Palax 55

Hartza11

Moi kaikille.
Aikomus hakkia sirkkeli pilkkoja polttomoottori käyttöisenä.

Mitä mieltä palax 55 koneesta, miten ruuvihalkaisu toimii, ruuvi kun on "pienempi " kuin kilpailijoiden koneessa.

4

3631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palax 55 polttomoottorilla

hondan hiljainen moottori, muutenkin laadukas turvallisen oloinen,ruuvi toimii käytännössä hienosti, terä tuntuu myös laadukkaalta. Osta ihmeesssä

• palaksi

joo kyllä tämä on tosi hyvä mulla kun sattuu pihalla oleen :)

• kotisahuri

Viime keväänä ostettiin ko. laita sähkömoottrilla varustettuna. Entinen oli Japan vastaava sirkkeli Traktorikäyttöisenä. Vähän minuakin hirvitti tuo pieni halkaisuruuvi, mutta ihan kunnolla tuo halkaisee. Eli turhaksi nuo meidän pelot osottautui. Nyt on tehty 200 mottia ( siis pino ei kiinto ) rankaa ja niitä pitäisi alkaa pienimään kahden sirkkelin voimalla. Eli tuolla Palaxilla ja sitten uudelleen kunnostetulla Japalla.
      Ihan turvallinen ostos tuo on. Vanhaan Japaan verrattuna suuri edistys on tuossa sirkkelin pöydässä olevien rullien toiminta. Ne ikään kuin irroittavat puun pöydän pinnasta ja tällöin puun liikuttelu on helpompaa.

• onkelma täälläkin

Palax 55 vai Hakki eagle? Molemmat painii samassa sarjassa. Molemmissa taisi olla kovapalaterä. Eagleen lisävarusteena pyörät! Liekö molemmissa sama hondan moottori. Erona oli ainakin se että Hakissa 10 cm halkaisuruuvi, palaxissa pienempi. Ja muutenkin palax työstää ainakin paperilla vertailtaessa muutamaa senttiä pienempää puuta. Onkohan nyt keväällä tarjouksia tulossa noista koneista. Maaseudun tulevaisuuden metsä extrassa 2 viikon päästä voipi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe