Arvatkaapas merkki

voi ei, hän sanoi

Mistäs alottaisin.
Ensinnäkin, olen nainen, alle 20 vuotias. : )
Lempiväri on vihreä, en usko että se vaikuttaa.

tähän astiset ihastukset ja rakkauden kohteet on olleet kaikki rapuja tai kaksosia. (miehiä yksi nainen)

Tuun hyvin toimeen rapu, skorpioini, kaksos ja leijona naisten kanssa.
Kuvaavat minua iloiseksi usein, kun kysyn. Sanovat, että mun mieliala tarttuu ympärilla oleviin ihmisiin, jos olen hyvällä tuulella, niin muutkin on.

Miesten kanssa en tule toimeen kovin hyvin, olen kuulemma turhauttava..
Jotkut on sanoneet, että en hymyile koskaan. Ja aina olen vaan suoraan vastannut niille että en viihdy niiden seurassa. Parhaiten tähänasti olen tullut toimeen skorpioni ja rapumiesten kanssa.

Olen kaveripiirieni idealisti, ja hyvinä päivinä myöskin täydellinen optimisti, kun taas pahoina päivinä täysin päinvastoin. Mielialani saattavat vaihdella päivänmittaan hurjastikin, enkä pysy hetkeäkään paikallani.

Olen erittäin utelias luonne, kaikenlaiset ihmiset kiinnostavat. En kuitenkaan ole aivan ennakkoluuloton. Saatan käyttäytyä vieraita ihmisiä kohtaan jopa tylysti, enkä välttämättä päästä heitä heti kuoreni läpi. Saatan vaikuttaa julmalta ja heltymättömältä(varsinkin jos lähestyjä on mies), mutta asia korjaantuu ajan kanssa.

Olen itsetutkiskelija ja rakastan pohtia elämäni tapahtumia, en mielellään katso tulevaan, mutta haaveilen ja unelmoin elämääni paljon.

Monet ihmiset kääntyvät puoleeni, jos heidän elämässään tulee ongelmia. He vuodattavat minulle surunsa, aivan kuin olisin pohjaton kuilu, johon kaikkien surut (omani mukaanlukien) mahtuvat. Ei se niin ole, olen vain joskus huono näyttämään tunteitani, ja läheisten ihmisteni ongelmat vaivaavat minua helposti. Voisin antaa mitä vain, jos he olisivat onnellisia, ja minulla olisi heidän ongelmansa.

Rakastan runoilua, niissä on kuvattuna tunteita ja tarkoitusta, kuten laulujen sanoissakin. Runot ja sanoitukset laukaisevatkin minussa helposti tunteita.

Olen muutenkin pohjimmiltani herkkä ja tunteellinen ihminen.

no koittakaas arvata :)

17

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvata

      kun kerran eksyin tänne lukemaan..olisko mahdollista et oot neitsyt horoskoopilta?

      • yksi ääni

        neitsyelle


    • tietenkin. :)

    • jouskari'''

      näin on.

      • Kuten minäkin

        Tuntui tutulta,ei kylläkään ihan samanlaisia olla,mutta paljon samaa löytyi.


    • selvästi

      pitääkö paikkansa???

    • tietenkin

      eikös?

      • toinen ääni

        veskarille.


    • kaksonen?

      ???

    • sanot, että "siinäs näitte, horoskoopit ovat humpuukia, kaiki merkit ovat sitä mieltä että kuvaus sopii juuri omaan merkkiin" ..hi..:)

    • 0003

      olet neitsyt

    • ppp4

      vaikutat samalta kuin minä oot kaksonen...

    • voi ei, hän sanoi

      Tulen erittäin helposti mustasukkaiseksi. Ja saatan suutahtaakin helposti, mutta horoskooppimerkistäni poiketen, en ole pitkävihainen.

      Kaikki kielletty kiehtoo minua. Ja kuoleman ymmärtämättömyys ottaa minusta yliotteen. Tahdon tietää kaiken, tuntea kaiken ja ymmärtää kaiken.

      Olen huono ihminen ymmärtämään pinnallisia ihmisiä. Mutta jos joku hyvistä ystävistäni taikka perheeni jäsenistä sattuu olemaan hyvinkin pinnallinen, olisin valmis antamaan kaikkeni hänen puolestaan.

      Olen myöskin kumppanina erittäin uskollinen :)

      Kuulun todellakin niihin ihmisiin joita joko rakastetaan tai sitten vihataan.. Ja olen myöskin itse niin mustavalkoinen, että joko rakastan tai sitten vihaan. Välivaiheita ei ole olemassa, paitsi erittäin harvoissa poikkeuksissa.

      Ja elämä ilman ankeutta ja tuskaa, ei ole minun elämääni, minun täytyy koko ajan tuntea jotakin vahvaa, että tiedän olevani elossa.
      (fyysistä kipua en laske tuskiini, ilman sitä olisi helpompi elää)

      Lapsen kasvaminen muuten kiehtoo, viimeaikoina syntynyt läheisille ihmisille paljon söpöjä naperoita. : ) Pidän niistä ja siitä kuinka ne kasvavat.

      Olen syntynyt syksyn sateisimpaan aikaan, ehkäpä. : ) Ja ehkä pimeimpään.

      Kuu merkkini on rapu, nouseva ja aurinkomerkki ovat sitä samaa.. (ei siis rapua.)

      • skorpioni''

        tieteskin!


      • voi ei, hän sanoi
        skorpioni'' kirjoitti:

        tieteskin!

        skopupa se : D


      • puntarilta

        vaaka jotenki olis vähän tuommonen ailahtelevainen...


    • Vaikea arvata.

      Kun elämä ei ole pelkkää Aurinko-merkkiä. Kun kaikki kasvatuksemme vaikuttavat meissä, asia ei ole mitenkään yksiselkoinen. Voit olla jopa Skorpioni. Ilmeisesti kuitenkin pidät syvällisistä miehistä ja keskustelevista, liikkuvistakin. Tarvitset siis menttaalista toimintaa, jotta tuntisit eläväsi. Oinaan tunteilut sopivat sinuun myös. Voisit olla Härkäkin. Minussa on paljon samaa. Olen Härkä-Vaaka-Oinas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6329
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      188
      3611
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2814
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2519
    6. 288
      2245
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1603
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1439
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe