odotan ku nousevaa kuuta lämpöö aurinkoo valoo ym ym ja sillon ku sitä on niin ei vinkuta koska on meillä synkkää noin 9 kk vuodessa joten .................arska paistakoon
kesän lapsi
3
839
Vastaukset
- ompa
Olen syntynyt keväällä, tykkään kesästä ja läpimästä, enkä pidä kylmästä ilmasta ollenkaan, palelen aina ulkona kesä on parasta mulle
- Valo voittaa
Olen kesän lapsi, syksy ja talvi on niin raastavaa.
Haluaa vain olla ja möllöttää, kun kevät ja kesä saapuu herään eloon.Olen joskus saanut kauniin viestin kirjoitan sen tähän.
Kesänpehmeä tuuli kukkamerta keinuttaa, mehiläisen
siipi terälehteä koskettaa.On kesän lempeys täällä
ja kesäyön valoisuus. Puutarhaan puhjennut on kukkanuppu uus. Riemullista kesän odotusta! - noin kauan
ehei. sitä on vain 5 kuukautta. Meinaan heinä- elo- syys- loka- ja tammikuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875