tarviin äkkii Microsoft Office Professional 2007 product keyn

ostan

olisko kellään heittää minulle lisenssiavainta tuohon otsikossa mainittuun ohjelmistopakettiin ?
Maksaisin vaikka kolmisenkymppiä.
Tai vaihdossa Microsoft Office 2003 Student @ teacher (levykkeet ja lisenssitarra)

sen jälkeen kun on testattu ja hyväksi havaittu. niin siirtäisin rahat tilillesi tai postittaisin tuon 2003 version.

siis en tarvii levykkeitä, en tarroja (välttämättä), vaan tunnuksen.
media mulla on, aktivointi tunnukset kankkulan kaivossa.
mikäänhän ei sitten estä antamasta tunnusta ohjelmistosta, mikä teillä on jo käytössä....
mutta siitähän ei puhuta ääneen.

kirjoita: [email protected]

16

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whole produckt

      Open officen "lisenssitarran" ja ohjelmalevyn saat ihan ilmaiseksi ladata netistä ja siitä voidaan puhua myös päivänvalossa...

      hopi-hopi sitten: www.openoffice.org

      • optikolla käynti voisi auttaa

        Onko sinulla lievä lukihäirö, vai mitä.
        Kirjoitin Microsoft Office.
        en OpenOffice.
        optikolle tai lukihäiriötestiin hopi-hopi.


      • kaupassa käynti
        optikolla käynti voisi auttaa kirjoitti:

        Onko sinulla lievä lukihäirö, vai mitä.
        Kirjoitin Microsoft Office.
        en OpenOffice.
        optikolle tai lukihäiriötestiin hopi-hopi.

        sieltä saa MS Officen, varaa mukaan vähän enemmän rahaa kuin kolmekymppiä.
        OpenOfficen olisit jo asentanut...


    • olisi liian vähän!

      Itse ostin kannettavan kanssa Student version 2007 (Word, Excel,PowerPoint). Se maksoi tarjouksessa 99 euroa. Minä ainakaan en luovuttaisi sinulle mitään keytä, sehän olisi laitonta. Kipitä kauppaan ja osta laillinen versio. Tuo mainitsemani kai maksaa ilman konetta 139 tai 149 euroa! Tiesitkö, että kehoitat ihmisiä rikolliseen toimintaan!

      • ssssssssssssssssssssss

        maksaa muuten päivitys 411 € ja täysversio noin 600 €.
        Ainahan voi kehoittaa vaikka rikolliseen toimintaan, toinen asia on tehdä rikos.
        kas siinä pohdittavaa.

        Ja ei ole rikollista, jos lisenssin (vaikka pelkän key tunnuksen) myy.
        Minäkin poistin koneelta Officen 2003 -version ja myin sen ohjelmiston. nih !

        siinä sulle ajateltavaa illaksi kun menet nukkumaan.


      • dddddddddddddddd

        "Kolmekymppiä olisi liian vähän!"

        Office 2003 maksoi minulle muutama vuosi sitten noin 150 €.


      • dddddddddddddddddd

        sinäkin olet näitä ressukoita, jotka luulevat että koneen mukana tulevaa office -ohjelmapakettia ei tarvitsisi aktivoida.
        luulet ihan oikeesti että satasen läppäriromuun joku olisi antanut monen sadan euron ohjelmalisenssiä. hahahahahahah!!!!!!!

        Pojallani myös parin vuoden vanhaan koneeseen tuli "mukaan" tuo Microsoft Office 2007, mutta se toimi vain jonkun aikaa ilman että aktivoi ja maksoi lisenssin.
        senhän saa laillisestikin (teille ryppyotsaisille tiedoksi) kolmeen saman talouden koneeseen, mutta emme ole löytäneet sitä ohjelmistoavainta.


      • se ole typerä
        ssssssssssssssssssssss kirjoitti:

        maksaa muuten päivitys 411 € ja täysversio noin 600 €.
        Ainahan voi kehoittaa vaikka rikolliseen toimintaan, toinen asia on tehdä rikos.
        kas siinä pohdittavaa.

        Ja ei ole rikollista, jos lisenssin (vaikka pelkän key tunnuksen) myy.
        Minäkin poistin koneelta Officen 2003 -version ja myin sen ohjelmiston. nih !

        siinä sulle ajateltavaa illaksi kun menet nukkumaan.

        joka yrittää rahastaa, typerä on se joka suostuu maksamaan!


    • Piraatti-Windowsien käytössä on hyvin vähän järkeä, Officen piratisointi on mielipuolista! :D

      • ddddddddddd

        Hug! Olen puhunut


      • piikkiin.

        >...Officen piratisointi on mielipuolista!

        On olemassa ihmisiä joiden pitää saada varastaa vaikka paremman saisi ilmaiseksi. :(


    • Microsoftilta saat heti sen avaimen.

      • kihi kihi

        jaa ihanko "saa". näkis vaan ja kuulis kolinaa.


    • later late

      mä tartten äkkii kans uuden auton, kivat vaatteet ja viiskyt tonnii rahaa olisi kiva kans.
      Kuka viittis käydä varastamassa mulle niitä? Lupaan maksaa sopivasti

      • ostan

        ihmeen paljon täällä on lukihäiriöisiä...
        siis edelleenkin : ostan.
        mikä ei ainakaan tähän asti ole ollut laitonta.

        mutta viite tuohon mitä ekassa viestissäni kirjoitin, että "mikäänhän ei sitten estä antamasta tunnusta ohjelmistosta, mikä teillä on jo käytössä....
        mutta siitähän ei puhuta ääneen" oli provo, mihin tarttuitte.

        ja tällaisenkaan ostaminen ei ole laitonta, mikäli sitä ei tiedä olevan myyjälläkin käytössä samaan aikaan.

        myöskään pelkän product keyn ostaminen ilman mediaa ei ole laitonta.
        niitähän myy Microsoftkin. ja sen median voi ladata Microsoftin sivuilta.

        Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sain ostettua tuon aktivointi koodin, ja myyjä oli onnekas tienatessaan 300 €. mikä teille ei kelvannut.


      • ostan

        väärä palsta. muuten ihan hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe