kuinkahan monta rekisteröityä nikkiä nytkin kirjoittelee...ilman sitä rekisteröityä nikkiä.
Minäkin, hyväkäs.
Miksi?
Kun katson tätä sivua,
40
1636
Vastaukset
ettekö uskalla seistä sanojenne takana? Minä uskallan.
- kysymys olekaan
Vaan erilaisista boikoteista, klikeistä, ja ilkeilyistä.
Näin kirjoittaen minulle vastataan, ja olen "tasavertainen".
Tämä on viihdettä, ja turha silloin on antautua "kiusaamisen kohteeksi".
Tai, sitten olisi oltava samaa mieltä, mitä en useinkaan ole, muutamien kirjoittajien kanssa.
Oikeus omaan mielipiteeseeni, oikeus kirjoittaa myös oman ikäisteni yleiselle palstalle, suotakoon, myös mielipiteiden vaihtoa.
Näin se käy hyvin, nikillä ei.
Vai etkö ole huomannut täällä sellaista tapahtuvan, henkilöön kohdistuvaa ilkeilyä? - ootko 60-70
kysymys olekaan kirjoitti:
Tai, sitten olisi oltava samaa mieltä, mitä en useinkaan ole, muutamien kirjoittajien kanssa.
Oikeus omaan mielipiteeseeni, oikeus kirjoittaa myös oman ikäisteni yleiselle palstalle, suotakoon, myös mielipiteiden vaihtoa.
Vai etkö ole huomannut täällä sellaista tapahtuvan, henkilöön kohdistuvaa ilkeilyä?eihän ystävä hyvä täällä tunneta toisiamme.
Vai haluatko julkkikseksi? - "julkinen"
ootko 60-70 kirjoitti:
eihän ystävä hyvä täällä tunneta toisiamme.
Vai haluatko julkkikseksi?Eihän sinun tarvitse kuin lukea alapuolelta 1943 ja hänen piruilijoidensa viestit, niin näet mitä tarkoitin.
Kaikki rekatut, niin minäkin muualla, vaikka en 60 enää nickiä käytäkään, saavat toisistaan paljonkin tietoa. Galleriahan kertoo paljon. Chatti myös hupaisaa, seurailen välillä, yrittääkseni ymmärtää, mistä kaikki johtuu.
Siellä huomasin myös syyn huomiotta jättämiseen, niin vain sovittiin, kun uutena aikoinaan tulin. kysymys olekaan kirjoitti:
Vai etkö ole huomannut täällä sellaista tapahtuvan, henkilöön kohdistuvaa ilkeilyä?ilkeilyä. Vaikka olen itse terävä mielipiteissäni joskus.
ootko 60-70 kirjoitti:
eihän ystävä hyvä täällä tunneta toisiamme.
Vai haluatko julkkikseksi?en halua julkkikseksi. Mielestäni olisi selvempää, jos kaikki olisivat rekkautuneet. On kuin tuuleen puhuisi. Kirjoitat sinne ja vstaat tänne, etkä voi tietää onko se joskus yksi ja sama henkilö. Siinä tulee niin epämäräinen olo. Kuin katolinen pappi kuuntelisi ripittäytyjiä - kasvottomia ääniä. Ei pahalla, mutta minulle käsittämätöntä. Onko kiusatuksi tulemisen pelko noin kova? Jos joku on niin halpamainen, että alentuu kiusaamaan, se on sen häpeä.
- 1943
annakatri kirjoitti:
ilkeilyä. Vaikka olen itse terävä mielipiteissäni joskus.
valikoituu jollakin perusteella. Suositellaan, että ei noteerattaisi, niin loppuu. Minä en kerta kaikkiaan siedä ilkeilyä, mollailua. Siksi älähdän nykyään. Olen ollut opettajana vuosikymmenet ja nähnyt koko tämän kirjon. En ole lakaissut maton alle, vaan aina tarttunut kiusaamistapauksiin. Oppilaat ovat esim. tehneet itsemurhia kiusaamisen vuoksi. Monet opettajat haluavat olla suosittuja, siksi haistelevat ilmaa ja jos toteavat, että enemmistö on kiusaajan puolella, niin uhraavat jonkun. Lyhyellä tähtäimellä on työssäolo helpompaa näin. Sama menettely toistuu joka paikassa.
- täynnä -
"vainohulluja" , se on itsesujelu vaistoa.
- mikä ero
asioilla on onko ne jonkun nikin takana vai ilman?
Asiahan ratkaisee. Vai onko teillä jokin klikki jota vartiodaan nimimerkin mukaan? Tosiaan en ymmärrä kysymystä.- siis, arvatenkin
nimimerkissä "mikä ero", ei kysyjässä.
Minkä järjen vähyydelle voi.
Olenkin ihmetellyt mihin ovat kaikki (melkein!) nikit kadonneet, mutta nyt se selvisi!
Puskista huutelevat...- 1943
kauan sitten tajunnut. Silti pysyn rekkaamattomassa nikissäni. En kiinnitä nikkiin huomiota enkä kuulu mihinkään klikkeihin. Eikä haittaa ellei kukaan jatka aloitustani.
- olet tosiaan
1943 kirjoitti:
kauan sitten tajunnut. Silti pysyn rekkaamattomassa nikissäni. En kiinnitä nikkiin huomiota enkä kuulu mihinkään klikkeihin. Eikä haittaa ellei kukaan jatka aloitustani.
niin itseriittoinen ihminen, että pahaa tekee.
- 1943
olet tosiaan kirjoitti:
sanoistasi, jotka oikeastaan olivat vastaus myös aloittajalle. Jos Sinua helpotti, niin hyvä niin. Onneksi lähiympäristöni on täysin eri mieltä- ja itsekin.
- omat pitävät
1943 kirjoitti:
sanoistasi, jotka oikeastaan olivat vastaus myös aloittajalle. Jos Sinua helpotti, niin hyvä niin. Onneksi lähiympäristöni on täysin eri mieltä- ja itsekin.
toistensa puolta. Ja itse on aina samaa mielta itsensä kanssa.
Ei siinä mitään pahaa, niin pitää ollakin.
Eikös sananlaskukin sano, että "kukas sen kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse?".
Ole sinä vain oma erinomainen itsesí, tuntuu varmaan hyvältä.
Tuntuuko? - 1943
omat pitävät kirjoitti:
toistensa puolta. Ja itse on aina samaa mielta itsensä kanssa.
Ei siinä mitään pahaa, niin pitää ollakin.
Eikös sananlaskukin sano, että "kukas sen kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse?".
Ole sinä vain oma erinomainen itsesí, tuntuu varmaan hyvältä.
Tuntuuko?tyytyväinen elämääni ja niin voin jakaa hyvää tuultani muillekin. Vihjeeksi Sinulle voin sanoa, että koskaan en ole kellekään sanonut ja kirjoittanut edes niin ilkeästi kuin Sinä minulle.
- olet erittäin
1943 kirjoitti:
omahyväinen ihminen enkä jaksa edes enää uskoa sun juttuihisi.
- miksi ihminen
olet tosiaan kirjoitti:
puhuu kokoajan paskaa ?
- 1943
olet erittäin kirjoitti:
omahyväinen ihminen enkä jaksa edes enää uskoa sun juttuihisi.
mitään tarvitse uskoa. Mulla on vain hyvä itsetunto. Ai kun Sinua makoisasti nukuttaa, kun saat purkaa pahaa mieltäsi. Älä sure, olen koulutettu tukihenkilö ja tottunut ihmisten purkauksiin. Minulla on yleensä rauhoittava vaikutus. Hyvää yötä.
- yksinäisyytesi
1943 kirjoitti:
mitään tarvitse uskoa. Mulla on vain hyvä itsetunto. Ai kun Sinua makoisasti nukuttaa, kun saat purkaa pahaa mieltäsi. Älä sure, olen koulutettu tukihenkilö ja tottunut ihmisten purkauksiin. Minulla on yleensä rauhoittava vaikutus. Hyvää yötä.
kirjoittelet päivät läpeensä täällä elämästä, jollaisen haluaisit itsellesi. Kai jo itsekin uskot kuplaasi. Ei kukaan jolla on paljon ystäviä ja harrastuksia , ole täällä jatkuvasti jankuttamassa joka ketjussa omaa erinomaisuuttan.
Jos kaikki kertomasi olisi totta, sinulla olisi "käyttöä" livessä. Täällä herätät ärtymystä ilmeisellä falskiudellasi ja tiedät mielestäsi kaiken paremmin kuin muut. - 1943
yksinäisyytesi kirjoitti:
kirjoittelet päivät läpeensä täällä elämästä, jollaisen haluaisit itsellesi. Kai jo itsekin uskot kuplaasi. Ei kukaan jolla on paljon ystäviä ja harrastuksia , ole täällä jatkuvasti jankuttamassa joka ketjussa omaa erinomaisuuttan.
Jos kaikki kertomasi olisi totta, sinulla olisi "käyttöä" livessä. Täällä herätät ärtymystä ilmeisellä falskiudellasi ja tiedät mielestäsi kaiken paremmin kuin muut.suu yhtä mittaa käy. Elämäni on tosiaan niin ihanaa, kun kirjoittelen. Ja käyttöä olisi vaikka kuinka paljon. Itse voin määrätä tahdin. Juuri nyt minulla on meneillään tilattu kirjoitustyö, jonka esitän suullisesti juhlassa viikon päästä. Sinne saapuu myös miesystäväni ja illalla menemme tanssimaan, vaihteeksi kotipaikkakunnallani. Se, että viime aikoina olen ollut koneella usein, johtuu siitä, että työni vaatii hengähdystaukoja. Tänne kirjoittelu tarjoaa sopivia välipaloja. Keväämmällä olen taas enemmän metsähommissa. Maaliskuussa pitää vielä tehdä sisareni tilit. Olen hänen edunvalvojansa. Kehitysvammaisena hän on paljon iloisempi kuin moni täällä. Antaa muistutuksen siitä, että muutama sekunti toisin syntymän yhteydessä olisi antanut minulle aivan toisenlaisen elämän. Nöyryys on paikallaan.
olet tosiaan kirjoitti:
jos mikä on todella halpamaista. Etkä uskalla näyttää "naamaasi". Raukkamaista.
- yksi lysti
millä kirjoittaa, viesti on - ainakin minulle - pääasia.
Nikki on kuin sopimaton, puristava haarniska, en ole mikään puskahuutaja, liiankin asiallinen, aina, ja jopa joka kertakin.- Itsetunto korkealla
Minusta on turha nälviä kenellekään, jolla on ihana itsetunto. Minä ainakin saan iloa ja piristystä aina, kun 1943 kirjoittelee kuulumisiaan ja tekemisiään. Aivankuin elämänilo tarttuisi ja jopa saan energiaa aloittaa jotain hommaa, vaikka kuinka tekisi mieli laiskotella ja olla tekemättä mitään. Toivon enemmän hänen kaltaisiaan elämänmyönteisiä ja empaattisia kirjoittajia tähän 60 osioon. - Nyt on jo kevät ja talitintti laulaa, aurinkokin paistaa ja ei tässä viitsi kenellekään mököttää. Ja hyvää Naistenpäivää kaikille meille ihanille palstan naisille!
- yksi lysti
Itsetunto korkealla kirjoitti:
Minusta on turha nälviä kenellekään, jolla on ihana itsetunto. Minä ainakin saan iloa ja piristystä aina, kun 1943 kirjoittelee kuulumisiaan ja tekemisiään. Aivankuin elämänilo tarttuisi ja jopa saan energiaa aloittaa jotain hommaa, vaikka kuinka tekisi mieli laiskotella ja olla tekemättä mitään. Toivon enemmän hänen kaltaisiaan elämänmyönteisiä ja empaattisia kirjoittajia tähän 60 osioon. - Nyt on jo kevät ja talitintti laulaa, aurinkokin paistaa ja ei tässä viitsi kenellekään mököttää. Ja hyvää Naistenpäivää kaikille meille ihanille palstan naisille!
viestisi tuli vahingossa minulle, samaa sattuu minullekin.
Siltipä vastaankin sinulle.
Allekirjoitan täysin viestisi, selvin sanoin, sujuvasti hän kirjoittaa, elämää tuntien, elämänmyönteisesti.
Tämäkin, tosin, on uskaliasta, kirjoittaa jostakin kirjoittajasta myönteisesti, uskallan nyt kuitenkin.
Kaunista Naistenpäivää meille naisille, kaikille! - 1943
sanoista. Lämpöä minulla kohta on enemmän, kun menen saunaan. Tytär tuli käymään äitylin luona. Aurinkoista viikonloppua kaikille. Olin pitkästä aikaa metsää raivaamassa, aurinko paistoi ja paikat sulavat. Mutta liukasta on. Naapuri sai eilen raudat pois ranteestaan monen viikon piinan jälkeen. Kylää elämä muuttuisi paljon, jos vaikka ranne tai nilkka murtuisi. Ja se ei olisi mikään vaikea sairaus.
- 1943
yksi lysti kirjoitti:
viestisi tuli vahingossa minulle, samaa sattuu minullekin.
Siltipä vastaankin sinulle.
Allekirjoitan täysin viestisi, selvin sanoin, sujuvasti hän kirjoittaa, elämää tuntien, elämänmyönteisesti.
Tämäkin, tosin, on uskaliasta, kirjoittaa jostakin kirjoittajasta myönteisesti, uskallan nyt kuitenkin.
Kaunista Naistenpäivää meille naisille, kaikille!moni hyödyntää ruikuttamistaan eri tilanteissa. Kiitos Sinullekin. Minä porskutan eteenpäin tyylilläni. Kevät lähestyy, olkaamme iloisia vaikka siitä.
- Samantha1
1943 kirjoitti:
sanoista. Lämpöä minulla kohta on enemmän, kun menen saunaan. Tytär tuli käymään äitylin luona. Aurinkoista viikonloppua kaikille. Olin pitkästä aikaa metsää raivaamassa, aurinko paistoi ja paikat sulavat. Mutta liukasta on. Naapuri sai eilen raudat pois ranteestaan monen viikon piinan jälkeen. Kylää elämä muuttuisi paljon, jos vaikka ranne tai nilkka murtuisi. Ja se ei olisi mikään vaikea sairaus.
Kiitos samoin Ihanaa Naistenpäivää myös itsellesi!
Ajattelin kirjoittaa pitemmän viestin, mutta en kuitenkaan uskaltanut siinä pelossa, että joku taas vastaa kärkevästi ja pahoittaa mieleni. - 1943
Samantha1 kirjoitti:
Kiitos samoin Ihanaa Naistenpäivää myös itsellesi!
Ajattelin kirjoittaa pitemmän viestin, mutta en kuitenkaan uskaltanut siinä pelossa, että joku taas vastaa kärkevästi ja pahoittaa mieleni.aika hirveää, kun meidän ikäisten pitää varoa tällaisia asioita. Täällä tapahtuu paljon sellaista, mistä voisi kirjoittaa, mutta hyödyttäneekö tuo ketään. On yhteiskunta pienimuotoisena. Oikeassa elämässä minulla on paljon ihania ihmisiä, joiden kanssa olen tekemisissä. Aurinkoa on luvattu sunnuntaiksi, toivottavasti se paistaa ainakin kuvaannollisesti kaikille.
eikö suomalaisella saisi olla hyvää itsetuntoa? Jos jollain se on nujerrettu, se on tietysti ikävää, mutta älä sylje toisten päälle silti.
Pahaa tekee tällainen ilkeily. Todella halpamaista, menen pois.Itsetunto korkealla kirjoitti:
Ihmisiä vain,
sinä, ja minä, ja me,
miksi siis toinen toistamme,
synneistä syytämme.
Tuomareiksi tulla,
kova halu on sulla ja mulla.
Mut kukaan meistä, enkeleistä,
ei istuisi syytetyn penkille.
Sovitaan siis, jätetään tuomarin takki.Älkäämme enää haukkuko, kuin kylillä kulkurakki.
älkäämme toistamme polkeko, tylyyden kavioilla.
Voidellaan pieniä syntejä, anteeksiannon voilla.- Fridanna
marja-liisa41 kirjoitti:
Ihmisiä vain,
sinä, ja minä, ja me,
miksi siis toinen toistamme,
synneistä syytämme.
Tuomareiksi tulla,
kova halu on sulla ja mulla.
Mut kukaan meistä, enkeleistä,
ei istuisi syytetyn penkille.
Sovitaan siis, jätetään tuomarin takki.Älkäämme enää haukkuko, kuin kylillä kulkurakki.
älkäämme toistamme polkeko, tylyyden kavioilla.
Voidellaan pieniä syntejä, anteeksiannon voilla.Ilahdut mieltä, marja-liisa41, viisaalla runolla.
- 1943
Fridanna kirjoitti:
Ilahdut mieltä, marja-liisa41, viisaalla runolla.
toivottavasti emme katkeroidu elämän koettelemuksissa, vaan porskutamme yhdessä eteenpäin.
- :-))
Ei tarvitse kun lukea tämä ketju, niin syy selviää hyvin.
Pitäisiköhän vaatia kaikkia käyttämään, ja rekkaaman, jotka ei vielä ole?
Siistiytyisikö palstat siten?
Moderoiduilla palstoillahan ongelmaa ei ole. Asiat riitelee, ei ihmiset.
Miettisivätkö ihmiset, mitä koneeltaan suoltavat, kun kaikki kirjoittajan tuotos olisi luettavissa, napinpainalluksella, ja googlaamalla?
Vai jatkuisiko ala-arvoinen, toisen henkilöön käyvä lapsellinen kiusaus.
Ei uskoisi, 60 palstan olevan kysymyksessä.
Kauhistellaan koulukiusaamisia, yleisesti ottaen, ja syyllistytään eläkeläiset samaan.
Itketään, kun lapset ei välita, ollaan kateellisia, morkataan toisia, vähätellään, ja parjataan. Peiliin katsomisen paikka olisi monella.
Kuin myös, varmaan itsellänikin, juurihan "arvostelin", vastaus kuitenkin, nikittömänä, kuten jo kauan tällä palstalla.- mieltä.
:DDD
- täällä nikitön
Jos luet tämän ketjun kokonaisuudessa, näet vastauksen. Tällaista on 60 palstakiusaaminen.
annakatri kirjoitti:
teille kaikki upeat naiset (ja miehet)
Olet ihana, lämmin, positiivinen ja vahva nainen.
Miksi emme sanoisi toisilleme hyviä asioita. Maailma olisi paljon parempi meille kaikille.- 1943
annakatri kirjoitti:
Olet ihana, lämmin, positiivinen ja vahva nainen.
Miksi emme sanoisi toisilleme hyviä asioita. Maailma olisi paljon parempi meille kaikille.hämilleni näistä lämmittävistä sanoista. Ystäväni sanoo, että minä olen lempeä. Äänikin on ja hänen mukaansa tyttärienikin ääni on lempeä. Eivät ole vielä tavanneet. Sinäkin olen rohkea, kun julkisesti puolustat. Kaunista, hellää ja hyvää toivon Sinulle ja kaikille. Menen naapurin kanssa huomenna bingoon. Hän on iloinen, kun on saanut kipsin ja raudan pois ranteesta. Ensi kuussa taas yhdessä suunnistamme.
- vuorostasi,
saiko vastauksen, vai ihmetteletkö edelleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup366437Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1024965Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233542- 493105
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173057Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252865Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322261Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.331975- 431845
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291742