Hei
Olen kuullut että ainakin ruotsissa olisi myynnissä
kierrätystavaraa ja nimenomaan kukkaruukkuja jotka on tehty käytetyistä autonrenkaista.
Idea on todella fixu.
Onko kenelläkään mitään tietoa, että saako tai myykö joku liike vastaavia tai juuripa ehkä samoja tuotteita Suomessa ?
T rme
Autonrekaista tehdyt kukkaruukut ?
4
1642
Vastaukset
- "kukkaruukkuja" a...
muistaakseni jo joskus 70-luvulla oli mummolassani "kukkaruukkuja" autonrenkaista...eli vanha autonrengas pihalla, jossa keskellä multaa ja kukka/pensas kasvamassa.
Hieno? Ei ehkä. Kierrätystä? Kyllä...? - On meinaan komee
Eihän näitä nyt kaupasta tarvitse ostaa! Omat käytetyt autonrenkaat käyvät, traktorista saa vielä paremmat. Meillä on näitä mökillä ja eiväthän ne joka pihaan sovi valloittavan ulkonäkönsä ansiosta.. Mutta esim. meidän mökillämme ne nostavat hienosti osan kukista korkeammalle ja tekevät näkymästä hienon.
- nyt 40v
isä teki henkilöauton pyörästä (rengas vanne)
siten että leikkasi vanteen reunasta renkaan irti ja käänsi nurinpäin ylös.
vanne maata kohti niin tulee upea kukkaruukku. minä lapsena taisin maalata hopeaksi sen renkaan sisäpuolen joka ulospäin näkyvissä - oikeasti hieno "kukkap...
nyt 40v kirjoitti:
isä teki henkilöauton pyörästä (rengas vanne)
siten että leikkasi vanteen reunasta renkaan irti ja käänsi nurinpäin ylös.
vanne maata kohti niin tulee upea kukkaruukku. minä lapsena taisin maalata hopeaksi sen renkaan sisäpuolen joka ulospäin näkyvissäKauneus on tietenkin katsojan silmässä, mutta ainakin itse tykkään kaverin pihalla olevista kiihdytys auton käytetyistä Hoosierin taka "slickseistä" tehdyistä kukkapurkeista. Näitä tosin lienee hieman harvemmin tarjolla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703