kuljen ikävissäni
huoneesta toiseen
eikä yölle näy loppua
yksikään huone ei suo lohtua
sohvakaan ei tarjoa
lohduttavaa syliä
vedän syvään henkeä
kuivaan silmäni
ryhdistäydyn
Rakkaani
huomenna olet kanssani
Huomenna
6
147
Vastaukset
- yövieras
Kaihoa ja kaipausta, ihan pitää hakea nenäliina.
Eikö tästä ihanasta auringonpaisteestakaan ole sinulle syliksi?- kaaru
lohdutin eilisen päiväni
kuluttamalla aikani ulkona
sinisen taivaan alla auringossa
paistattelin lähimmäisteni seurassa
älä sure, kyllä tämä tästä. Sillä sanasi
saavat minut hymyilemään...
- *MURUKULTA*
Voih! Tämä voittaa nyt tämän pvän ypylipypyli-palkinnon!
Sait minut kohentelemaan soffasi tyynyjä,, toin jo huovankin ja nessuja pöydälle sekä mielenkiintoisen ja mieltä piristävän kirjan 'Kaikilla muilla menee hyvin, paitsi mulla'..Itse olen lukenut sen moneen kertaan,,,,,ouppp...
Kahvi on tulollaan ja hiljainen musiikki soi taustalla. (voin kyllä laulaakin...;)
Ruuvasin ovikellonkin pois ja laitoin oveen lapun 'täällä vartioin minä' ja siihen oman kuvani!
Mitä vielä,, sano jos tarvitset jotain olen täällä.. :)- kaaru
Kompuroin tänne näin aamusta, kun eilen en ehtinyt.
Kiitos olemassaolostasi, oli hienoa tulla kotiin kun sohvan tyynyt kutsuivat minut istahtamaan...ne jopa lohduttivat;)
Tuo ikävä
miten ehtiikää moneen paikkaan
seralaiseks siihenki sohvalle
kaaru
olen ja noita tuntoja käyny
ihme ja kumma
tajuukoha sitä oikein
mistä sitä onkaa tullu
tulin äsken poikani luota
ei minuukaa täälä kukaa oota
joskus kun avasin kodinoven
sanoin ääneen ykin yksin
se oli niin kipeä paikka
on vain paljon satanu kyyneleitä
mennessään oisko virrat vieneet
Sinun iltaas ajatukseni
siemen se on meissä ja
yks tehtävä kasvaa ylös nousta
tuoki NAISTENPÄIVÄ
tuleekoha niitä ruusuja
hyvää iltaa tätä....Liisa hymyilee- kaaru
Mahdoton kaveri on ikävä
joka päivä kiitän seurastasi
saat minut aina uskomaan huomiseen:)
tänään ehkä meen kisoihin
riippuu säästä
haluan nyt auringon lohdutusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup366437Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1024965Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233542- 493105
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173057Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252865Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322261Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.331975- 431845
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291742