Teekannusta pöydälle

Apua!

Teekannuni valuttaa teetä pitkin pöytiä (tarjotinta),kun siitä yrittää kaataa kuppiin. Mikähän tuohon voisi auttaa? Onko kaatamiseen jotain niksejä, vai onko minun vain ostettava uusi kannu?

Entä mihin kannua ostettaessa pitäisi kiinnittää huomiota jos haluaa käytännöllisen esineen? Tai mitä kotimaisten valmistajien teekannuja suosittelisitte, vai onko kannuissa ylipäänsä mitään eroja tuossa mielessä?

5

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teete

eeeeeeeee

• malliston

24h teekannu on se nyt käytössäni oleva ongelmakannu (tai sitten minä ja perheeni ei vain osaata kaataa oikein), ja harkitsen pentikin Viinimarja tai Aino kannun hankintaa seuraavaksi.

• joku

Minäkin omistan Arabian 24H teekannun, enkä ole saanut vielä kertaakaan kaadettua siitä siististi teetä kuppeihin.

Äkkihulautus estäisi kannun liruttamisen, mutta sillä tavoin tee on myös pöydällä.

Ei teekannun käyttäminen pitäisi olla näin tekniikkalaji.

Pidän muuten todella paljon Arabian astioista, mutta tämä kyseinen kannu on susi. Tehtiinköhän kannusta tehtaalla prototyyppiä ennen valmistuksen aloittamista? Ja osaako kukaan kaataa siitä siististi teetä 2dl kuppiin?

• velvollisuus

onneksi on korvata kelvoton tuote, joten kannut voi palauttaa liikkeeseen tai lähettää Arabialle postitse (Arabia maksaa postimaksun). Ikävä puoli taas on se, että Arabia/Iittalalla ei nykyisin ole mitään teekannua mihin vaihtaa. Rahat saattaa siis saada takaisin, mutta missäs ne teet sitten haudutetaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe