Eteisen seinät on maalattu 20 vuotta sitten Remonttiässällä ja nyt olisi tarkoitus maalata ne uudestaan, mutta toisen värisiksi.
Jos pesen ne kidesoodalla, kuinka moneen kertaan seinät on sen jälkeen huuhdeltava? (Pussissa lukee, että on huuhdeltava huolellisesti.)
Onko jotain muuta kuin kidesooda, jolla voisi pestä seinistä lian ja rasvan pois?
Kidesoodan huuhtelu
6
11578
Vastaukset
- mumina
maalarinpesu.
http://www.teknos.com/tseloste.nsf/($All)/53A47265C9538A8EC2257131002E2EB9/$File/FI_1385_Tuoteseloste.pdf?OpenElement
Sinänsä voi pestä myös tolulla, sekin huuhdottava kostealla rievulla. - Kidesooda
Vaihtaa veden ja rätin millä sit pesee pois huuhtelee soodan kuin riittää kyllä 1 krt huuhteluvettä voi välillä vaihtaa ja rättiä huuhdella myös .
- Soodavesi
Huuhtelen itse niin paljon, että pinta ei enää tunnu liukkaalta.
- riippuu
Se nyt vähän riippuu kuinka tunnollisesti jaksaa leikkiä. Periaatteessa pitäisi olla ykkös ja kakkos huuhtelu vesi. Ite olen vedellyt milloin mitenkin.
Maalarinpesu on sama kuin kidesooda mutta valmiiksi sekoitettuna ja pakattuna.- özlsksklaap
maalarinpesu haitallista hengitettynä,kidesooda
ei,ei tarkkaa huuhtelua jotenkuten,hyvä aina tulee
- maalarin pesu
Huuhdeltava aina huolellisesti.
Maalarinpesu tosi tehokas, oltava tarkkana. kidesooda turvallinen ja riittävän tehokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255