Luin joskus et kaksoset yrittää paljonkin saada kumppaninsa takaisin.
No minulla oli tässä pienoinen kriisi ja tarvitsin saada yösijaa muutamaksi päiväksi. Tiesin että muut eivät olleet kotona, jotka tunsin, joten hän jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.
Selvitin tilanteen ja tein selväksi, etten ollut vielä varma tarvitsenko paikkaa olla yötä. Hän oli kuitenkin heti ystävällisin mielin sanomassa, että olisi mukavaa jos tulisin.
Olimme siis eronneet syksyn aikana, olikohan tämä jotain sinne päin, että kaipaa minua?
(en siis mennytkään sinne yöksi)
Kaksosen juonet
8
2396
Vastaukset
- toiveajattelua?
Itse uskoisin että kaksosen ystävyydellä tarjosi yösijaa tarvitsevalle. Ei sen enempää. Varmaan varmemman vastauksen saisit jos kysyisit ao. itseltään. Ei kai kukaan voi tietää toisen ajatuksia, varsinkaan kukaan täällä, ihan tuntemattomat ihmiset.
- jos kuitenkin
joku sittenkin tietää mitä ajattelet?
- että tutisen :)
jos kuitenkin kirjoitti:
joku sittenkin tietää mitä ajattelet?
Jospa joku osaisikin lukea kaksosen ajatukset... ainakin kaksonen itse... Ei taida kuulua niihin helpompiin tehtäviin. :)
- allekirjoita
Ei kuulu kaksosen tapoihin vinkua ketään takaisin jos on joskus menny suhde poikki. Harvemmin myös palaa suhteeseen taikaisin jos toinen osapuoli sitä haluaa.
Kaksonen on auttavainen ja empaattinen luonne ja yleensä jos joku apua pyytää ja voi olla avuksi sen tekee.- kaksostyttö
ketään takasin....
- kaksosnainen
no, empä tiedä, itse olen ainakin yrittänyt saada kaikki poikaystävät takaisin, ja kovin!! ei ihme etteivät he enää halunneet mua takaisin! onneksi olen nyt pitkässä suhteessa ja ollaan onnellisia!
- se
näin menee!
- kaiketik
sinäkin sitten olet kaksonen, koska olit entisesi luokse änkeämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875