Mitä ohjelmaa, siis tekemistä teillä on tänään?
Onko ohjelmaa suunnitellusti vaiko mitä sattuu?
Ohjelmaa
13
307
Vastaukset
- uinti päivä
5-7 kertaa veteen ja saunaan välillä. Aivan ihana olo siellä ja vasta jälkeenpäin -Vieä parempi. Suosittelen kaikille terveille.
A-uimari - uk-ko
pitäs mennä. Linnut karjuu. Lähden kiikaroitsemaan, josko jotain eloä olis metsässä. Otan varalta sukset mukaan, jos siellä pääsis hiihtämään.
Sitten tuun kotiin ja teen töitä. Ja sitten ku ei enää huvita, laitan saunan lämpiämään.- uk-ko
kun metsä on niin tyyni"?
Siellä mitään ollu, mettässä. No näin minä kolme metsoa ja yhden hömötiaisen. Muuten siellä oli ihan talvi. Kun tulin takasin pihaan niin kauhea sirkutus ja kuhina!
Töitäkään en tehnyt. Nukahdin sohvalle.
Saunaakaan en lämmittänyt. Kello oli jo liian paöjon siihen puuhaan.
Suunnitelma oli hyvä... toteutuskaan ei kehno :-)
- Pirre*
pullanpaistoa, ja sen jälkeen ulkoilua.
Mitäpä tässä muuta, työpäivänään.. - painaa
pitkää päivää. Töitä...töitä....mikähän se taantuma oikein on? Vai olenko onnekas???
yökylässä, 7 ja 12 vuotiaat.
Pirrejuupas kirjoitti:
kivinta ohjelmaa :)
nettikoskettimilla ihme musiikkia ja keksitään kummitustarinaa jossa on itkua ja pieru ääniä. Ne saadaan erikoisäänitehosteista mun musikiikkikoneesta ja vähän luonnollisiaki...
miljoona kirjoitti:
nettikoskettimilla ihme musiikkia ja keksitään kummitustarinaa jossa on itkua ja pieru ääniä. Ne saadaan erikoisäänitehosteista mun musikiikkikoneesta ja vähän luonnollisiaki...
mieki tahon semmoisen koneen, niitä pieruja varten ei kyllä tarttis..:)
Pirrejuupas kirjoitti:
mieki tahon semmoisen koneen, niitä pieruja varten ei kyllä tarttis..:)
Se on tällainen musiikinteko näppäimistö
http://mikropc.net/nettilehti/artikkeli.jsp?id=eco_1M5bwZ300Imiljoona kirjoitti:
Se on tällainen musiikinteko näppäimistö
http://mikropc.net/nettilehti/artikkeli.jsp?id=eco_1M5bwZ300Ilinkistä, tuommoinen pitänee hankkia..voisi olla hauska ajanviete näittenkin miun ihmeisteni kanssa...oliko arvokas, eli mitä maksoi?
Pirrejuupas kirjoitti:
linkistä, tuommoinen pitänee hankkia..voisi olla hauska ajanviete näittenkin miun ihmeisteni kanssa...oliko arvokas, eli mitä maksoi?
Näitä ei kait ole enää kaupassa. Tai ovat parempia. Mun on noin kaksi vuotta vanha. Niitä on samanlaisia mutta erimerkkisiä, joku Locitec tai jotain ainakin, myös.
Siis ne on pianon näppäimet ja niihin saa kitaran, rummun, mitä vaan ääniä ja valmiit disko ja räppipohjat joihin voi laittaa omaa...ihan 7 vuotiaskin pimputtelee mielellään. Sun porukka tykkäisi ihan varmasti. Voisitte pitää omat diskot ja karaoket...
Ja taitava osaa sitten soitella oikeita kappaleita esim jaziksi, heviksi, rockiksi, japaniksi, intian tyylillä yms...
Hinnat lienee noin 60euroa. Mä en muista mitä mun maksoi silloin, mutta oli tarjouksessa jostain mainoksesta sen ominaisuudet luin silloin. Helppo liittää ainakin läppäriin ja ohjelmointi cd oli mukana.
Mulla on sellainen kaksitasoinen, näppäimiställe tarkoitettu alempi hylly, ja pidän sitä siinä. Helppo lykätä se sinne alle piiloon. Ja läppäri on normaalisti pöydällä.miljoona kirjoitti:
Näitä ei kait ole enää kaupassa. Tai ovat parempia. Mun on noin kaksi vuotta vanha. Niitä on samanlaisia mutta erimerkkisiä, joku Locitec tai jotain ainakin, myös.
Siis ne on pianon näppäimet ja niihin saa kitaran, rummun, mitä vaan ääniä ja valmiit disko ja räppipohjat joihin voi laittaa omaa...ihan 7 vuotiaskin pimputtelee mielellään. Sun porukka tykkäisi ihan varmasti. Voisitte pitää omat diskot ja karaoket...
Ja taitava osaa sitten soitella oikeita kappaleita esim jaziksi, heviksi, rockiksi, japaniksi, intian tyylillä yms...
Hinnat lienee noin 60euroa. Mä en muista mitä mun maksoi silloin, mutta oli tarjouksessa jostain mainoksesta sen ominaisuudet luin silloin. Helppo liittää ainakin läppäriin ja ohjelmointi cd oli mukana.
Mulla on sellainen kaksitasoinen, näppäimiställe tarkoitettu alempi hylly, ja pidän sitä siinä. Helppo lykätä se sinne alle piiloon. Ja läppäri on normaalisti pöydällä.kerran, minne lie hävinnyt aiemmin illalla laittamani ..
Meillä on sellaiset tavalliset karaoke laitteet, niiden kanssa on lauleltu..muka. :)
Hyviä öitä vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538