ON se oma vaan oma

totesin tossa kun

lapsi on tyhmä kuin isänsä:)

6

1211

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärään keskusteluun

kommenttisi, täällä keskustellaan adoptiosta ja siihen liittyvistä asioista.

P.S käyttäytyminen on opittua, ei perittyä. Jos isä käyttäytyy tyhmästi, niin miksikäs se lapsi muuksi oppisi kuin tyhmäksi.

• ISÄLTÄ POJALLE

MISTÄ TIEDÄT MILLAISEN HÖNTIN ADOPTIOIT

• riippumatta

siitä onko biologinen vai adoptoitu.

• .........

Ja ketään ei voi omistaa!

• mutta ei oma sitä tässä tar...
        ......... kirjoitti:

Ja ketään ei voi omistaa!

Ainakin meidän perheessä "oma" tarkoittaa sitä, että lapsilta ei voi ottaa tätä perhettä pois. Se on heille hurjan tärkeää. Kyllä tämä "oma" on yhtä paljon tai enemmänkin sitä, että lapsella on oma äiti (vaikka hänkään ei minua omista).

Kyllä meillä ainakin keskustellaan tästä "oletko sinä minun oikea äitini" asiasta vähän päästä. Vastaan, että olen, ja että niin on heidän biologinen äitinsäkin - että heillä on kaksi oikeaa äitiä.

Sitten kerron, että Suomen lain mukaan adoptiota ei voi peruuttaa, ja että vaikka olisin kuinka vihainen, en voi heitä lähettää takaisin lastenkotiin - ja että en tietysti ikinä haluaisikaan. Kerron, että Suomessa adoptoidusta lapsesta tulee juridisesti ihan yhtä "oma" kuin biologisestakin. Tämä on lapsille tärkeä asia, ja tuo pysyvyyttä ja turvallisuutta.

• lapsetontonton

vaikka tyhmällä lapsellaan. Itse olet tehnyt ja ukkosikin valinnnut. Minä ottaisin vaikka tyhmänkin lapsen, jos vain saisin itse tai adoption kautta. Mutta kaikkea ei tietysti voi saada, sillä sain ihanan ja fiksun aviomiehen ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63