Kaksosen juonet

Heipä hei

Luin joskus et kaksoset yrittää paljonkin saada kumppaninsa takaisin.

No minulla oli tässä pienoinen kriisi ja tarvitsin saada yösijaa muutamaksi päiväksi. Tiesin että muut eivät olleet kotona, jotka tunsin, joten hän jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.
Selvitin tilanteen ja tein selväksi, etten ollut vielä varma tarvitsenko paikkaa olla yötä. Hän oli kuitenkin heti ystävällisin mielin sanomassa, että olisi mukavaa jos tulisin.

Olimme siis eronneet syksyn aikana, olikohan tämä jotain sinne päin, että kaipaa minua?

(en siis mennytkään sinne yöksi)

8

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiveajattelua?

Itse uskoisin että kaksosen ystävyydellä tarjosi yösijaa tarvitsevalle. Ei sen enempää. Varmaan varmemman vastauksen saisit jos kysyisit ao. itseltään. Ei kai kukaan voi tietää toisen ajatuksia, varsinkaan kukaan täällä, ihan tuntemattomat ihmiset.

• jos kuitenkin

joku sittenkin tietää mitä ajattelet?

• että tutisen :)
        jos kuitenkin kirjoitti:

joku sittenkin tietää mitä ajattelet?

Jospa joku osaisikin lukea kaksosen ajatukset... ainakin kaksonen itse... Ei taida kuulua niihin helpompiin tehtäviin. :)

• allekirjoita

Ei kuulu kaksosen tapoihin vinkua ketään takaisin jos on joskus menny suhde poikki. Harvemmin myös palaa suhteeseen taikaisin jos toinen osapuoli sitä haluaa.

Kaksonen on auttavainen ja empaattinen luonne ja yleensä jos joku apua pyytää ja voi olla avuksi sen tekee.

• kaksostyttö

ketään takasin....

• kaksosnainen

no, empä tiedä, itse olen ainakin yrittänyt saada kaikki poikaystävät takaisin, ja kovin!! ei ihme etteivät he enää halunneet mua takaisin! onneksi olen nyt pitkässä suhteessa ja ollaan onnellisia!

• se

näin menee!

• kaiketik

sinäkin sitten olet kaksonen, koska olit entisesi luokse änkeämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe