Olisin kysellyt, kun netistä ei muuten löydy että onko Suomessa n. suurinpiirtein kuinka monta Papillon ja kääpiövillakoiran sekoitusta?
Meille tuli ihan yllätyksenä viime syksynä 3kpl, kun pikkuveli oli vienyt narttua ulos eikä viitsinyt kertoa että naapurin kääpiövillakoira oli käyny "laittamassa" sitä :)
Olisiko kenelläkään mtn kokemuksia kyseisestä ""rodusta""?
En ole itse nimittäin törmännyt ikinä yhtä suloisilta näyttäviin pentuihin :)
Kenelläkään kokemusta nk. Papipoo pennusta?
4
643
Vastaukset
- Roqoi
.. Onkin, ei varmaan ole ensimmäinen tälläinen yhdistelmä. Itsekö olet tämän design nimen keksinyt vai ihanko jenkkien muotirotujen listalta? Toivon mukaan tämä ei yleisty.
On se hienoa keksiä mistä vaan yhdistelmästä oma rotunsa. Kaikillahan on sitten oikein hyvät mahdollisuudet aloittaa tämänkin "rodun" kasvattaminen. Varsinkin sitten jos kriteerinä toimii pelkästään se, että ne on niin suloisia, eikä koiranjalostuksesta ole hippuakaan hajua.- 123
Brittiläisiltä sivuilta löysin.
- Petrimmm
Rogoi.... et ilmeisesti tiedä koirista kovinkaan paljon.. jos et ole kuullut sanaa papipoo .meille tullut kaksi pentuetta papilon/villakoira,papipoo on erittäin älykäs ja oppivainen koira ja siihen viellä bonuksena nättejä ja ihmis läheisiä.luulen että nämä kaksi rotua yhdessä,ovat paljon terveempiä kuin tiukkaan jalostettu perhonen tai villakoira.
- yksseikka
Varmasti onkin kunhan on pevisan mukaisesti tutkittu ja geenitestattu. Molemmat rodut kantaa epilepsiaa geeneissään. Hakisin mieluiten suoraan Englannista missä löytyy vastuullisesti koiransa kuvaavia sekä laadulla hoitavia kasvattajia toisin kuin täältä rahan perään vonkaajilta/rekisteröintikiellossa olevilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883