missä vaihdetaan halvalla mopon renkaita?
mopon renkaan vaihto
7
1576
Vastaukset
Ainakin Koskimies vaihtaa, en tiedä hinnasta.
- mie vaan
ennen renkaat vaihdettiin itse. jos et osaa pyydä isiä apuun. ei se oo raketti tiedettä...se on tosi et tietokone sitä ei osaa vaihtaa.
- mopoilija__z
mie vaan kirjoitti:
ennen renkaat vaihdettiin itse. jos et osaa pyydä isiä apuun. ei se oo raketti tiedettä...se on tosi et tietokone sitä ei osaa vaihtaa.
skoden aluvanteet ei kestä vääntämistä ja niistä lähtee maalit,et sillee,
- mie vaan
mopoilija__z kirjoitti:
miul kans tunturin aluvanteet ...
se on vain ku ei viitsitä yrittää .... - poropeukaloinen
mopoilija__z kirjoitti:
aluvanteille on vaihdettu jo monet kerrat, kestää. Oikeat välineet täytyy olla, siis tarpeeksi leveät rengasraudat ja huolellinen renkaan painaminen vanteen pohjaan vastakkaiselta puolelta, saippua liukasteena.
- Anonyymi
Oisko kellään myydä yamaha dt50 r smotoja
- Anonyymi
Et kai ole idioottimaisesti mennyt sudittamaan kumia rikki? Puistattaa katella miten vanhempien rahoilla jauhaavat kumia turhaan vinguttaen rikkinäisillä pakoputkilla.
Sitten on se KTM kuski, jonka ois pitänyt skootteri hankkia kun ei osaa vaihteita vaihtaa oikein. Typerästi aina välikaasuttaa ja rikkoo kytkintä/vaihteistoa jatkuvasti. Ihan vajaata touhua.
Sitä kytkintä pidetään pohjassa vain vaihteenvaihdon aikana eikä silloin mitään välikaasuja tule antaa huudattamalla punakierroksille. Sitten vaihdon jälkeen vapautetaan jolloin aloitetaan vasta kaasun lisäys. Ei ne rattaat siellä vaihteistossa kestä kun täysi kaasulla vapautat kytkimen niin että läsähtää, uudelleen ja uudelleen. Metallisilppu odottaa vielä joku päivä siellä lootan sisällä ja kallis lasku sekä isäs suuttuu.
Kun menette itse töihin, ostatte itse ne kumit ja bensat, niin luulis jo silloin leikin vähenevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804