No koulu meni silleen.. Vähän lahjoja, mutta paljon raamia. Kiusasin muita.
Tulihan se amatinvalinta eteen. Eikun neuvojalle. Heti sano: tyhmä ja riski, rakenuksille.
No menin siten eka mestaan. Etsin sitä pimeässä.
Löyty löpulta. Ilmottauduin viinalle haisevalle inssinretkulle. Kun kysyin hajusta, karju sanoi, ettei täne selvinpäin tule pirukaan!
En ole minäkään sen jälkeen mennyt!
päivä raksalla
9
2208
Vastaukset
- vesukka
ei semmoseen mestaan kannata mennäkkään jossa pomo haisee viinalle.Epäilen kyllä sinun juttuasi koska en itse ole törmännyt vastaavaan 20 vuoteen ja työmaita on kierretty ympäri Suomen.Ainahan joku voi vanhalle tuoksahtaa mutta mutta ei se missään nimessä ole yleistä rakennuksilla tänään.Pois turha raksa-alan mollaminen!
- isojim
Kuulehan märkäkorva, isojim on pyörinyt raksoilla yli kolkutvuotta. Voin kertoo kaiken ihanuuden jos haluat kysyä?
- timppa
isojim kirjoitti:
Kuulehan märkäkorva, isojim on pyörinyt raksoilla yli kolkutvuotta. Voin kertoo kaiken ihanuuden jos haluat kysyä?
niin apumiehet on just tollaisia mutta ei ammattikaverit siellä kännissä pyöri mut kyl sen ymmärtää että apuhommissa joutuu dokaa kun miettii niiden hommaa.
- isojim
timppa kirjoitti:
niin apumiehet on just tollaisia mutta ei ammattikaverit siellä kännissä pyöri mut kyl sen ymmärtää että apuhommissa joutuu dokaa kun miettii niiden hommaa.
"niin apumiehet on just tollaisia mutta ei ammattikaverit siellä kännissä pyöri mut kyl sen ymmärtää että apuhommissa joutuu dokaa kun miettii "
Ammattimiehiä painaa kiire ja työnkeston epävarmuus.Ketjutetussa keikassa on "unohtunut" kertoa mitä kaikkea keikkaan kuuluukaan..Tietenkin tekee ristiriitoja! Kyll' se viina pöllähtelee uutena ja vanhana deotoranttina raksalla. Eihän siellä kukaan täysipäinen viidy. Ainakaan selvinpäin! - vesukka
isojim kirjoitti:
"niin apumiehet on just tollaisia mutta ei ammattikaverit siellä kännissä pyöri mut kyl sen ymmärtää että apuhommissa joutuu dokaa kun miettii "
Ammattimiehiä painaa kiire ja työnkeston epävarmuus.Ketjutetussa keikassa on "unohtunut" kertoa mitä kaikkea keikkaan kuuluukaan..Tietenkin tekee ristiriitoja! Kyll' se viina pöllähtelee uutena ja vanhana deotoranttina raksalla. Eihän siellä kukaan täysipäinen viidy. Ainakaan selvinpäin!pysy vaan poissa raksoilta,vaarannat siellä selväjärkisten eiku selväpäisten työt!
- timppa
vesukka kirjoitti:
pysy vaan poissa raksoilta,vaarannat siellä selväjärkisten eiku selväpäisten työt!
samalla lailla ollaan muisskin paikoissa kännissä kun raksoilla hulluina vuosina siellä ehkä jengi pyöri yleisessti kännissä
- Isojim
vesukka kirjoitti:
pysy vaan poissa raksoilta,vaarannat siellä selväjärkisten eiku selväpäisten työt!
En enää kusekkaan raksalle päin, kun kerran olen sieltä pois päässyt.
Jos pakko joskus ohi kulkea, on pari pahoinvointipilleriä heitetävä haaviin.. - timppa
Isojim kirjoitti:
En enää kusekkaan raksalle päin, kun kerran olen sieltä pois päässyt.
Jos pakko joskus ohi kulkea, on pari pahoinvointipilleriä heitetävä haaviin..taidat olla joku yhteiskunnan elätti joka käy kirjastossa kirjoittamassa tyhmyyksiä nettiin hanki töitä itelles!
- isojim
timppa kirjoitti:
taidat olla joku yhteiskunnan elätti joka käy kirjastossa kirjoittamassa tyhmyyksiä nettiin hanki töitä itelles!
Olin raksalla verokirjalla eka kerran v.-59!
Tullut kierrettyä pienet ja suuret työmaat. Koti-ja ulkomailla. Olen ollut tekemisissä tuhansien raksaviheltäjien kansa. Revi siitä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876