Seminaari espoossa ;)

Voihan sen näinkin viettää

Koko päivä oli ollut pitkiä luentoja ja olin aivan poikki. Porukalla juttelimme, että käymme kaikki huoneissamme suihkussa ja laittautumassa iltaa varten. Olin jo noteerannut firmamme uuden miestyöntekijän, jolla oli nauravat silmät ja pientä flirttiä katseessa ja se oli mukavasti mielessäni kun riisuin itseäni suihkua varten. Katselin itseäni kylpyhuoneen suurista peileistä ja ajattelin, miksi ei mieheni enää viitsinyt katsoa minua niin kuin katsoi vielä joskus. Olinhan pitänyt itseni hyvässä kunnossa, kaunis kroppahan minulla on.
Suihkussa ajattelin tätä uutta miestä, Teemua. Olisi siinä varmaan hyvä rakastaja, mutta minähän olen suhteessa, joten ajatus jääköön ajatukseksi.
Laitoin itseni pikavauhtia kuntoon, koska halusin rauhassa drinkille yksinäni ennen muita. Aulabaarissa istuskellessani mietin edelleen Teemua ja omaa vakisuhdettani. Leikittelin ajatuksella, voisinko tehdä jotain jos olisin aivan varma, että siitä ei kukaan saisi tietää. Ajatukseni katkaisi työpaikan naiset saapuessaan iloisina minibaarin antimista piristyneinä paikalle. Harmittelin, kun Teemua ei näkynyt.
Siirtyessämme hotellin varattuun tilaan ruokailemaan sain vihdoin Teemun katseisiini ja yllätyksekseni Teemu hakeutuikin viereeni istumaan. Illan mittaan rupattelimme niitä näitä ja huomasin, kuinka Teemu aina tilaisuuden tullen hipaisi olkapäätäni tai polveani. Ihanaa, kun mies koskee osoittaakseen kiinnostusta...
Ilta eteni ja drinksuja kului. Ravintolan vessoihin oli koko ajan valtavat jonot ja kävimmekin Teemun kanssa hänen huoneessaan useasti illan mittaan paukuilla ja vessassa. Viimeisellä "vessakäynnillä" Teemu otti minua olkapäistäni kiinni mennessäni vessaan ja katsoi minua syvälle silmiin sanomatta mitään. Tunsin väreiden kulkevan vartaloni halki ja Teemu näytti niin seksikkäältä.
Tilanne meni ohitse kuultuamme käytävästä tuttua naurua ja menin vessaan. En voinut olla ajattelematta, mitä tilanteesta olisi voinut seurata, jollei meitä olisi melkein keskeytetty.
Loppuillasta aloimme olla jo melko hiprakassa ja pilkun lähestyessä Teemu pyysikin minut huoneeseensa oluelle. Karkasimme ravintolasta ja naureskelimme matkalla, että nyt herää keskustelua kun poistumme yhdessä ravintolasta.
Päästyämme huoneeseen, Teemu painoi minut seinää vasten ja sanoi minulle, kuinka ei voi olla koskematta minuun kun näytän niin kauniilta. Hivelin Teemun rintaa ja tunsin mukavat rintalihakset paidan alla. "Ota se pois" sanoi Teemu paidastan ja napitin paidan auki. Sitten Teemu otti hiljaa paitani helmasta kiinni ja nosti sen pääni yli. Hetken hän katseli minua ja sanoi "kauniit rintaliivit, mutta mitä suotta piilottelemaan kauniita rintoja" ja napsautti liivini auki. Teemu kaatoi minut sänkyyn ja suuteli intohimoisesti paljaita rintojani. Olin pyörtyä siihen paikkaan. Koska viimeksi kukaan oli tarttunut minuun sillä himolla? Teemu siirtyi alemmaksi ja hivutti hamettani alemmas myös. Pikkuhousujeni pilkottaessa hameen alta Teemu sanoi, että mitä näilläkään enää tehdään ja veti minut täysin alastomaksi.
Sitten hän nousi sängyltä ja katsellessaan minua riisui housunsa. En voinut olla tuijottamatta häntä ja siitä Teemu oli selkeästi otettu. Hän pyysi minut ylös sängystä ja vei minut hotellihuoneen ikkunalle. Ikkunalla oli leveä ikkunalauta, jolle hän asetti minut istumaan. Takanani aukesi öinen Espoo ja samalla Teemu työntyi sisääni. Hiljaa Teemu työnteli minua ja samalla suuteli kaulaani. Olin jo niin ekstaasissa, että ei kauan mennyt kun sain mahtavan orgasmin siinä ikkunalaudalla. Seuraavaksi Teemu käänsi minut ympäri ja sanoi, että katsele sinäkin maisemia. Teemu tuli minuun takaapäin ja minä katselin hurmoksessa Espoon valoja. Kovempaa ja kovempaa Teemun työnnellessä huomasin jo hieman huutavani hurmoksesta kunnes Teemun selkä painui kaarelle ja hän tarrasi kovaa rinnoistani. Siinä me olimme kaksi himokasta aikuista toisissamme keskellä öistä Espoota.

Mitään näin ihanaa ei ole koskaan tapahtunut, enkä usko että tapahtuukaan...

2

15193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinassa

      Joku tylsä tavan taneli paneskeli tyhjäpäistä pikkurouvaa, umpikännissä molemmat, ei sykäytä, millään lailla. Ja sama uudestaan seuraavalla seminaarireissulla ja sitten vaan kamat jakoon.

    • tästä kirjoituksesta

      puuttuu himo.
      Pakko vain juovuksissa naida vieraan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe