Ongelmani on seuraavanlainen; minulla on Sony Video Vegas 8, ja osaan käyttää ihan hyvin kaikkea perusjuttua, ProTypeTitleriä, klipin kestäviä muokkauksia siis vaikka joku Blur etc, ja siirtymätkin ovat hallinnassa. Nyt tuli mieleen parista klipistä, että miten hemmetissä saadaan tehtyä videoon VAIN tiettyyn kohtaan joku esim flashi keskelle videota ilman että otetaan se irti ja laitetaan siihen joku flash. ESIMERKKI: http://www.youtube.com/watch?v=SPgPOxbXyxE
miten saadaan sulavasti esim nopeuttaa vaihdettua niinkuin tuossa monessa kohtaa, esim kun hyppy onnistuu tulee pieni hidastus/pysäytyskuva :p ja jos joku osaa neuvoa noita muitankin efektejä mitä tossa on käytössä niin olisin hyvin kiitollinen! Mutta eniten hämmästyttää tuo keskelle klippiä laitettava pieni efekti, kun itse saan tommoista aikaan vaan katkomalla klippiä PIENIIN osiin ja laittamalla siirron koko ajaksi :D
Video Vegas, pari tyhmää PERUSkysymystä
vegaspro8
2
437
Vastaukset
- gamer java
niin sairaaaan helppoa, mutta selostamiseen menee aikaa niin en jaksa auttaa..... lol
- egWEG
etkös juuri vastannut omam viestisi ensinmäiseen kysymykseen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869