velkoihin. Nyt kun on lama niin toivottavasti pääsen vuokratyöstä eroon ja saan asiat kuntoon. Onneksi vuokrafirma lupasi kirjoittaa lapun missä myöntävät ettei töitä ole nyt tarjolla.
Ei kannata mennä vuokratyöhön, menettää kaikki etuudet ja talous romahtaa.
Asumistuki ja vuokratyö
2
731
Vastaukset
saattaa olla hankalaa: olen ymmärtänyt, että tällaisenkin työsuhteen lopettamisen jälkeen täysin työttömäksi jäänelle saatetaan mätkäistä erokarenssi. Kuvitteellinen suo siis velloo siellä ja virtuaalivetelä täällä!
Miten voi satunnaisesti työllistyvä kyetä etukäteen aavistamaan ne byrokratian hetteet, joihin hän on vaarassa päätöksensä myötä upota! Päätös työrupeaman vastaanottamisestakin täytyy yleensä tehdä niin pikaisesti, ettei työttömällä ole aikaa selvittää ja laskeskella, kannattaako hänen mitenkään ottaa vastaan tarjottua työtä...- työsuhteesta
Onko niin, että vuokratyönantajasi ei kirjoita sinulle työtodistusta työsuhteen päättymisestä? Eli työtodistusta siitä työsuhteesta jossa olit välitysfirman kautta työssä.
Pitäisihin Kelan uskoa työtodistusta, että oikeata työsuhdetta ei ole vaikka onkin välitysfirman kirjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465791Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki563098- 1832665
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112412mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132119- 282105
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151806- 141419
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185