Viime aikoina on Roomaan luvattu useissa säätiedoissa vain sadetta, sadetta ja sadetta, valillä ihan ukkoskuurojakin. Eli kysynkin nyt viime aikoina Roomasta tulleilta: onko siellä satanut koko ajan, eli voiko niihin ennusteisiin luottaa? Sunnuntaina ollaan lähdössä sinne ja vaatetusta pohditaan, palelevaista sorttia kun olen. (Olen jo löytänyt maailman sääsivustot, myös Rooman osalta, kaipaan nyt viime hetken kokemusperäisiä tietoja, en vuoden keskilämpötiloja.)
Onko muuten joku kauppa auki sunnuntain, mistä voisi hakea vettä ensimmäisenä päivänä? Kun suurin osa kaupoista kai on normaalisti kiinni sunnuntaisin?
Säätila nyt?
2
731
Vastaukset
- Matkai lemassa
Just joo. Kuka emakko näitä avuttomia porsaita porsii? Eivät tajua mistään mitään. Näitä näkee pyörimässä turistikohteissa. Hävettää.
- Rooman rouva
Tällä hetkellä 19 ja puolipilvistä. Sääennusteessa luvataan tulevalle viikolle aurinkoista ja noin 15 iltapäivällä, vain keskiviikkona ehkä jokunen sadekuuro.
Roomassa on kaupat auki joka päivä lukuunottamatta joitain pieniä yksityisiä putiikkeja. Juotavaa saa kaikkialta. Roomassa on paljon liikkeitä joista saa vähän yhtä sun toista. Kahviloista, pikaruokapaikoista ja joistakin ravintoloista, ainakin tavola calda ruokapaikoista, saa myös ostaa juomapulloja. Kaikilla on jääkaappi josta itse voi ottaa juomapullonsa ja maksaa sitten kassalle.
Vesipostejakin on kaupungilla vaikka millä mitalla ja niissä on ihan juotavaa vettä, jopa uskallan väittää että maailman parasta juomavettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904