Elikkä autoa on maalattu joistain kohista ja peittäminen on ollut vähän huono. Niin millähän aineella sais pohja maalin pois turvallisesti maali pinnasta ettei itse maali menisi perseelleen?
Pohja maali..
5
649
Vastaukset
- esson veijo
kuivunut maali lähde kuin hiomalla. Voi olla, että myllytyksessä lähtisi, mutta saattaapa lähteä muutkin maalit.
- fjso.,fime
Joku puhui aikasemmin että lähtis tinnerillä, mutta en oo uskaltanu mennä kokeilemaan.. ?????
- esson veijo
fjso.,fime kirjoitti:
Joku puhui aikasemmin että lähtis tinnerillä, mutta en oo uskaltanu mennä kokeilemaan.. ?????
ihme ainetta, jos sillä voi poistaa päällimmäisen täysin kuivuneen maalikerroksen vahingoittamatta alla olevaa lakka/maalipintaa. Ei taida saada edes TV-shopista?
- maalit lähtee
esson veijo kirjoitti:
ihme ainetta, jos sillä voi poistaa päällimmäisen täysin kuivuneen maalikerroksen vahingoittamatta alla olevaa lakka/maalipintaa. Ei taida saada edes TV-shopista?
Jos se on spraypurkilla töhrätty niin ne yleensä pehmenee asetonilla, tinnerillä tai bensalla. Oikee automaali ei ole noista aineista millänsäkkään.
- fjso.,fime
maalit lähtee kirjoitti:
Jos se on spraypurkilla töhrätty niin ne yleensä pehmenee asetonilla, tinnerillä tai bensalla. Oikee automaali ei ole noista aineista millänsäkkään.
Nainen katsokaas asialla niin ei kaikkea tiedä. Kiitoa oikeen paljon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838