Rammstein on mielestäni

Lordifani227

Mielestäni Rammstein on kehitysvammaisten, housuihinn paskovien, kolmevuotiaiden homojen bimbostrippibändi!!!! Ei sen musassa ole mitään järkeä!! Ajatelkaa nyt! Sellaista synkkää, yliraskasta, äärimmäisen hidastempoista kuorsaamista. Eikö kunnon metallimusan tulisi olla duurissa, nopeatempoista ja iloista musiikkia?

Kaikki Rammstein-fanitkin ovat mustiin pukeutuneita, kettinkit vyöllä roikkuen laahustavia gootteja!

121

7434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordifani227

      ...vaikka Du Hast onkin ainoa hyvä biisi rammsteinilta.

      • Silloinennen

        Itse pidän heidän vanhemmasta tuotannosta kyllä,mutta uudempia en eka kerran jälkeen ole halunnut kuunnella enään.
        Lindemannia olen kuunnelut myös läpi,mutta ei oikein iske,vaikka laulaakin vaihteeksi englanniksi.


    • katsele & kuuntele
      • Lordifani227

        No kävin pyynnöstäsi katsomassa nuo vitskut. Katsoin mm. du hast videon. Nehän on ihan pellejä! Hyppiivät lavalla puolialastomina, karvaiset ihot näkyvissä kuin jollain ihme strippareilla! nehän on täys pellejä! Niitten fanitki oli sellasia paita pois vaan -miehiä! naurettavaa!


      • Aijaa?
        Lordifani227 kirjoitti:

        No kävin pyynnöstäsi katsomassa nuo vitskut. Katsoin mm. du hast videon. Nehän on ihan pellejä! Hyppiivät lavalla puolialastomina, karvaiset ihot näkyvissä kuin jollain ihme strippareilla! nehän on täys pellejä! Niitten fanitki oli sellasia paita pois vaan -miehiä! naurettavaa!

        NO mietippä lordia, sen laulaja piiloutuu jonku kuminaamarin taakse? Jotkut ainaki uskaltaa, lordi on sellane ...


      • DISSATA LORDIA
        Aijaa? kirjoitti:

        NO mietippä lordia, sen laulaja piiloutuu jonku kuminaamarin taakse? Jotkut ainaki uskaltaa, lordi on sellane ...

        Kuule pelle, lordi soittaa iloista, kotimaista hard rock/heavy metalia sen sijaan rammstein jotain hullun synkkää kuorsaamista!! Lordi ei sentään hillu lavalla puolialasti tekopenis haarojensa välissä mietippä sitä!!


      • bändeillä on
        DISSATA LORDIA kirjoitti:

        Kuule pelle, lordi soittaa iloista, kotimaista hard rock/heavy metalia sen sijaan rammstein jotain hullun synkkää kuorsaamista!! Lordi ei sentään hillu lavalla puolialasti tekopenis haarojensa välissä mietippä sitä!!

        varaa tehdä mitä vain lavalla toisin kuin niillä pelkureilla, jotka eivät edes uskalla näyttää naamaansa lavalla


      • aiheista
        bändeillä on kirjoitti:

        varaa tehdä mitä vain lavalla toisin kuin niillä pelkureilla, jotka eivät edes uskalla näyttää naamaansa lavalla

        rammsteinin aiheet käsittelevät seksuaalisia mielisairauksia ja väkivaltaa ja muuta sairasta. Kyllä Lordinkin aiheet vaihtelevat aika lailla, mutta eivät ole yhtä sairaita kuin rammsteinin. Ja kyllä mminä kuuntelen muutakin bändejä kuin lordia, mm. Teräsbetoni, U2, Metallica jne.


      • sattunut vilkaisemaan
        Lordifani227 kirjoitti:

        No kävin pyynnöstäsi katsomassa nuo vitskut. Katsoin mm. du hast videon. Nehän on ihan pellejä! Hyppiivät lavalla puolialastomina, karvaiset ihot näkyvissä kuin jollain ihme strippareilla! nehän on täys pellejä! Niitten fanitki oli sellasia paita pois vaan -miehiä! naurettavaa!

        iltalehteä, koska jos väität edelleen, että rammsteinin lavaesiintyminen on sairasta, niin entä kun lordi syö sisälmyksiä ja tappaa muita ihmisiä ja silti sinne päästetään lapsia. JOTEN mietippä uudestaan mikä on sairasta?


      • DISSATA RAMMSTEINIA
        DISSATA LORDIA kirjoitti:

        Kuule pelle, lordi soittaa iloista, kotimaista hard rock/heavy metalia sen sijaan rammstein jotain hullun synkkää kuorsaamista!! Lordi ei sentään hillu lavalla puolialasti tekopenis haarojensa välissä mietippä sitä!!

        Kuule pelle, älä valita että lordia haukutaan, haukuthan itsekkin Rammsteinia. Jospa vaikka miettisit ensin mitä itse kirjoitat.


      • Ich tu dir weh
        DISSATA LORDIA kirjoitti:

        Kuule pelle, lordi soittaa iloista, kotimaista hard rock/heavy metalia sen sijaan rammstein jotain hullun synkkää kuorsaamista!! Lordi ei sentään hillu lavalla puolialasti tekopenis haarojensa välissä mietippä sitä!!

        Vittu lordi on homoille pikku ipanoille joita pelottaa raskaampi musiikki kyl sitä ollaan sit niin hevaria kun kuuntelet hard rock hallelujan jostai vitun euroviisuista Mielipiteeni:Lordi on paskin mahdollinen wannabe heavy bändi....Ich bin enttäuscht, total enttäuscht


      • RammGuru

        Rammstein ei ole ikinä tehnyt musiikkia T.A.T.U:n kanssa, vaikka monesti luullaan, että Moskau on näiden kahden bändien yhteistyötä.


      • Rammsteinmann
        aiheista kirjoitti:

        rammsteinin aiheet käsittelevät seksuaalisia mielisairauksia ja väkivaltaa ja muuta sairasta. Kyllä Lordinkin aiheet vaihtelevat aika lailla, mutta eivät ole yhtä sairaita kuin rammsteinin. Ja kyllä mminä kuuntelen muutakin bändejä kuin lordia, mm. Teräsbetoni, U2, Metallica jne.

        Tuossa olet oikeessa, että heidän monet sanoituksensa viittaavat seksuaalisesti sairaisiin asioihin, mutta miltein missään kappaleessa niitä ei tuoda suorasanaisesti ilmi vaan periaatteessa sanaleikeillä ja kiertelemällä. Esimerkiksi aluksi luulin, että wiener blut olisi ollut aivan toista kuin se todellisuudessa oli. Nimittäin insestiä frizlin insestitapauksesta.
        Suuri osa heidän kappaleista käsittelee rakkautta sen joka muodossa. Kuuntele vaikka Ohne dich tai stirb nich vor mir niin siinä näet kyllä täysin päinvastaista mitä sanot.
        Tosin et luultavasti lue tätä näin 5 vuotta viestisi jälkeen.


      • kielitaidoton
        aiheista kirjoitti:

        rammsteinin aiheet käsittelevät seksuaalisia mielisairauksia ja väkivaltaa ja muuta sairasta. Kyllä Lordinkin aiheet vaihtelevat aika lailla, mutta eivät ole yhtä sairaita kuin rammsteinin. Ja kyllä mminä kuuntelen muutakin bändejä kuin lordia, mm. Teräsbetoni, U2, Metallica jne.

        Vai sellasia aiheita. Jonkun verran, harvemmin, olen kuunnellut Rammsteinin musaa, mutta sanoista mulla ei ole mitään hajua, kun en sitä saksaa osaa edes tavun vertaa. Enkä aio opetellakaan, koska mihin mä sen kielen osaamista tarvin? En mihinkään.


    • seemann

      Olen eri mieltä, onko sinulla jotain kehitysvammaisia vastaan, mietippä nyt vähän maailamankatsomustasi ja käy pyytämässä äityliltä vaikka remmiä.

    • koska se on

      natsi-saksalainen yhtye.

      • seemann

        Olen eri mieltä, käyppä pyytämässä äityliltä remmiä!


      • Lordifani227
        seemann kirjoitti:

        Olen eri mieltä, käyppä pyytämässä äityliltä remmiä!

        Anteeksi jos loukkasin kehitysvammaisia, ei minulla ole mitään heitä vastaan. Teki vaan niin kova mieli haukkua tätä roskarokkibändiä. Anteeksi.

        Mutta joka tapauksessa Rammstein haisee ja seeman, käyppä itse pyytämässä faijaltasi remmiä nenäkkyydestä.


      • Lordifani227

        samaa mieltä, natsi-saksalainen strippiyhtye! Sori vielä siitä ekasta kommentistani, ei ollut tarkoitus loukata ketään kehitysvammaista.


      • jsutjust

        NO ei oo, ovat ite sanoneet ettei oo, ja tuskin ne puhuis siitä mitää sontaa? Juu ei ne oo natsei, vaan normaaleja saksalaisia.


      • SIINÄ ON ETTÄ ON NATSI
        jsutjust kirjoitti:

        NO ei oo, ovat ite sanoneet ettei oo, ja tuskin ne puhuis siitä mitää sontaa? Juu ei ne oo natsei, vaan normaaleja saksalaisia.

        Kuulkaapa minä OLEN natsi ja kiihko kansallissosialisti mutta sitä kun ei voi julkisesti sanoa... rammstein ei ole fasistinen, mutta sehän on vain huono puoli! Kansallissosialismissa en pidä kristillisyyden vastaisuudessa mutta muuten kannatan sitä aatetta. Mainitsinko jo että Hitler on suurin idolini...


      • schneider

        Oletko kuunnellut Rammsteinia?
        Kappaleet eivät kerro natsismista.


      • Anonyymi

        Links 2 3 4?: He haluavat sydämmeni oikealta, mutta kun katson alas se sykkii vasemmalla. Täällähän he kumosivat syytteet uusnatsismista.


    • Lordifani227

      Seemann, taidat olla sellainen mustiin pukeutunut kettinkit kilisten kulkeva gootti vai mitä?

      • Lordifani227

        ...ei millään pahalla, en tullut tänne nimittäin haistattelemaan ketään henkilökohtaisesti vaan haukkumaan pelkästään tuon bändin. Sori vielä kerran jos loukkasin jotain.


      • seemann

        En ole gootti tyylinen (vois kyllä olla ihan ok juttu, mutta kun en, ikä alkaa painaa)vaan kaulusköyhällistöä, joka pukeutuu kotona verkkareihin ja siemailee gintoniccia, ikää yli 40v. et semmost...makuasiahan tuo on, eivät kyllä natseile mitenkään, jos osaat saksaa, tsekkaa linksin lyriikat, siitä aukeaa homman nimi!


    • "rajoittunut"?

      "Sellaista synkkää, yliraskasta, äärimmäisen hidastempoista kuorsaamista. Eikö kunnon metallimusan tulisi olla duurissa, nopeatempoista ja iloista musiikkia?"

      Sulla tuntuu olevan kovin ahdas käsitys siitä, millaista metallimusan pitäisi olla. Kuuntele vaikka Black Sabbathin biisi Black Sabbath (joka on yksi historian ensimmäisiä puhtaasti heavy metallia olevia biisejä, niin huomaat, että heavy on synkkää, raskasta ja hidastempoista. Nämä speed metallit ja thrash metallit ym. tulivat mukaan metalliperheeseen vasta paljon myöhemmin.

      Muuten esim. Metallican ensimmäisen puhtaasti duurista kulkeva biisi löytyy bändin kuudennelta levyltä.

    • sentään

      sen tajuat, ettei Lordi ole mitään oikeaa heviä, vaan pikemminkin hard rockia. Sellaista pikkukivaa, hyvän päivän lallattelumusaa, mitä äijät nyt jostain syystä haluaa esittää lateksipuvut päällä.

      • Lordifani227

        Tarkoititko tuon "...ettei Lordi ole mitään oikeaa heviä..." kommentin hyvällä vai pahalla? Haloo! Kyllä minä tiedän että lordi soittaa hard rockia. Mutta virallisten lähteiden mukaan lordin soittotyyleihin kuuluvat pääosin shock rock, hard rock ja heavy metal. Ei siis pelkkä hard rock.

        Ja vai että ahdas näkemys? Missasit pointtini. En väittänyt sitä faktaa vastaan, että perinteinen metallimusiikki on synkkää ja hidasta, vaan että se on äärimmäisen... miten sen nyt sanoisi... synkkä tapa soittaa musiikkia toisin kuin joku power metal (esim. Teräsbetoni), heavy metal tai hard rock (esim. Lordi tai KISS). Niin käsititkö nyt??! Rammstein sitä paitsi luokitellaan Industrial metal -bändiksi jos et tiennyt...


      • Lordifani227
        Lordifani227 kirjoitti:

        Tarkoititko tuon "...ettei Lordi ole mitään oikeaa heviä..." kommentin hyvällä vai pahalla? Haloo! Kyllä minä tiedän että lordi soittaa hard rockia. Mutta virallisten lähteiden mukaan lordin soittotyyleihin kuuluvat pääosin shock rock, hard rock ja heavy metal. Ei siis pelkkä hard rock.

        Ja vai että ahdas näkemys? Missasit pointtini. En väittänyt sitä faktaa vastaan, että perinteinen metallimusiikki on synkkää ja hidasta, vaan että se on äärimmäisen... miten sen nyt sanoisi... synkkä tapa soittaa musiikkia toisin kuin joku power metal (esim. Teräsbetoni), heavy metal tai hard rock (esim. Lordi tai KISS). Niin käsititkö nyt??! Rammstein sitä paitsi luokitellaan Industrial metal -bändiksi jos et tiennyt...

        Tässä vielä selvennys minun musiikkikatsomuksestani:
        -Kunnon metallimusiikkityylit:
        *Power metal
        *Speed metal
        *Hard rock
        *Heavy metal (vain duurit ja nopeatempoiset)

        -Inhoamani tyylit:
        *Industrial metal
        *Death metal
        *Trash metal
        *Kaikki hidastempoiset, synkkäaiheiset


      • piti..
        Lordifani227 kirjoitti:

        Tässä vielä selvennys minun musiikkikatsomuksestani:
        -Kunnon metallimusiikkityylit:
        *Power metal
        *Speed metal
        *Hard rock
        *Heavy metal (vain duurit ja nopeatempoiset)

        -Inhoamani tyylit:
        *Industrial metal
        *Death metal
        *Trash metal
        *Kaikki hidastempoiset, synkkäaiheiset

        tulla tänne se kertomaan ettet pidä ko. bändistä? En minäkään hillu tuolla jossain loordin foorumeissa haukkumassa sitä.

        Pitää olla rajoittunut kun minuutin välein pitää keuhkota täällä.

        Ja tuosta gootti jutusta vielä. kiviäkin kiinnostaa. Itse kuuntelen Rammsteinia enkä pukeudu mustiin, en mökötä, enkä kanna riimuja. Jokainen omalla tyylillään.


      • ettet ole gootti
        piti.. kirjoitti:

        tulla tänne se kertomaan ettet pidä ko. bändistä? En minäkään hillu tuolla jossain loordin foorumeissa haukkumassa sitä.

        Pitää olla rajoittunut kun minuutin välein pitää keuhkota täällä.

        Ja tuosta gootti jutusta vielä. kiviäkin kiinnostaa. Itse kuuntelen Rammsteinia enkä pukeudu mustiin, en mökötä, enkä kanna riimuja. Jokainen omalla tyylillään.

        nimittäin kaikki tuntemani pienimmätkin Rammstein-fanit ovat joko täys gootteja tai sellasia ilman paitaa riehuvia kaheleita.

        Ja tuosta vielä, että tulin tänne haukkumaan bändin pystyyn koska olen ollut vahvasti näiden täällä läpi huutamieni mielipiteiden kannalla aikoja ja näyttää siltä että Rammsteinin kaltainen strippibändi kauheine (esim. Rammsteinin yleiset aiheet kuten kannibalismi, esim biisi Mein Teil, sadomasokismi, väkivalta ja muut synkät teemat!!) teemoineen vetää näinkin paljon kannatusta niin onhan se minun valoisamielisen ihmisen mielestä hiiiiukan omituista!!

        Ja tuo strippibändiväite tulee siitä että Rammsteiniläiset tykkäävät tavallista hevibändiä enemmän hillua lavalla vähissä pukeissa. Esim ootko nähny Moskau biisin live-videon? No se vähän valaisee asiaa...


      • rokkaa..
        Lordifani227 kirjoitti:

        Tarkoititko tuon "...ettei Lordi ole mitään oikeaa heviä..." kommentin hyvällä vai pahalla? Haloo! Kyllä minä tiedän että lordi soittaa hard rockia. Mutta virallisten lähteiden mukaan lordin soittotyyleihin kuuluvat pääosin shock rock, hard rock ja heavy metal. Ei siis pelkkä hard rock.

        Ja vai että ahdas näkemys? Missasit pointtini. En väittänyt sitä faktaa vastaan, että perinteinen metallimusiikki on synkkää ja hidasta, vaan että se on äärimmäisen... miten sen nyt sanoisi... synkkä tapa soittaa musiikkia toisin kuin joku power metal (esim. Teräsbetoni), heavy metal tai hard rock (esim. Lordi tai KISS). Niin käsititkö nyt??! Rammstein sitä paitsi luokitellaan Industrial metal -bändiksi jos et tiennyt...

        "Mutta virallisten lähteiden mukaan lordin soittotyyleihin kuuluvat pääosin shock rock, hard rock ja heavy metal"

        Kerrotko vielä, miten shock rock eroaa soittotyyliltään noista muista?


      • vaan
        ettet ole gootti kirjoitti:

        nimittäin kaikki tuntemani pienimmätkin Rammstein-fanit ovat joko täys gootteja tai sellasia ilman paitaa riehuvia kaheleita.

        Ja tuosta vielä, että tulin tänne haukkumaan bändin pystyyn koska olen ollut vahvasti näiden täällä läpi huutamieni mielipiteiden kannalla aikoja ja näyttää siltä että Rammsteinin kaltainen strippibändi kauheine (esim. Rammsteinin yleiset aiheet kuten kannibalismi, esim biisi Mein Teil, sadomasokismi, väkivalta ja muut synkät teemat!!) teemoineen vetää näinkin paljon kannatusta niin onhan se minun valoisamielisen ihmisen mielestä hiiiiukan omituista!!

        Ja tuo strippibändiväite tulee siitä että Rammsteiniläiset tykkäävät tavallista hevibändiä enemmän hillua lavalla vähissä pukeissa. Esim ootko nähny Moskau biisin live-videon? No se vähän valaisee asiaa...

        haittaa jos hyväkroppaiset miehet puolialasti hilluu lavalla. Ei ollenkaan :)

        Pukeudutsä muute lateksiin? mietin vaa...


      • shock rock
        rokkaa.. kirjoitti:

        "Mutta virallisten lähteiden mukaan lordin soittotyyleihin kuuluvat pääosin shock rock, hard rock ja heavy metal"

        Kerrotko vielä, miten shock rock eroaa soittotyyliltään noista muista?

        bändi tiesitkö? Siitä vaan päättelemään että mitä yhteistä minun lemppari -ja inhokkibändillä on yhteistä niin eiköhän se siitä selviä...


      • ehkäpä molempien
        shock rock kirjoitti:

        bändi tiesitkö? Siitä vaan päättelemään että mitä yhteistä minun lemppari -ja inhokkibändillä on yhteistä niin eiköhän se siitä selviä...

        mahtipontinen pyrotekniikan avittama esiintyminen. Sepä onkin ainoa positiivinen asia mitä minulla on ramm-strippi-steinistä sanottavaa. Heh heh!


      • Till Lindemann <3
        vaan kirjoitti:

        haittaa jos hyväkroppaiset miehet puolialasti hilluu lavalla. Ei ollenkaan :)

        Pukeudutsä muute lateksiin? mietin vaa...

        Itte kiljusin onnesta jos pääsisin Lindemanin kainaloon kattoon vaikka leffaa tai siis äijä on 100% luomu kropaltaan eikä oo missään niittien ja pääkallojen peitos


      • Rammsteinmann
        ettet ole gootti kirjoitti:

        nimittäin kaikki tuntemani pienimmätkin Rammstein-fanit ovat joko täys gootteja tai sellasia ilman paitaa riehuvia kaheleita.

        Ja tuosta vielä, että tulin tänne haukkumaan bändin pystyyn koska olen ollut vahvasti näiden täällä läpi huutamieni mielipiteiden kannalla aikoja ja näyttää siltä että Rammsteinin kaltainen strippibändi kauheine (esim. Rammsteinin yleiset aiheet kuten kannibalismi, esim biisi Mein Teil, sadomasokismi, väkivalta ja muut synkät teemat!!) teemoineen vetää näinkin paljon kannatusta niin onhan se minun valoisamielisen ihmisen mielestä hiiiiukan omituista!!

        Ja tuo strippibändiväite tulee siitä että Rammsteiniläiset tykkäävät tavallista hevibändiä enemmän hillua lavalla vähissä pukeissa. Esim ootko nähny Moskau biisin live-videon? No se vähän valaisee asiaa...

        Kerro yksi biisi, jossa käsitellään väkivaltaa?
        Ja lue niitä sanoituksia niin ymmärrät miksi ihmiset pitävät niistä ja erittäin harva ylipäätään tietää mitä sanoituksissa sanotaan.


      • Top21

        Ich tu dir weh


    • factaa

      OKEI viestiketjun aloittaja on ite GEI

      • housuissas

        ettäs tiedät! Häpeä nyt tulla tänne haukkumaan senkin -------, pikku Rammstein-fani.


      • tiedät
        housuissas kirjoitti:

        ettäs tiedät! Häpeä nyt tulla tänne haukkumaan senkin -------, pikku Rammstein-fani.

        senkin pikku pikku bikini.
        No aika gei pitää olla jos ei tykkää noista Moskau liven muijista. Ja ei tuo Tillikään alasti ole.


      • käsitit väärin
        tiedät kirjoitti:

        senkin pikku pikku bikini.
        No aika gei pitää olla jos ei tykkää noista Moskau liven muijista. Ja ei tuo Tillikään alasti ole.

        nimittäin en sanonut ettenkö katselisi noita Moskau -esityksen likkoja sillä silmällä, vaan tarkoitin että se ei mielestäni sovi metallikonsertiin vaan paremminkin jonkin yöklubin esitykseen... niin sitä minä tarkoitin.


      • vielä että
        käsitit väärin kirjoitti:

        nimittäin en sanonut ettenkö katselisi noita Moskau -esityksen likkoja sillä silmällä, vaan tarkoitin että se ei mielestäni sovi metallikonsertiin vaan paremminkin jonkin yöklubin esitykseen... niin sitä minä tarkoitin.

        ei ole alasti vai? No melkein. Ja eikö sinua edes vähää häiritse, että Lindermann hilluu Buck dich -kappaleen live-esityksen aikana tiedät-kyllä-mitä suihkuttava tekopenis housuihinsa kiinnitettynä! Mikä pervo strippibändi!!


      • lindemann
        vielä että kirjoitti:

        ei ole alasti vai? No melkein. Ja eikö sinua edes vähää häiritse, että Lindermann hilluu Buck dich -kappaleen live-esityksen aikana tiedät-kyllä-mitä suihkuttava tekopenis housuihinsa kiinnitettynä! Mikä pervo strippibändi!!

        pönttö. joo tiedän kyllä mitä, se oli muistaakseni jotain veden ja jonkin liköörin sekoitusta, tuoksuu kuulemma hyvältä.
        Ne oli ensteks kokeillu maidolla mutta lava oli haissu aika pahalta sen jälkeen.

        Pitäähän sitä showta olla. Tukee hyvin kappaleen lyriikoita ja sanomaa. Ei se minua häiritse.


      • rajaton
        vielä että kirjoitti:

        ei ole alasti vai? No melkein. Ja eikö sinua edes vähää häiritse, että Lindermann hilluu Buck dich -kappaleen live-esityksen aikana tiedät-kyllä-mitä suihkuttava tekopenis housuihinsa kiinnitettynä! Mikä pervo strippibändi!!

        Keikoilla on ikärajat, noin tiedoksesi?


    • 2453457872

      Aika typerää tulla tänne haukkumaan Rammsteinia ja sen faneja, kun ei Rammstein fanitkaan tule Lordi-foorumeille ketään haukkumaan. Ja mitä käsitykseesi Rammstein faneista tulee, niin minä en ainakaan ole kehitysvammainen, housuunpaskova, kolmevuotias homo enkä mustiin pukeutuva gootti. Eikä kukaan muukaan tuntemani Rammstein-fani, taidat itse olla kolmivuotias kun et saa mielipidettäsi muuten ilmaistua. Ja sinäkö päätä millaista metallimusiikin tulee olla? Onneksi et, en kestäisi enää yhtäkään hirviö-örinä-naamari-pelle bändiä. Tule sitten takaisin haukkumaan kun olet tutustunut bändin muuhunkin tuotantoon kuin Du hast-kappaleeseen.

    • harvinaisen

      kehittynyttä idiotismia.

      • pysähdyppä miettimään

        hetkeksi millaista musiikkia kannatat. Rammstein suorastaa vetää käteen lavalla (mm buck dich) ja muuta mielestäni sopimatonta. Rammstein se on örinäbändi, ja itseasiassa pervo strippipändi (ootko kattonu kappaleen Moskau live-esityksen?????). Sensijaan lordi on kotimainen bändi joka soittaa ILOISTA musiikkia, sen sijaan rammstein sellaista munatonta, säälittävää, laahustavaa paskaa.

        Ja taisit saada minusta vähän väärän kuvan. Ei lordi ole ainoa 'hyväksymäni' bändi. Olen myös mm. Teräsbetonin, Metallican ja U2:n suuri fani. Ne ovatkin sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti "siistejä", eivätkä masturboi lavalla tai strippaa. Niin. Voisin jopa arvata että sinä vedät oikein mukana kun katselet Rammstrippisteiniä livenä tai youtubesta. Hhaha.

        Ja oletko itse niin idiootti ettet kestä hieman tavallista raskaampaa kritiikkiä sinun kannattamaasi strippibändiä kohtaan?? Kyllä minäkin kestän lordiin kohdistetut kritiikit, ja pitäisi sinunkin!!!!!!! Munatonta väkeä nuo rammstein fanit, ei millään pahalla tai ei mitään henkilökohtaista.


      • kuule itte
        pysähdyppä miettimään kirjoitti:

        hetkeksi millaista musiikkia kannatat. Rammstein suorastaa vetää käteen lavalla (mm buck dich) ja muuta mielestäni sopimatonta. Rammstein se on örinäbändi, ja itseasiassa pervo strippipändi (ootko kattonu kappaleen Moskau live-esityksen?????). Sensijaan lordi on kotimainen bändi joka soittaa ILOISTA musiikkia, sen sijaan rammstein sellaista munatonta, säälittävää, laahustavaa paskaa.

        Ja taisit saada minusta vähän väärän kuvan. Ei lordi ole ainoa 'hyväksymäni' bändi. Olen myös mm. Teräsbetonin, Metallican ja U2:n suuri fani. Ne ovatkin sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti "siistejä", eivätkä masturboi lavalla tai strippaa. Niin. Voisin jopa arvata että sinä vedät oikein mukana kun katselet Rammstrippisteiniä livenä tai youtubesta. Hhaha.

        Ja oletko itse niin idiootti ettet kestä hieman tavallista raskaampaa kritiikkiä sinun kannattamaasi strippibändiä kohtaan?? Kyllä minäkin kestän lordiin kohdistetut kritiikit, ja pitäisi sinunkin!!!!!!! Munatonta väkeä nuo rammstein fanit, ei millään pahalla tai ei mitään henkilökohtaista.

        Oletko koskaan miettinyt kuinka kuuma lavalla on kaikkine tuli-erikoistehosteineen ja valoineen? Tiedätkö oikeasti kuinka kuumat pelkät valot ovat?

        Mahtaa olla tylsää kun pitää tulla haukkumaan bändiä sen keskustelupalstalle.

        Vielä siitä mitä sanoit Rammsteinin faneista, jossa olet täysin väärässä. Itse olen tavallinen lukiolaispoika, joka ei kulje täysmustissa vaatteissa vaan menestyn hyvin n. 9,5 keskiarvolla.


      • eka poikkeus
        kuule itte kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt kuinka kuuma lavalla on kaikkine tuli-erikoistehosteineen ja valoineen? Tiedätkö oikeasti kuinka kuumat pelkät valot ovat?

        Mahtaa olla tylsää kun pitää tulla haukkumaan bändiä sen keskustelupalstalle.

        Vielä siitä mitä sanoit Rammsteinin faneista, jossa olet täysin väärässä. Itse olen tavallinen lukiolaispoika, joka ei kulje täysmustissa vaatteissa vaan menestyn hyvin n. 9,5 keskiarvolla.

        No sinä oletkin sitten ensimmäinen poikkeus yleiseen rammstein-fani stereotypiaani.


      • niin todella on
        eka poikkeus kirjoitti:

        No sinä oletkin sitten ensimmäinen poikkeus yleiseen rammstein-fani stereotypiaani.

        Se bändi yrittää esittää vähä liikaa laulaja on mielisairas hullu joka piipittää ku pikku akka ku murrosikä ei viel tullu


      • kantaan
        niin todella on kirjoitti:

        Se bändi yrittää esittää vähä liikaa laulaja on mielisairas hullu joka piipittää ku pikku akka ku murrosikä ei viel tullu

        hyvä mies. Vihdoinkin joku joka on kanssani täysin samaa mieltä!!


      • bändi kiinnostaa
        kantaan kirjoitti:

        hyvä mies. Vihdoinkin joku joka on kanssani täysin samaa mieltä!!

        teitäkin ku koko ajan käytte täällä keskustelemassa, myönnä pois vaan että kuuntelette rammsteinia tälläkin hetkellä


      • Rammstein on huonoin bändi ...
        bändi kiinnostaa kirjoitti:

        teitäkin ku koko ajan käytte täällä keskustelemassa, myönnä pois vaan että kuuntelette rammsteinia tälläkin hetkellä

        Toistan haista kuule pitkät paskat...


      • Tomba
        niin todella on kirjoitti:

        Se bändi yrittää esittää vähä liikaa laulaja on mielisairas hullu joka piipittää ku pikku akka ku murrosikä ei viel tullu

        Kasvakaa aikuisikiksi vitun idiootit!


      • Music For Life
        pysähdyppä miettimään kirjoitti:

        hetkeksi millaista musiikkia kannatat. Rammstein suorastaa vetää käteen lavalla (mm buck dich) ja muuta mielestäni sopimatonta. Rammstein se on örinäbändi, ja itseasiassa pervo strippipändi (ootko kattonu kappaleen Moskau live-esityksen?????). Sensijaan lordi on kotimainen bändi joka soittaa ILOISTA musiikkia, sen sijaan rammstein sellaista munatonta, säälittävää, laahustavaa paskaa.

        Ja taisit saada minusta vähän väärän kuvan. Ei lordi ole ainoa 'hyväksymäni' bändi. Olen myös mm. Teräsbetonin, Metallican ja U2:n suuri fani. Ne ovatkin sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti "siistejä", eivätkä masturboi lavalla tai strippaa. Niin. Voisin jopa arvata että sinä vedät oikein mukana kun katselet Rammstrippisteiniä livenä tai youtubesta. Hhaha.

        Ja oletko itse niin idiootti ettet kestä hieman tavallista raskaampaa kritiikkiä sinun kannattamaasi strippibändiä kohtaan?? Kyllä minäkin kestän lordiin kohdistetut kritiikit, ja pitäisi sinunkin!!!!!!! Munatonta väkeä nuo rammstein fanit, ei millään pahalla tai ei mitään henkilökohtaista.

        Lordilla on kauhu leffat ja Kissiltä varastamat puvut. Rammstein taas tuo esiin sen kaiken mistä normaalissa "sivistyeessä" yhteiskunnassa vain kuiskaillaan :D No ainahan on näitä "kukkahattutätejä" jotka valittavat että voi voi ompa kamalaa xD Rammstein suuntautuu muutenkin varttuneemmalle yleisölle ja sellaisille jotka ymmärtävät pilke silmäkulmassa meiningin. Ja milloin Metalli musiikkki ei ole käsittelly Väkivalataa ja seksiä :d Mitä raskaampaan mennään sitä sairaampaa ja rammstein on vielä aika lepposta jos ajattele esim DoomMetall sanotuksia (jos saaa niistä mitään selvää). Ja itse ainakin Repeilen Rammsteinin Live esiintymiselle aina tosin ymmärrän jos jotkut eivät ole nähneet lerssiä tai seksiä ennen niin ne kauhistuvat ja huomioi eivät kaikki Rammsteiin fanit ole Miehiä joten kyllä joitain se ilman vaatteita heiluminen kiinnostaa xD
        No Lordi nousi huipulle Euroviisujen ansiosta ja ei mulla mitään sitä vastaan ole kun kerran tunnustivat niiden pukujen matkimisen Kissiltä se alussa otti päähän . Mutta silti liian lepposta "metallia" mun korville. Mutta kun huomioi että bändi on suunnattu nuoremille esim. monien kavereideni pikkuveljet ja siskot aloittelevat rockin ja metallin kuuntelun Lordista.
        Nojaa Rammstein ei ole gootti musaa veikkaan että Gothic Metal ja Black ja Doom Metallit sopivat heikäläisille paremmin ainakaan ketkään tuntemani gootit välitä Rammsteinista. :D


      • Rammsteinmann
        niin todella on kirjoitti:

        Se bändi yrittää esittää vähä liikaa laulaja on mielisairas hullu joka piipittää ku pikku akka ku murrosikä ei viel tullu

        Ääni onkin varsin piipittävä.
        Sano yksi laulaja, jolla on yhtä matala ääni kuin tillillä :)


    • Minäkömukagootti

      En ainakaa mä oo mikää vitun gootti, oon iha normaali ihminen ja tykkään silti rammsteininsta!

    • !&quot;&quot;

      ei helvetti et voi olla tosissas. "ei sen musassa ole mitään järkeä" - miten nii? Siis kun kattoo pelkkii sanotuksiikin nii ne on iha upeita! Varsinki jos osaa saksaa nii tajuu viel paremmi. mä en pukeudu mustiin tai tee mitään muutakaan jota kirjotit. ja ei se kyll mikään strippibändi ole, bück dich:ssäki ( live) se esitys tuki sanotuksia. Ja sitä paitsi Lindemannilla on mahtava ääni eikä musiikki oo yliraskasta kuorsaamista. Ja pakko vielä sanoo: ne EI oo natseja... en ymmärrä mistä jollekin semmonen mieleen tulee.

    • Tomba

      Lordifani227 kirjoitti:" Eikö kunnon metallimusan tulisi olla duurissa, nopeatempoista ja iloista musikkia."

      ootko ihan vitun TYHMÄ!!???? Mistä lähtien metallimusiikki on ollut iloista?? Sinua tyhmempää saa kyllä hakea... ei jumalauta.... Uskomattomat tyhmä mulkku olet

    • adfagfsagsg

      Kivoja väitteitä sulla, mutta missä on todisteet? Itse en ole gootti, en halua olla gootti, enkä koskaan tule olemaan gootti. Kuuntelen sitä siinä missä muutakin musiikkia. Ja jos en pidä jostain bändistä niin en silti mene heti palstoille huutamaan kuinka paskoja he ovat mielestäni.

      Kasvata pallit.

    • DBB_

      Tuon viestisi sisällössä ei käytännössä ole mitään järkeä. Ensinnäkin mielipiteesi Rammsteinista on erittäin lapsellinen, ja siitä huomaa, ettei henkinen kehityksesi ole edennyt vielä kovin pitkälle. Olisit voinut ilmaista mielipiteesi hieman asiallisemmin.

      Ja se, mitä kukin pitää "kunnon metallimusana" on jokaisen henkilökohtainen mielipide, mistä on aivan turha kiistellä. Sitä paitsi suurin osa metallista on juuri mollivoittoista ja synkkää, en siis tiedä, mistä olet tuon duuri-juttusi oikein repäissyt.

      Rammsteinista vielä se, että perus hevari ei välttämättä ymmärrä bändin musiikkia. Rammstein ei varsinaisesti siis ole heviä, vaikka se metalli-genreen luetaankin. Rammsteinia kuuntelevat ne, jotka ymmärtävät sen musiikin päälle, oli siten poppari tai hevari.

      Sinut musamaun perusteella luokittelisin kikkelihevariksi, mikä ei ole loukkaus, vaan juuri tuollaisesta, duurista, power metallia tai vastaavaa, kuuntelevasta käytettävä nimitys.

      Voit vaikkapa näin aluksi lukea wikipediasta pätkän metallimusiikista, niin pääset hieman hajulle siitä, mistä siinä on todella kyse. Sitä ennen voisit kuitenkin miettiä, miten voisit kehittää noita viestejäsi astetta asiallisempaan ja järkevämpään suuntaan. Kiitos.

    • NeverMid

      (-/-) *facepalm*

    • chemical87

      Vähän samanlaista vittuilua kuin tuolla Amoral keskustelussa, suurin osa vittuilee Ari Koivusesta miten paska laulaja olla ja voikaan. Mitä väliä onko Rammstein paskaa Pääasia että soittaavat ja esiintyvät hyvin osaavat panostaa siihen esiintymiseen.

    • Norbola

      Kyllä tosiaan kannattaa miettiä mitä sanoo. Ymmärrän ellet pidä Rammsteinista, mutta miksi sitä täällä pitää tulla lapselliseen tapaan haukkua? Itse pidän Rammsteinista todella paljon, enkä ole gootti jolla ei ole elämää. Minusta Lordikin on ihan ok, vaikka onkin melko säälittävästi matkinut Kissiä maskeissansa. Vihaan rap-musiikkia, mutta enpä minä niiden foorumeilla silti niitä käyt haukkumassa. KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET. Ja mikäs tuossa lavaesiintymisessä. Minusta juuri hyvä että siellä semmoista on. Paljon paskempi se on olla sellaisen bändin keikalla, missä laulaja vaan laulaa ja muu bändi soittaa. Esitys tekee koko jutusta ihan eri luokkaa. Jos he vain soittavat ja laulavat, niin melko sama se sillon olisi kuunteleeko sitä kotona vai meneekö keikalle ja maksaa siitäkin tuhottomasti. Pidän itsekkin "kikkelihevistä" eli Powermetallista. Mahtavaa musiikkia, sitä parempaa en ole vielä löytänytkään. Mutta idustrial metallkin on minusta todella hyvä. Silti vihaan death ja black metallia, puhumattakaan doommetallia, esim. Torsofuck. Mutta enpä minä sitäkään sitä sen enempää hauku, kunhan vain sanoin etten siitä pidä.

      Mutta mieti nyt hyvä mies mitä sanot ennen kuin kirjoitat!

    • lollollollollollol

      Trollan Trollan Trollan Trollan Trollan Trollan

      • postipate215

        Rammstein on kova bändi, ehkä paras saksalainen yhtye.


    • --nuorilikka

      Lordifani227 ... minun mielestä sinä ylireagoit rammsteinin kokonaan!! olen rammsteinin kannalla . eikä mun mielestä niiiden lavaesiintymiset ole pahoja.. ja keikoillahhan on IKÄ-RAJAT ja lordi on huono bändi joka nyt sattui voittamaan euroviisut haisevien kuminaamareiden takia:/ jakun olen galleriassa käyvä nuori likka niin en sinuna hehkuttaisi lordia koska IRC-galleriassa lordin kannattajia on vaivaiset 713 jäsentä kun taas rammsteinilla 8789 jäsentä mieti mikä ero!! rammstein on myös paljon kokeneempi bändi ! enkä minä myöskään pukeudu kuten gootti tai hevari jos niin luulet. JA vielä rammsteinillä on omanlaiset keikat ,, sitä paitsi olet hiukan rasistinen kehitysvammaisia kohtaan.eikä aikuiset miehet pasko housuihinsa,,kolmevuotiaat eivät edes tiedä mikä homo on??!! ja en ikinä ole nähnyt videota jossa till lindemann strippaisi ?? mieti mitä kirjottelet!! ite olen 14v mutta ymmärrän.!!

      • Rammlied...

        Nuorempana tuli kuunneltua Lordia, mutta nykyään musiikkimakuni on vaihtunut raskaampaan suuntaan. Kumpikaan, siis Rammstein eikä Lordi, ole huonoja yhtyeitä, tämä on vain mielipideasia, joten on ihan turha tulla tänne keuhkoamaan kuinka tuo on paskaa.

        Ymmärrän näkökantasi siitä, ettet pidä raskaasta ja synkästä musiikista, se on ihan okei. Silti ei auta yhtään jos tulet huutamaan tänne että Rammstein on kehitysvammaisten paskahoususakin tekemää musiikkia, ei näin.

        Rammstein EI liity natsismiin mitenkään. On yleinen ja erittäin typerä stereotyyppi yhdistää kaikki saksalainen natseihin. Kuten joku jo mainitsikin, Linksin sanoitukset kannattanee lukaista läpi jos epäilee vielä.

        Lavashow? Jokaisella Rammsteinin kappaleen lavashowlla on jokin merkitys. Esim. Mein Teil kertoo siitä vanhahkosta ihmissyöntitapauksesta kritisoivasta suunnasta (lavashown nähtyä ymmärtänee kaiken), Bück Dichin aihe taas on ääripään esimerkki, kappale kertoo turhautumisesta ja joissain päin maailmaa olevista "tapauksista". Muttei siitä sen enempää, Lordinkin lavashow on joissain määrin kyseenalaista.

        Eivätkä kaikki Rammsteinin tai ylipäätään mettalimusiikin kuuntelijat ole mitään gootteja. Itse kuuntelen monenlaista musiikkia (en kuuntele Lordia nykyään, mutta lähes kaikkea hard rockista industrialiin) enkä suikaan pukeudu mihinkään goottiasuihin, mustaa silmänalusia, viilte, yms. Rammsteinin musiikkia jos aikoo kritisoida, on paras ottaalähtökohdaksi huumori. Monet Rammsteinin kappaleet sisältävät sanaleikin tai tietyn humoristisen näkökulman. Toki monissa kappaleissa on synkkä ja vakava aihe, mutta vain kunnon yhtyeet tekevät välillä kappaleita vakavistakin asioista.


    • monkeymonkey234

      Kuinkahan moni 3 vuotias kehitysvammainen tietää olevansa homo?

      Kyllä muuten Till osaa kuorsata todella hyvin nuotilleen, se kuullostaa niin mukavan synkälle.
      Ei meidän isä vaan oo niin hyvä kuorsaamaan

    • HammerStein

      Arvoisa Lordifani, et taida tietää paljoa metallimusasta. Metallimusa ei ole iloista, yleensä se on synkkää. Mikä sul on Rammsteinia vastaan. Sekö et se on saksalaisbändi. "Niinpä niin kaikki mikä on saksalaista on natsismia".

    • RammGuru

      Oli kyllä tosi hauskaa lukea sinun vajavaisia kommentteja. Ja kaikille Rammstein-faneille tiedoksi, kyseessähän on trollari tai harvinaisen idiootti henkilö. Kummassakaan tapauksessa emme kuitenkaan voi keskustella kyseisen henkilön kanssa sivistyneesti, jotenka meidän ei kannata väitellä kyseisen henkilön kanssa, vaan jätetään hänen mietteet omaan arvoonsa. Turha meidän on kiihtyä, sillä olemme joka tapauksessa hänen yläpuolellaan.

      Rammstein für immer!

    • R+

      Harvoin tällä foorumilla näkee asiallisia kommentteja, mutta pakko sanoa että olen 100% samaa mieltä viimeisen kahden kommentoijan kanssa. 1

    • rammmmstein1

      taas eero-petteri 6v kuunnellu tunnetuimman biisin rammsteinilta ja se on sitten paras... jos totta puhutaan se on surkein. kuunnelkaa ensin muutama hieman epätunnetumpi biisi annan esimerkkejä muutaman: "küss mich (fellfrosch)", "benzin", "mann gegen mann", "eiftersucht", "dalai lama" ja vaikka vielä "rein raus". kuunnelkaa noita ja tulkaa sitten sanomaan onko huono bändi. oikeesti toi on niin typerää päättää vihaako yhtyettä yhen biisin joka on vielä tunnetuin perusteella.

      • Oon kuunnellu kaikki noi biisit, ja oon tykänny Rammsteinista jo useemman vuoden...


    • Ïch will

      Eikös tämä keskustelu voisi olla jo loppuunkäsitelty...

    • Ruipatirallaa

      Meinasin jo itsekin hiiltyä tollasesta provoamisesta mitä Rammstein vastaisilta ihmisiltä on tässä tullut. Joskus vois ihmiset oikeesti istua ja kuunnella muutaman kappaleen ajattelematta siitä etukäteen mitään. Ihmiset yleensä vetää ton natsi-kortin kun puhutaan saksankielisestä ja vieläpä raskaansarjan musiikista. Luulevat, että Rammstein lietsoo natsismia. Vaikka sanoitukset käsittelevät yleensä kieroutuneita suhteita ja seksuaalisuutta se ei silti tarkoita, että sen bändin jäsenet olisivat itse ''sairaita ja vinksahtaneita". Siinähän on vaan eläydytty jonkun mielenmaailmaan. Ja vielä loppusilaukseksi sanoisin sen jotta jos muutaman kerran kuuntelee jonkun kappaleen voi alkaa huomata, että upea ja vivahteikas melodia kulkee mukana. Pistäkää mieleenne myös se, että Rammsteinilla on hitaitakin kappaleita kuten Ohne Dich, Stirb nicht vor mir jne.

    • TIL LI

      JES HELVETTI SOIKOON RAMMSTEIN SUOMEEN SINNE KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!

    • hattaralammas

      viestiketjun aloittajaa tekis mieli leipoa turpaan :)

    • ReinRausReinRaus

      Miksette vain anna ketjun kuolla rauhassa pois?

    • hvy

      Rammstein on huono, ja hevi voi hyvin olla iloista.

      • hvy

        ja piste


    • *******

      Huonoa trollausta.

    • weeed

      aivan

    • sfhdf

      Lordi on homojen musiikkia, sen sijaan rammstein on tosimiehille.

      • Tommy Lee

        Mitä järkee joittenkin on tulla tänne haukkumaan Rammsteinia jos ei itse kestä samaa!!??
        Ja jokaisella on oma musamaku!!
        Jos joku pitää Rammsteinista ok jos joku ei ok.
        Rammstein tekee vaan vähän raskaampaa musiikkia ja tälleen mutta mä pidän siitä ja se on MUN mielipide!
        En taas pidä Lordista ja se on MUN mielipide!
        Come on!!


    • olensuomalainen2

      Voi Vittulanväki sanon minä.

    • Rammsteindoin'itguud

      vaikka onkin vanha keskustelu niin sanon: Rammstein EI ole painavaa hidastempoista heviä. Ei vitussa ole. Kuuntele piisi nimeltä ich du tir weh nii tiiät jotain. Ja se lordi on semmosta lällärimusiikkia joka on AIVAN eri tasoista musiikkia kuin rammstein. Ja osaa se rammsteinikin asiat hyvin.

    • Lordifani227

      Joo, moikka taas muutaman vuoden takainen keskustelu näemmä vielä aktiivisena. Olen AP vaikka monet varmaan ajattelee että esiinnyn vain tyypin nimissä. Mutta ihan tosissani, uskokaa tai älkää, olen muuttunut. Olen kasvanut hevarina sen verran, että pyydän nyt anteeksi aloitusta ja koko ketjua.

      Vähän taustaani, eli olin siis vielä nelisen vuotta sitten perus massamusiikin kuuntelija, Lordi oli eka hevibändi joka sai minut syttymään kunnolla ja vaihtamaan genreä. Aluksi "pelkästin" kaikkea raskaampaa heviä yleisten stereotypioiden ym. vuoksi, mutta nyt on tuo kirjo laajentunut niin paljon että arvostan Rammsteinia melkeinpä enemmän kuin Lordia nykyään. Pääasiassa olen siirtynyt death- ja black metalliin ja muuhun extremeheviin siis, mutta Rammsteinin kunnioitus on noussut aivan eri tasolle. Se, miksi alkujaan mollasin sitä, johtui siitä bändin kyseenalaisesta maineesta, ja en tuolloin tyhmä viitsinyt kaivella syvemmälle. Kunnes vasta tässä hiljattain tajusin että bändin ajatusmaailmahan on aivan mahtava, eli median ja mainstreamin tahallinen provosointi juuri näillä kyseenalaisilla kappaleilla ja sanotuksilla.

      Vielä kerran, pahoittelut ja jos tämän ketjun voisin poistaa niin poistaisin. Ja tiedättekö mitä? Olin Provinssirockissa 2010 vai oliko 2011 silloin kun Rammstein esiintyi siellä. Ja mahtava keikka oli. Rammstein \,,/

      • isä iigor

        Menehän Pekka 14v muualle trollaamaan ja kuuntelemaan sitä nahkahousuhomostelua tai jotain muuta teräsbetonia ja pysy poissa rampsteinin jaloista!


      • Hyvä, että tajusit


    • Rammlied...

      Apology accepted.

    • Pelimies45senttiä

      Ramstein on tekokyrpä homostrippari ja maailman suurin dildofirma.ramstein on häiriintyneiden bändi ja kusee paljon srtingeihinsä.he ovat vielä pedofiilejä taiteilija nimi on musta kyrpä.

    • katsos huora

      vitun huorat menkää nyppimää teiän ryppy nännei saatana teil ei oo varaa puhuu paskaa mistään tai kenestkää.

    • aatu6

      Vitun homo nänninnuolija

    • Pelimies 45senttiä

      tässä ramsteinin laulu du hast:

      ou vedän käteen
      ou vedän käteen
      ou vedän käteen
      ou vedän käteen
      jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bich

      keharien vamma bändi saatana

    • meingott

      troll harder, kid

    • RAMMSTEIN FANI

      kuinka kehtaat pilkata rammsteinia no jokasella on oma musiikkimaku mutta
      sinä vittun lerppamuna,kusipää,paskahousu,nyhverö jos näkisin sinut niin vetäsin sua turpaan että veri tirsuu sitä paitsi nopeatemponen ja ilonen metallimusiikki on suoraan sanoen ihan perseestä joten te housuunpaskoneet nynnyt jotka pilkaavat rammsteiniä niin HAISTAKA PASKA JA TUNKEKAA NE NE VITUN LORDIN LEVYT PERSEEN KOSKA LORDI ON PERSEESTÄ!!!!!!

    • RammsteinFin.

      Voi Jumalauta Äijänkäppänä. Rammstein tienaa paremmin kuin kukaan muu heavymetal yhtye. ja kuka helvetti sitä pilkkaa niin sais kattoo peiliin. Rammstein on aloittanu esiintymisen v.1994 ja tekee vielä musiikkia samalla kokoonpanolla. kovin moni siihen aikaan aloittaneista ei pysy samalla kokoonpanolla julkisuudessa näin pitkään. Kunnioitusta. ja lisäksi he ovat n.45-50 vuotiaita joten siitäkin ansaitsevat kunnoitusta. Joten pidä turpas kiinni istu hiljaa ja mieti mitä sanot. omia mielipiteitä toki saa olla mutta ei niitä noin Rajusti tarvitse esittää. on okei jos sanoo vaikka että. en mä oikein tykkää. mutta noin raju pilkka voi jummalauta. Ps. Du hast on Sinä olet ja Du Hasst Sinä vihaat. HÄPEÄ SAATANA!!!! sori näin raju teksti mutta ottaa päähän tommoset Apinat

    • 1hminenc8oueröo2

      Toi teidän saksalainen narttubändi ei mahda edes Justin Biebierillekkään, vaikka en edes hänen musiikista tykkää. Rammestein on huono bändi koska he vain huutavat mikrofooniin ja tekevät lapsellista tulishowtansa. USEAMMAT heidän faneista ovat nahkaan pukeutuneita gootteja, JOITA MINÄ OLEN NÄHNYT!
      Ne apinat, jotka tykkäävät saksankielisestä huudosta, josta edes ei saa selvää.
      Rammsteinin laulajat näyttävät variksenpelättimiltä, jotka ovaat kuin haudasta nousseita, ja koiranpaskaan astuneita. Kaikki, jotka haluavat kuunnella militaristi-kapitallisen bändin soittoa Youtubista tai livenä ovat henkisesti sairaita.
      Bändillä ei ole hyviä lauluja. Oletko tosissasi ja haluat kuunnella heidän laulujaan?

      Terveisin vihainen ihminen

      • Rammstein on paska!

        RAMMSTEIN ON SAATANAN PASKA VITUN SAKSALAISTEN PUOLALASTOMIEN
        HOMOJEN RÄÄKYMISTÄ HEMMETIN PULTSAREITA!


    • Omnom666

      Menkääpä vihaajat runkkaileen sitä Bieberiänne ja Lateksi-Lordia sinne kotisohvillenne ja jättäkää tämä palsta meille faneille :)

      • 4+2

        Onpas täällä vihainen meininki :D ihan näin nelikymppisen äiti ihmisen näkökulmasta joka ei muuten omista ainuttakaan bändipaitaa tai julistetta niin Rammstein on nyt vaan paras bändi ikinä. Vuosikausia kuuntelin iron maidenin, waspin, ozzy osbornen ym jollotuksia ja mikään ei sisällä värähtänyt. Luulin jo että musiikki on oikeasti vain melusaastetta, mutta sitten tuli Rammstein. Ei särje korvia enää turhanpäiväiset lässyttelyt rakkaudesta ja menetetyistä tyttöystävistä ja ties mistä diipadaapasta. Vihdoinkin on olemassa vaihtoehto. Meille joista elämä ON kärsimystä kaikissa sen olomuodoissa jopa rakkaus on vain kärsimyksen kiero muoto. Minä rakastan Rammsteinin pimeyttä ja raskautta. Aina tulee hyvälle tuulelle kun jossain kuulee niitten biisin. Ja Till... no onhan se minunkin märkä päiväuni. Mä jättäisin kaiken tältä istumalta (en nyt sentään lapsia) jos tarjoutuisi mahdollisuus elää lopun elämäänsä Tillin kanssa. En varmaan enää ovella edes muistais minkä näköinen ukko mulla on vaikka sitäkin hirveästi rakastan, mutta Till... se on jumala. Kuka nyt ei jumalansa kanssa haluisi olla.


    • Top_kek21

      Huono esimerkki mitä critiikin tulisi olla, mutta asia tulee selväksi. Tuo suoraan Rammsteinin fanien haukkuminen, oman mielipiteen ylistäminen on suoraan sanottuna 14-vuotiaan tasoa.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

    • RichardKruspeFan

      Ei Rammstein oo mikään strippibändi ja sen jäsenet eivät oo mitään mielisairaita pedaripellejä. Niiden rivot live-esitykset ovat silleen mausteena heidän imagolleen ja sanoituksilleen. Ja onhan Rammsteinillakin koskettavia kappaleita esim. 'Mutter' on aika surullinen biisi ja hyvin käsittelee lapsen äidittömyyttä. <3 Amerika on myös aika asiallinen kappale, koska ei siinäkään oo mitään pelottavia sanoituksia. Ja Rammsteinhan ottaa kantaa näillä hurjilla sanoituksilla, eivätkä puolusta niitä asioita. Vaikka näillä on jotain synkkiä ja hurjia sanoitksia ja live-esityksiä, niin ei se tarkoita sitä, että nää olis jotain sairaita pervoja. Eivätkä he myös oo natseja.

      Itse pidän kanssa Rammsteinista ja heidän musiikista, enkä välitä heidän hurjista sanoituksista pätkääkään. Hyvä musa on hyvää musaa! Kyllä Lordi on kanssa hyvä bändi. Kuuntelen myös Kissiä, Metallicaa, Beatlesiä, Ramonesia, Led Zeppelinia, Nirvanaa jne. Richard Kruspe ja Till Lindemann ovat söpöi. :3 Enkä ole myöskään gootti tai no ehkä vähän, mut en silleen joka päivä kulje kouluun mustissa vaatteisa/meikeissä. Usein pidän enemmän 60-luvun tyyleistä sekä punk-tyyleistä.
      Plus tää tuntuu melkein samalta, kuin tää Dhommin Beatlesin dissaamis-keskustelut ja joidenkin Queen-fanien 'Freddie Mercury on parempi, kuin Adam Lambert'-vertailut.

      • RichardKruspeFan

        Voi vehnä tuli vahingossa samoja kommentteja perään! X(
        Tyhmä tietokona sekoili mun kaa.


    • Onserammsteinhyväbändi

      Äh, Disturbed on parasta

      • Onserammsteinhyväbändi

        Vaikka mielipide asia onkin


    • Anonyymi

      Aloittajalle!!! Metalli musaa on hyvin monta tyyliä, googleta vaikka niin tiedät. Itse en taas tykkää metallibiiseistä joissa mennään korkealta ja kovaa, oikein ärsytyskynnys ylittyy jos kitaristi vinguttaa pitkiä sooloja, tilutuskin on berseestä ja sitä kun ei juurikaan Rammsteinin biiseissä kuule niin se on hyvä!!

    • Anonyymi
    • Itse olen Rammstein fani ollut alusta saakka.

    • Anonyymi

      uusin albumi oli aika kämänen, lempparibiisi itellä toi bück dich, deutschland oli ok kunnes radio rock pisti sen soimaan.

    • Anonyymi

      EIKÖ OO VITTU MUUTA TEKEMISTÄ KU HAUKKUA TOISIA???

    • Anonyymi

      Ja jos Rammsteinfanit haluutte chattailla keskenään whattsappissa nii siinne whattsappii vaan. Puh:045 666 1010. Ja se on ilmainen! Ja Suomen kielel. Ja sinne ei mitään asiattomia tyyppejä tuu. Oon itekki fani. Jos yksiki vihaaja tulee nii ihan poliisi ilmotus voi siitä tulla et ei tartte niitä haukkuija pelätä! Siis RAMMSTEINFANEILLE!! JA WHATTSAPPII! ja numero luki tos

    • Anonyymi

      Joo mee sä vaa petiin niide Loordi tyypien Kaa jotka leikkii siä saatanan naamareilla! Mä ainaki rakastelen Tillin Kaa! Se ku on kunno lihaskimppu ja ne Lordin tyypät ei uskalla näyttää tikku mahaansa!!!! Niiden pikku homopippelii meet si kattoo!! Till o iso mut komee mies ku ne Lordit iha oksennuksen mallikuvia!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe