Ampuisitko ihmistä tositilanteessa raa'asti niin, että tämä kuolee? Entä jos luoti osuu vatsaan ja ihminen vuotaa hitaasti kuiviin kärsien saatanallisia tuskia minuuttien ajan? Oletko ajatellut, miltä se näyttää? Sellaisesta näystä ei toivu silloinkaan, kun ei itse ole ampunut tai edes tekijää tai uhria tuntenut - miten sellaisesta toipuu, jos on itse murhaaja? Aivan, ei mitenkään, ellei satu olemaan täysin tunnevammainen psykopaatti, josta ei ihmistä tule tekemälläkään.
Jos et ole tositilanteessa valmis teurastamaan ihmistä, miksi helvetissä menisit edes rauhan aikana asepalvelukseen, vaikka voit valita vähemmänkin natsihenkisen vaihtoehdon?
Alokas!
5
508
Vastaukset
- ...
"Jos et ole tositilanteessa valmis teurastamaan ihmistä, miksi helvetissä menisit edes rauhan aikana asepalvelukseen, vaikka voit valita vähemmänkin natsihenkisen vaihtoehdon?"
180pv versus 362pv - ja nauttisin
siitä kun vihollinen jää kitumaan...
- mielelläni
jos joku olisi tekemässä sitä samaa minulle, en toisten käskystä ampuisi, enkä armeijaa ole käynyt.
- srasdfaedf
180 vs. 362! Jossakin (USAssa?) muuten tehtiin tutkimus, että 2maailmasodan veteraaneista "vain" pieni osa ampui kohti, suurin osa ampui tahallaan ohi, pienin osa "karkasi", eli meni lukkoon taistelussa tai kirjaimellisesti pötki pakoon! Vietnamin sodan veteraaneista jo 90% ampui tappaakseen! ero kahden sodan välillä johtui kuulemma koulutuksesta, eli veikkaan, että suomen intistä, ei tappajia tule, kuin ne n.2%, jotka ovat tunnevikaisia...
- et ole
"Jos et ole tositilanteessa valmis teurastamaan ihmistä, miksi helvetissä menisit edes rauhan aikana asepalvelukseen, vaikka voit valita vähemmänkin natsihenkisen vaihtoehdon?"
minkä takia olisit valmis jäämään yhtään pitemmäksi aikaa vapaaseen maahan jonka takia et ole valmis tekemään yhtään mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603142
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012645Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!371407Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011349Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221191- 451099
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3021015Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi120978Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti46971Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.35901