lapsi on tyhmä kuin isänsä:)
ON se oma vaan oma
6
1170
Vastaukset
- väärään keskusteluun
kommenttisi, täällä keskustellaan adoptiosta ja siihen liittyvistä asioista.
P.S käyttäytyminen on opittua, ei perittyä. Jos isä käyttäytyy tyhmästi, niin miksikäs se lapsi muuksi oppisi kuin tyhmäksi.- ISÄLTÄ POJALLE
MISTÄ TIEDÄT MILLAISEN HÖNTIN ADOPTIOIT
- riippumatta
siitä onko biologinen vai adoptoitu.
- .........
Ja ketään ei voi omistaa!
- mutta ei oma sitä tässä tar...
......... kirjoitti:
Ja ketään ei voi omistaa!
Ainakin meidän perheessä "oma" tarkoittaa sitä, että lapsilta ei voi ottaa tätä perhettä pois. Se on heille hurjan tärkeää. Kyllä tämä "oma" on yhtä paljon tai enemmänkin sitä, että lapsella on oma äiti (vaikka hänkään ei minua omista).
Kyllä meillä ainakin keskustellaan tästä "oletko sinä minun oikea äitini" asiasta vähän päästä. Vastaan, että olen, ja että niin on heidän biologinen äitinsäkin - että heillä on kaksi oikeaa äitiä.
Sitten kerron, että Suomen lain mukaan adoptiota ei voi peruuttaa, ja että vaikka olisin kuinka vihainen, en voi heitä lähettää takaisin lastenkotiin - ja että en tietysti ikinä haluaisikaan. Kerron, että Suomessa adoptoidusta lapsesta tulee juridisesti ihan yhtä "oma" kuin biologisestakin. Tämä on lapsille tärkeä asia, ja tuo pysyvyyttä ja turvallisuutta.
- lapsetontonton
vaikka tyhmällä lapsellaan. Itse olet tehnyt ja ukkosikin valinnnut. Minä ottaisin vaikka tyhmänkin lapsen, jos vain saisin itse tai adoption kautta. Mutta kaikkea ei tietysti voi saada, sillä sain ihanan ja fiksun aviomiehen ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839