ovat ostaneet elokuvalippuja Mannerheim elokuvaan.
Olen odotellut koska alkaa glubilaisten tekemä mahtava keräys elokuvan puolesta.
Mistä johtuu tämä hiljaisuus,eikö kiinnostakaan...
Joko Mikkeli-Glubilaiset ovat
5
596
Vastaukset
- täysijärkinen
ei ala ostamaan 50e hintaista elokuvalippua, varsinkaan ennenkuin elokuvaa on edes tehty. Jos harlin olisi järjestänyt osakeannin, olisin voinutkin osallistua. Silloin olisin voinut saada jopa vähän takaisinkinpäin, mutta nyt rahoittajat kantavat kaiken riskin saamatta senttiäkään tuotosta saatikka omiaan takaisin.
Tuottajat vain hykertelevät onnellisina kun hyödylliset idiootit maksavat kaiken ja he käärivät voitot riskeeramatta itse mitään.- .......
Mitäs hankki maailman parhaimmat maskeeraajat ynnämuut? On sanomattakin selvää, että budjetti tulee nousemaan pilviin.
10 miljoonaan euron budjetilla ei vielä tehdä Hollywood-tasoista pätkää, mutta aivan liikaa se kuitenkin on, jos elokuva pärjää vain Suomessa!
tätä m(M)inisteri listaa???
Mitä, käyttääkö Eversti ryyppyä kastikkeena...
Eikös asia ollut niin, että,
Klubi möi Marski-ryypyn ohella, tietyt oikeutensa...
Osin niillä rahoillahan patsas siirrettiin...
OMA HUOMIONI ASIASSA ON:
Asioissa olisi pitänyt herätä jo aika---päivää sitten- juri nain
jätit mainitsematta:
Mitä sekoilua?
Juuri sinulta
- ei varmasti
senttiäkään omista rahoistaan sijoita elokuvan tekemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824