Lasten suusta

Enni

Mitkä ovat teistä hauskimmat lasten suusta päässeet sutkautukset joita olette kuulleet. Meillä Kolmivuotias käski laittaa hoitoainetta kun valittelin et päätä särkee...

PS.Eipä parempia vitsejä olekkaan.

41

6600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamma

Kun tyttäreni oli hoidossa. Hoitotäti oli sanonut miehelleen"oikaisesitko tuon tintaliivin olkaimen kun se niin painaa".Tyttäreni oli sanonut. "Noin iskäkin tekee äidille, isipä kokeilee äidin pimppiä"Täti kysyy "mitäs äiti siihen sanoo?" Tytär vastaa. "Äiti sanoo kokeile vaan"

• ????

Toivottavasti tuo ei ole totta!!!!
        Päivähoidossa olevan lapsen EI kuulu tietää, että isi kokeilee äidin pimppiä!!!!! Sen ikäinen lapsi tietää, että isi ja äiti tykkää toisistaan ja he nukkuvat vierekkäin ja halailevat ja pussailevat, mutta pimppi-aiheiset tapahtumat ja keskustelut eivät tapahdu lasten aikana, lasten kuullen!!!!!!
        Sorry vaan, en mielestäni ole edes vanhanaikainen tai tiukkapipo, sillä on asioita jotka eivät kuulu lapsille! Ja yksi niistä on aikuisten, jopa omien vanhempien, seksi.

• rennosti vaan...
        ???? kirjoitti:

Toivottavasti tuo ei ole totta!!!!
        Päivähoidossa olevan lapsen EI kuulu tietää, että isi kokeilee äidin pimppiä!!!!! Sen ikäinen lapsi tietää, että isi ja äiti tykkää toisistaan ja he nukkuvat vierekkäin ja halailevat ja pussailevat, mutta pimppi-aiheiset tapahtumat ja keskustelut eivät tapahdu lasten aikana, lasten kuullen!!!!!!
        Sorry vaan, en mielestäni ole edes vanhanaikainen tai tiukkapipo, sillä on asioita jotka eivät kuulu lapsille! Ja yksi niistä on aikuisten, jopa omien vanhempien, seksi.

Älähän keuhkoa, ettei mene elämäsi pilalle tämmöisten asioiden takia. Lapsi ei tosiaankaan ymmärrä seksi-juttuja, muttei elämän eri osa-alueiden salailu ja piiloittelukaan vauhkoamisen ja kiihkoilun voimalla tee kenellekään hyvää. Älä turhaan stressaa, lapset oppii ja kuulee vanhemmilta kavereiltaan nämä asiat jo hyvin nuorena. Se, että kertovatko he tietämyksistään vanhemmilleen, onkin jo aivan eri asia... Jäykkäniskaisuus tekee sen, että avointa keskustelua on hyvin vaikea aloittaa tulevaisuudessa. Eikä etenkään lapsi tule kysymään, jos näkee asian olevan salailtu tai pahaksi luokiteltu. Sehän kokeilee sen sitten itse. Relaa baby, relaa... Ettet pety sitten joskus, kun olet valmis puhumaan teini-lapsesi kanssa asioista. Taitaa nääs olla asioista hyvinkin perillä jo siinä vaiheessa.

• äityliini

jos tuo on sinun mielestä hauskaa niin jotakin on kyllä pielessä. etkö tosiaan noteraa tuollaisia puheita lapsesi suusta muuten kuin että se on hauska lapsen suusta tullut juttu. ajattele minkalainen seksuaalinen identitetti lapsellesi kehityy jos se jo päivä koti iässä tietää tuollaisia asioita. ei pahalla, mutta ajatteleppa itsekkin.

• marakatti
        rennosti vaan... kirjoitti:

Älähän keuhkoa, ettei mene elämäsi pilalle tämmöisten asioiden takia. Lapsi ei tosiaankaan ymmärrä seksi-juttuja, muttei elämän eri osa-alueiden salailu ja piiloittelukaan vauhkoamisen ja kiihkoilun voimalla tee kenellekään hyvää. Älä turhaan stressaa, lapset oppii ja kuulee vanhemmilta kavereiltaan nämä asiat jo hyvin nuorena. Se, että kertovatko he tietämyksistään vanhemmilleen, onkin jo aivan eri asia... Jäykkäniskaisuus tekee sen, että avointa keskustelua on hyvin vaikea aloittaa tulevaisuudessa. Eikä etenkään lapsi tule kysymään, jos näkee asian olevan salailtu tai pahaksi luokiteltu. Sehän kokeilee sen sitten itse. Relaa baby, relaa... Ettet pety sitten joskus, kun olet valmis puhumaan teini-lapsesi kanssa asioista. Taitaa nääs olla asioista hyvinkin perillä jo siinä vaiheessa.

päivä koti ikäinen lapsi ei ole henkisesti kypsä ottamaan vastaan tuollaista tietoa ja se vahingoittaa häntä henkisesti. hänen minä kuvaansa ja ja hänen ikä ryhmäänsä kuuluvaa seksuaali identtiteettiä.

• just joo...
        marakatti kirjoitti:

päivä koti ikäinen lapsi ei ole henkisesti kypsä ottamaan vastaan tuollaista tietoa ja se vahingoittaa häntä henkisesti. hänen minä kuvaansa ja ja hänen ikä ryhmäänsä kuuluvaa seksuaali identtiteettiä.

Ja oliko muita hyviä selityksiä?
        Jos lapsi ei jotain asiaa pysty käsittelemään, se ei lasta myöskään askarruta sen kummemmin tai kauempaa, vaan unohtuu. Onkohan arvon keuhkoajat koskaan kuulleet, että lapset osaa myöskin AIKA hyvin satuilla näistä asioista...???

• Enni

Ja todennäköisintä on ettei lapsi tiennyt mistä puhui ja saattoi sanoa sanan väärinkin tai mitä tahansa ja te vauhkootte seksuaalisuudesta. Vauhkotkaa vaikka televisioiden sopimattomista ohjelmista, joista kuulee uusia mielenkiintoisia sanoja!

• ????
        just joo... kirjoitti:

Ja oliko muita hyviä selityksiä?
        Jos lapsi ei jotain asiaa pysty käsittelemään, se ei lasta myöskään askarruta sen kummemmin tai kauempaa, vaan unohtuu. Onkohan arvon keuhkoajat koskaan kuulleet, että lapset osaa myöskin AIKA hyvin satuilla näistä asioista...???

edelleen olen sitä mieltä, ettei päiväkoti-/leikki-ikäisen kuulu tietää mitään tommosista asioista, kuten että isi koittelee äidin pimppiä jne.
        Joo, lapsi näkee ja kuulee asioita kotonaan ja koska on avoin ja tasapaoinoinen lapsi, niin kertoo ne sitten eteenpäin hoitotädilleen. Hah-hah!
        Avoimesti voi lapselle puhua aikuisten seksuaalisuudesta ja siitä, miten lapsia tehdään jne, mutta ehdottomasti ikätasoisesti. Kirjojakin on, kirjastoon vaan, niin ei tarvitse kotona antaa live-esitystä lapsille.

Minulla on kaksi teiniä, jotka todellakin tietävät seksiasioista ja joiden kanssa puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta EN silloin, kun he olivat leikki-ikäisiä.

Kun olin raskaana, perheemme 7-vuotias tyttö kyseli, voisiko hän tulla raskaaksi nyt lapsena ja voisiko hän tehdä nyt lapsena sitä, mitä tehdään, että alkaa odottamaan vauvaa.
        En alkanut selittämään, MITÄ aikuiset tekee. En kysynyt, tietääkö hän mitä tehdään tms. Vastasin hänen kysymyksiinsä ja perustelin vastaukset. Mikään pimppi-valistus se ei ollut. Naisen anatomia ja fysiologia sekä pedofilia tuli käytyö läpi lyhyesti ja yksinkertaistettuna. Vastaus varmasti tyydytti lasta, koska ei sen jälkeen ole asiasta kysynyt eikä sitä pohtinut.

Kun on uusien kysymysten aika, lapsi kysyy, minä vastaan sen ikätason mukaisesti, minkä ikäinen hän on.

Olenhan minä tiukkis, jooooo. mutta kun lapselle ei kuulu aikuisten, äidin ja isänkään, pimppi-kokeilut!!! Lapsi ei kertakaikkisesti ole kypsä sellaiseen, tuohon tommoseen mikä esimerkki tuossa on!!
        Eri asia on sitten hellyys, halaukset ja suukottelut ja kaulakkain nukkumiset ym. sellainen, missä aikuiset osoittavat toisilleen rakkautta.
        Eihän esim. lasta suudella suulle, vaikka aikuiset toisiaan suutelevatkin!

Lasten satuilusta: omani ovat olleet myös pieniä, puhuneet puuta heinää ja omaa totuuttaan, mutta ei heidän "satuvarastoonsa" koskaan kuulunut seksiin liittyvät jutut.

• tiukkis
        Enni kirjoitti:

Ja todennäköisintä on ettei lapsi tiennyt mistä puhui ja saattoi sanoa sanan väärinkin tai mitä tahansa ja te vauhkootte seksuaalisuudesta. Vauhkotkaa vaikka televisioiden sopimattomista ohjelmista, joista kuulee uusia mielenkiintoisia sanoja!

aikuisen tehtävä on katsoa, ettei lapsi katso /kuule sopimattomia ohjelmia telkkarista. sen voi nimittäin sammuttaa!! siinä on semmonen nappi.
        eri asia on sitten se, että teini-iässä he katsovat kaikki kielletyt, tai että kavereilla on mahdollisuus tuijottaa mitä vaan. silloin on jo jonkin verran järkeä päässä, sitä kun ei ole pilattu väkivaltaisilla tai liian sekstisillä ohjelmilla silloin lapsena.

• Enni
        ???? kirjoitti:

edelleen olen sitä mieltä, ettei päiväkoti-/leikki-ikäisen kuulu tietää mitään tommosista asioista, kuten että isi koittelee äidin pimppiä jne.
        Joo, lapsi näkee ja kuulee asioita kotonaan ja koska on avoin ja tasapaoinoinen lapsi, niin kertoo ne sitten eteenpäin hoitotädilleen. Hah-hah!
        Avoimesti voi lapselle puhua aikuisten seksuaalisuudesta ja siitä, miten lapsia tehdään jne, mutta ehdottomasti ikätasoisesti. Kirjojakin on, kirjastoon vaan, niin ei tarvitse kotona antaa live-esitystä lapsille.

Minulla on kaksi teiniä, jotka todellakin tietävät seksiasioista ja joiden kanssa puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta EN silloin, kun he olivat leikki-ikäisiä.

Kun olin raskaana, perheemme 7-vuotias tyttö kyseli, voisiko hän tulla raskaaksi nyt lapsena ja voisiko hän tehdä nyt lapsena sitä, mitä tehdään, että alkaa odottamaan vauvaa.
        En alkanut selittämään, MITÄ aikuiset tekee. En kysynyt, tietääkö hän mitä tehdään tms. Vastasin hänen kysymyksiinsä ja perustelin vastaukset. Mikään pimppi-valistus se ei ollut. Naisen anatomia ja fysiologia sekä pedofilia tuli käytyö läpi lyhyesti ja yksinkertaistettuna. Vastaus varmasti tyydytti lasta, koska ei sen jälkeen ole asiasta kysynyt eikä sitä pohtinut.

Kun on uusien kysymysten aika, lapsi kysyy, minä vastaan sen ikätason mukaisesti, minkä ikäinen hän on.

Olenhan minä tiukkis, jooooo. mutta kun lapselle ei kuulu aikuisten, äidin ja isänkään, pimppi-kokeilut!!! Lapsi ei kertakaikkisesti ole kypsä sellaiseen, tuohon tommoseen mikä esimerkki tuossa on!!
        Eri asia on sitten hellyys, halaukset ja suukottelut ja kaulakkain nukkumiset ym. sellainen, missä aikuiset osoittavat toisilleen rakkautta.
        Eihän esim. lasta suudella suulle, vaikka aikuiset toisiaan suutelevatkin!

Lasten satuilusta: omani ovat olleet myös pieniä, puhuneet puuta heinää ja omaa totuuttaan, mutta ei heidän "satuvarastoonsa" koskaan kuulunut seksiin liittyvät jutut.

Ja sun mielestä mies ei sitten saa vaimoaan takapuolesta puristaa???

• Ipa63
        rennosti vaan... kirjoitti:

olet täysin oikeassa : lapsi ei ehkä täysin ymmärrä näkemäänsä / kuulemaansa , mutta hahmottaa sitä kautta seksuaalista minäänsä. Jokainen meistä on käynyt sen läpi jossain vaiheessa , vai voitko kieltää ?

• mä vaan

Tajuaahan tuon tyhmempikin , että tuo on keksittyä , sillä MIKSI hoitotäti olisi pyytänyt miestään tekemään tuollaisen toimenpiteen LASTEN nähden

• Erkki-Perkki
        Enni kirjoitti:

Ja sun mielestä mies ei sitten saa vaimoaan takapuolesta puristaa???

Ai sinun pimppisi on takapuolessa? Aika erikoinen paikka.

• Mummi

Olin kolme vuotiaan lapsenlapseni kanssa kaupassa. Hän istui ostoskärryissä. Olin ostanut paristopakkauksen. Lapsi avasi pakkauksen, katsoin ehkä moittivasti. Tämä mummin kullannuppu sanoi. "Anteeksi mummi en tarkoittanut mitään pahaa". Siinä suli mummin sydän.

• Axelle

Perjantaisin TV2:selta klo. 21.00 tulee sellainen ohjelma kuin Umpimähkää.. Se on aivan loistava. Studiossa kilpailijat vastaavat lasten esittämiin, joskus lähes mahdottomiin kysymyksiin! :D

"Miksi elefantti ei uppoa uidessaan vaikka se on niin iso ja painava?"

"Jos ihminen nukahtaa saunaan alkaako sen sisällä oleva veri kiehua?"

"Voiko sateenkaari olla muun kuin kaaren muotoinen?"

"Putoaako lintu jos se nukahtaa oksalle?"

Ym. ym. Kyllä meinaa välillä itku tulla kun naurattaa.. voi niitä vanhempia jotka ovat joutuneet lastensa uteliaisuuden piinaamaksi! :D *heh*

• äippä-82

Olin tässä taannoin tyttäremme kanssa kylailemässä tutuilla, jossa oli hoidossa 3-vuotias tyttö. Hän siinä aikansa katseltuaan tyttöämme, ja hänen kuolaamistaan. Tokaisi yks, kaks; "onpas tolla vauvalla hyvää kupla-ainetta!"
      Tarkoitti saippuakuplia!

• 3:n äiti 66

Tyttäreni (4v.) halusi valtavasti koiraa ja ollessamme kyläilemässä, paikassa missä oli koira, hän ilmoitti hankkivansa koiran.Täti sanoi, että sitä pitää hoitaa kovasti ja käyttää usein ulkona.Hetken mietittyään tyttäreni tokaisi:MINÄ OSTANKIN KÄYTETYN KOIRAN!

• äiti päiti

Meidän vajaa 3v sekä 4,5v tytöiltä, ja etenkin nuoremmalta, tulee jatkuvasti sellaisia lausahduksia, että voisi kirjata ylös, mutta ei ole aikaa. Joitakin sanoja ja sanontoja on jäänyt elämäänkin perheemme arkikieleen. Yksi tuoreimmista sanoista on joulumehu (= glögi). Tämä on 4 vuotiaamme keksimä sana. (nimimerkkini on myös 4 vuotiaamme "keksimä")

3v oli koonnut palapelin, ja toi sitä minulle, että laittaisin sen takaisin kaappiin. Hän hihkui tullessaan "Jee! Mää voitin tämän!"

• tarja

4 vuotias isoveli ei ymmärtänyt pikkusiskon "juttelua" ja kysäisi huolestuneena että onkohan meille tullut vahingossa englantilainen vauva...

• Maru-77

ystäväni 4-vuotias tyttö oli kerran meillä hoidossa. Hän halusi kovasti osallistua vauvan hoitamiseen (poikamme oli silloin muutaman kuukauden ikäinen) ja katseli sitten vierestä kun vaihdoin pojalle vaippoja. Hetken tarkkailtuaan tyttö keksi että "hei, Tuukallahan on pippeli"!
      Minä siihen sitten sanoin että niin on, koska Tuukka on poika. Tyttö katseli vauvan pippeliä hetken hiljaa arvostelevan näköisenä , kunnes tokaisi että: "sehän on aivan liian pieni" !!

• äiti79

kolmivuotiaana mökin rannassa iltaruskon aikaan:
      "aurinko menee tonne puskaan nukkumaan, sillä on siellä oma tyyny ja peitto".

• 3:n äiti 66

Ystäviltämme oli tullut yöllä viesti, jonka isukki oli innoissaan kirjoittanut:Tyttö tuli, 3770g ja pituutta alle metri!

• sandi

Poikani halusi nelivuotiaana että ostaisin hänelle partavettä. Kun kysyin mihin tarkoitukseen niin vastasi että aikoo kasvattaa parran.. Seuraavalla kerralla kaupassa tuli kauhea itku ja hammastenkiristys kun en partavettä olisi suostunut ostamaan: "buhuu..äiti ei ihan tahallaan halua että minusta tulee mies.."

• 3:n äiti

Vanhin tyttäreni oli vajaa 2v kun minulta
      leikattiin nielurisat, enkä voinut puhua.
      Hän sanoi kaikille:
      -äiti ei puhu, äiti leikattu sielupissa.

*Nauretaan sitä vieläkin* :)

• sirps

Pikku poikamme oli juuri oppinut pukemaan. Meni t-paita päällä komerolle ja etsi kuumeisesti. Tokaisi sitten: Äiti onko täällä niitä t-housujakin?

• machon äiti

Poikani ihmetteli kolmevuotiaana piirroskuvaa,
        jossa jollain pojalla oli kukan kuva paidassaan.
        Sanoin, että hyvin voi pojallakin olla kukkakuvioisia vaatteita, johon hän, että
        - heh heh, sellainen mies ei kyllä tahtia vie!

• äiti päiti

Meidän tytöillä on t-housut käytössä lähes päivittäin. Eli tiedän hyvin, mitä poikasi etsi kaapista.

• Pulle Nah

Vielä koulussa ollessani opettaja kertoi kun olivat olleet 4-vuotiaan poikanssa kanssa kaupan kassa jonossa ja oli kysyny yks kaks äidiltään "oliko se reikä näin suuri kun minä synnyin" ? ja teki sormillaan ympyrän!

oma ei vielä sutkautuksia päästä kun ei osaa vielä puhua..mutta eiköhän sitä joku päviä kuulu jotain hauskaa...

• mie

joo...heh... noin kolmi-vuotias esikoiseni päästeli suustaan kesällä kun näki pilvenpiirtäjän....hehh....voi itku! :)

• isä

tulee ex-kollegalta, vaikka omatkin lapset suoltavat hauskuuksia jatkuvalla syötöllä.

Olivat olleet katsomassa hevosia. Eräs ruuna / ori oli erityisesti herättänyt pikkuisen huomion ja oli kysynyt: milloin ton hevosen kakka tippuu.

• Harri

Vuosia sitten, kun sauvakävely oli vasta tulossa muotiin, niin siskoni pojat olivat leikkimässä pihalla kesällä, kun sauvakävelijä kulki tietä pitkin. Nuorempi (4v) kiihdytti rinnalle ja kysyi: "mitäs hiihdät kun ei ole mitään hiihtämistä?"

Oma vanhin poikani (5v) sanoi n. kk sitten vauvan alkaessa ekaa kertaa ääntelemään "kuuntele, vauva äänestää".

• äippä

3 vuotias poikani seisoi keittokomerossa katsomassa kun miehenmalli teki eväitä iltavuoroon. Oltiin aikaisemmin aamulla pojan kanssa käyty kaupassa ja ostettu munkkeja joista sitten säästettiin yksi työevääksi. Poika höpötti vieressä: "muista ottaa se munkki, muista ottaa se munkki..", ja kun mies unenpöpperöisenä ei mitenkään hokemiseen ja muistutteluun reagoinut niin poika pamautti: "ota munkki, pelkele!!" ja poistui paikalta. Kyllä nauratti pitkän aikaa :)

• äiti79

tyttäremme uitti edellisenä iltana saaviin jääneessä vedessä lelujaan. kuinka ollakaan kun käväisin toisessa huoneessa, hän jo kerkesi putoamaan saaviin.seurasi tietysti hirmuinen rääkäisy ja kun ongin hänet sieltä ylös, hän itki katkerasti että "äiti, vaippakin on turvoksissa!"

• Taateli

Tähän ei liity mitään tokaisua, mutta tuosta 'vaippakin turpos' jutusta tuli mieleen mitä (nyt 9v) serkulleni sattui noin 1½-vuotiaana.

Olimme menossa uimaan muutaman sukulaisperheen kesken kaukaiselle erämaajärvelle jossa on hitaasti syvenevä todella hieno hiekkapohja. Kuuma kesäpäivä kun oli, herra 1,5veellä ei ollut autossa yllä muuta kuin vaippa ja T-paita, ja kun auton ovi avattiin, pikkuherra kipaisi vikkelänä poikana maahan ja eiköhän suoraan rantaveteen istumaan ennenkuin kukaan ehti kunnolla edes "hei!?" sanoa :P

No, tietenkin Pampers imaisi itsensä täpötäyteen ruskeaa järvivettä ja vaipan muovikelmu repesi päästäen selluloosakuidut lillumaan veteen.
        Kaikkia rupesi tottakai naurattamaan kamalasti ja herra Ponttoonivaippa nauroi ja kiljui tietenkin muiden mukana vaikka ei varmaankaan ymmärtänyt kunnolla mikä nyt niin hauskaa oli ;)

Sitä en muista oliko uimareissulla mukana varavaippoja, mutta tuo vaippa-sanoo-slurpsis juttu on jäänyt elävästi mieleen.

• äiti-75

5-v tyttäreni veti kassajonossa toppapuvun nilkkoihin ilmoittaen että kirppu kutittaa pepusta,2-vuotias seurasi raapimista vierestä ja totesi kovaan ääneen että KIRPUT OVAT PERSEESTÄ !
      Muita asiakkaita hieman hymyilytti..:)

• Leppis

itse olin pienenä sanonut äitille kangaskaupassa myyjän kuullen, että "elä äiti osta, kun aina kun sinä ompelet, niin sinä alat puhuu rumia"
      Äiti jätti kankaat sinne kauppaan.

(Muistan kyllä tosiaan kun äiti kirosi ommellessaan,että voe h****tti tätä kangasta kun se kiertää, no v***u tätä konetta kun se taas temppuilee..jne)

• et silleen

Lapseni päivähoitopoppoo oli tehnyt retken joulukirkkoon. Yksi poika oli hartaana tuijotellut kirkossa komeata kristallikruunua yms ja todennut vakavalla naamalla:"täällä on helvetin kaunista!"

• mimmiina

enpä ikinä unohda entisen heilastukseni pojan kommenttia.olivat olleet kaupassa ja poika oli tokaissut suuuureen ääneen:MUN ISKÄ ON PANOMIES! ex heilastus on ammatiltaan PALOMIES.......

• tarina

Tyttäreni oli nelivuotiaana isovanhemilla yötä ja iltapesulla kylpyammeessa hän sukelteli pohjalle ja harjasi sitä hammasharjalla. Isoisän uteluun tekemisestään tyttäreni vastasi: "Mä leikin Venetsian kadunlakaisijaa."

• dasfasd

Oltiin 3-v tyttäremme kanssa kirkossa. Alttariseinällä on iso lasimaalaus, johon on kuvattu jeesus. Vähän karkean näköinen, koska on siis ikäänkuin sellainen tiffany-työ.

Tyttäremme osoitti maalausta ja sanoi: katso isä, apina!

• ikhbkjh

Vanha kuin mikä mutta edelleen hauska ketju.

Tämä nyt ei varmaan naurata muita kun tilanteessa olleita, mutta kerronpa kuitenkin. Sukulaistyttö 4v oli kylässä meillä tätilässä, ja meillä makuuhuoneessa oli uusi nukkamatto. Neiti käy polvilleen matolle kulmat kurtussa ja kokeilee mattoa käsillään, kysyy että onko se uusi, johon saa vastauksen että on. Kulmat painuu vielä syvempään mietteliääseen kurttuun ja tyttö silittelee ja rutistelee mattoa käsillään, ja kääntyy lopulta vähän epäuskoisena kysymään: "Onko se hyvä?" Jaa, no enpä ollut tullut kovin syvällisesti asiaa aiemmin ajatelleeksi...

Itse olen joskus aikanaan kaivanut roolivaatelaatikosta jonkun esihistoriallisen nukkavierun prinsessamekontekeleen, kun on ollut aika lähteä kylään. Äiti on sitten tuumannut, että ei sitä mekkoa voi kylään ottaa kun se on ainakin 30 vuotta vanha ja kulunut... johon minä tietysti fiksuna että "mutta niinhän sinäkin olet". Sori äiskä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      32
      2411
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      100
      2302
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      18
      1349
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1217
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1152
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      27
      930
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      51
      840
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      811
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      745
    10. Sammuuko meillä

Kipinä kun ei enää nähdä
      Ikävä
      56