saa kukaan ihminen olla.
40 on se raja, kun työt on tehty ja on aika
alkaa viettää eläkettä.
Itse täytin juuri 40v ja minusta nyt olisi hyvä alkaa vapaalle ja nauttia elämästä.
Mitä järkeä olla enää 25 vuotta töissä ja sitten kuolla sairaana pois.
40 vuotiaana ihmisen kunto alkaa jo rajusti rapistua ja alkaa erilaiset vaivat ja ongelmat.
Koko nuoruus on jo töissä uhrattu...ei kai siihen tarvitse uhrata loppuelämäänsä.
Nyt riitti työt
40 vuotias on valmis eläkkeelle
4
1091
Vastaukset
Ei minulla kyllä ole vielä kunto rapissut 40:n jälkeen, se on vissi ja olenkin jo melkein 43 v.
- ja vaivat alkaa
ja 40 vuotias on jo isovanhemman ikäinen
eli jos hankkii lapsia parikymppisenä on
mahdollisuus tulla isoisäksi/äidiksi kun omat lapset saavat jo lapsia 20v
- vchgcjdj
Muista sitten kuolla nuorena. Työstäsi on mennyt eläkemaksuja n. 22 % (työntekijä ~4 % ja työnantaja ~17 %). Jos tuleva eläkkeesi on 50 % palkastasi, olet 2,3 vuoden työllä ansainnut yhden vuoden eläkkeen. Esim. 20 vuoden työuralla olen maksanut itsellesi eläkettä 8,8 vuodelle.
- täysin
Ihminen alkaa olla jo liian vanha työelämään.
40vuotiaan ihmiset kuolivat pois vanhuuttaan
muutama sukupolvi sitten ja ikää on nyt pidennetty jos jollain vitamiineilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470