Lennossa lauluissa
Kevättä
Varis vanhuski
kevääseen heränny
Tutkii isossa
vanhassa puussa
Oksaa
sillä askeltaa ja
yksikseen puhelee
Rääkäisee
raspikurkkuinen
vieläköhä laulullaan
lumoon armaan
Mustaa nokkaansa teroittelee
asentoaan ekoaan kohentelee
Eihän ois kevät
ilman pesää mitää
Taitaa lähistöllä jossai
armastus ihastus jo lennellä
PS..kauppareissuni kokemus
hymyn varis minussaki aikaan sai
Ilmassa
8
307
Vastaukset
- yks mies.
liekö luonto herännyt ja innoittanut?
Tykkäsin.On se vaan ihmettä
saa joka kevät
talviunesta ihmislapsenki
lauluja kuuntelemaan
Mustarastas tänää juttukaverini
kovasti innostuneesti juttu luisti
yks mies
Sinulle hymyn kera tässä
lähtee keväinen kiitos...Liisa
- Minanoita
Minulla on täällä vanha
kuusi jossa äärettömän pullukka
varis käy latvassa keikistelemässä
ja minua karhealla äänellä
komentelemassa..Yksi päivä otin
tästä ystävästäni valokuvan,edelleen
tapaamme melkein päivittäin=)))
Runostasi syystä siis pidin!Varis vanhus isokokoienen
röyhkeä kaveri
pihapöydälle siihen lensi ja
eväitäni himoitsi
Minänoita
Kevättä ennustelleet jo tovin ja
kiitos kivasta viestistäs ja
sitä Naistenpäivää ..Liisa
- *MURUKULTA*
Todella hyvänmielenruno!
Väkisinkin mielikuva alkoi piirtymään, näkynä niin mainio varisvanhus,
"Rääkäisee
raspikurkkuinen
vieläköhä laulullaan
lumoon armaan"
Hymyy Murukulta,,,heheh,, mutta elämää - vain kevät viestittää...
Minulla taas ne varikset pommitti kaikki puitten latvat päivällä, istu ja istu ja kytti ruokapaikkaa! Kohta keräävät pesätarvikeitaan, hissunkissun, tehdäkseen perheelleen suuren kodin jonnekin korkealle.
Kiitos Liisa ihastuttavasta keväisestä runostasi, josta Murukulta nautti täysin! :)Oli varmaan huvittava näky
minäki oikein pysähdyin
sen ison puun alle ja
kyllä minä sitä varista lohduttelin
sillä oli perhehuolia
eihän se nyt mikää pieni asia oo
MURUKULTA
Minua kiehtoo eläinmaailma sielä ihmettä
Onneks taas herää uus kevät ja suo
monia hyviä hetkiä seurata
Poikani ostannu kanin sitä hellii,
sanoin Sinullahan on vauvakuume
Täältä aurinkoisesta iltapäivästä
kiitos ihanasta palautteestas
joka sai minutki hymyileen...Liisa
- kaaru
niitä variksii rääkkyy joka puussa
varpuset laulaa räystäillä
närhikin tässä yks päivä lenteli
ei vielä omassa pihassa
mutta muualla
luonnon seuraaminen antaa sitä voimaa
joka päivälle näin kevät aikaan:)Hienoa kun saa kuulla
luonto herää
se on linnunlauluissa ja
kukkivissa pajukissoissa.
Valon sen tärkeys meille
kyllä sen voimasta meki heräämme.
Minulla jo jonkin aikaa ollu
tuota siemeniä kätken multaa.
Uutta kasvua
sitä toivotaan meihinki.
kaaru
Tuoki varis seki laulaa
lauletaas meki, elämä on ihmeellistä
Liisa aamussaan tuumailee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
