biisi

laulettu

hei! olen ajatellut että häissä kaasoni laulaa oikeesti biisin! ja nyt olen ruvennut miettimään että onko se tyhmää jos nainen laulaa sen biisin!? periaatteessa sanat kertovat että mieheni sen pitäisi minulle laulaa mutta ... onko se tyhmää jos kaaso laulaa sen meille??

5

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmää

jos kaaso laulaa sen. eikö bestman voisi mietnkään laulaa sitä?!

• mooor

lisää mielipiteitä!=)

• ois tarkoitus

Moi!
      Meillä kyllä ihan sama ajatus. Mullekin kaaso ehdotti että vois laulaa sen oikeesti biisin hääjuhlassa. Ei mulla tullu mieleenkään etteikö se sopisi naisen laulamaksi. Pitänee jostain vielä hankkia ne sanat ja tarkistaa onx se sit tyhmä...en nyt muista sen biisin sanoja kokonaan.

• voi laulaa

sehän on vaan laulu...
      Ja laulaahan se popparikin "I kissed the girl" ;-)

• kamalan

imelä laulu. Mä en tahtosi mistään hinnasta sitä laulua laulettavaksi omassa vihkitilaisuudessani. Ja kenellehän kaaso tai bestman sen laulaisi?? hmm... tulee kyl hieman huvittunut olo juhlaväelle kyl siellä ja varmasti tirskahduksia saa kuulla enemmän ja vähemmän. Heh, valitkaa nyt hyvät ihmiset joku parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5951
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      72
      4806
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      48
      4393
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4161
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2483
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2379
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      44
      2108
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      4
      1479
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1249
    Aihe