mikä on jousimiehestä seksikästä?

pööpöö

Hei! Mikä on jousimiehen mielestä seksikästä, millä tavalla miellyttää jouskari miestäni? tykkääkö hän paljastavista vaatteista, suloisuudesta, tyylikkyydestä vai mistä? mikä saa jousimiehen sydämen sykkimään nopeemmin?
vastailkaa! :)

16

5283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys!!

      Tähän minäkin haluaisin saada vinkkejä :) Olen todella ihastunut erääseen jousimies-mieheen ja haluaisin olla hänen mielestään seksikäs. Toivottavasti saadaan paljon vinkkejä, siis aloittaja ja minä :)

    • ite-jouskari

      olen seurustellut jouskarimiehen kanssa ja hänelle sopi urheilullinen seksikkyys, salaperäisyys, älä siis paljasta liikaa, vaan ole metsästettävä. Häntä ei muutama ylimääräinen kilo siellä tai täällä haittaa, kunhan vain pääset liikkeelle. Hän voi pitää sinua seksikkäänä hikisenä jumppatrikoissa tai saunanraikkaana perinteisessä yöpaidassa, kyllähän hän pitseistäkin tykkää. Mutta jos olet liian innokas, liian "tyrkky", kiinnostus katoaa.
      Seksikkyys on katsojan silmissä ja uskonpa, että jouskarit ovat hyvin yksilöllisiä, että yhtä kiinnostaa toinen, toista toinen. Mutta luultavasti jousimiehet (kuten itsekin) ovat vaihtelunhaluisia eli yllätä silloin tällöin jollain uudella "lookilla". Helpolla et pääse :)

    • JousiMIES-72

      Kaikki teennäisyys karkoittaa ainakin tämän uroksen -ja kauas, joten luonnollisuus, raikkaus, rehellisyys ja luontainen älykkyys naisessa saavat tämän miehen kiinnostumaan...ja itsestään selvyytenä eroottisuus ja seksuaalisuus =) Tsemppiä tytöt!

    • juoskarin kanssa

      jousimies mies tykkää rinnoista hirveesti, paljasta hänelle rinnat ja laita läpinäkyvän yöpuvun, kyllä se ei maltaisi odottaa hetkeäkään:)
      ainakin mun jouskari mies puristeli aina mun tissejä:))

    • joukkarimies

      Itse olen Jousimiesmies ja tässä vähän omia mielipiteitäni asiaan:

      Kaikista tärkein juttu on kyllä ehdottomasti se vaihtelu. Vie hänet vaikka jonnekkin uuteen paikkaan - tai edes huoneeseen - seikkailulle, missä "sitä" ei ole ennen tehty. Mökkeilyn luonnonläheisyys saa ainakin omat "luonnonvaistoni" heräämään.

      Myöskin Visuaalinen vaihtelu on hyvin tärkeää. Kannattaa kokeilla vähän erilaisia meikkejä, vaatteita, tai vaikkapa joskus jopa vähän jotain hulluttelua, kuten peruukkeja tai pukeutumista vampyyriksi, hoitsuksi, nunnaksi jne.

      Itse pidän ainakin kovasti pienistä yllätyksistä. Joskus haaveilen että tyttöystäväni odottaisi minua mitään merkkiä etukäteen antamatta, kotona hyvin paljastavissa vaatteissa. Mutta ei antaisi asioiden kuitenaan heti edetä minnekkään, vaan jollakin verukkeella antaisi minun turhaantua. Pientä kiusoitteluja. Ja kun kun lopulta kun olen tarpeeksi turhaantunut niin hän hyökkäisi kimppuuni reiluin ottein, turhat hempeilyt unohtaen ;) Olen vähän yrittänyt tämmöistä vihjaillakin hänelle mutta puhe ei tunnu tehoavan, heh :) olisko kellään mitään hyviä suostutteluvinkkejä? ;)

      Mutniin lyhyesti sanottuna kaikki vaihtelu, erikoinen, seikkailu on in. Kaikki monotoninen itseään jatkuvasti toistava on out.

      • tyud

        ite oon jouskari-n ja allekirjoitan kaiken edellisen..!


      • jousimies1971

        tässä nyt tuli luonnollisesti näitä vinkkejä yhteen osa-alueeseen :) mutta kyllä nuo jousimies-m vinkit pätee meihin naisiinkin. Se vaihtelu se vaihtelu!! ja kaikkeen elämässä. Sitte ku saa välillä olla ihan ihmeissään että mistäs nyt tuulee niin sillä se mielenkiinto säilyy. Mutta kumminki luonnollisesti se pitää tulla, on aika läpinäkyvää jos päättää olla "erilainen". Suosittelen kohtaamaan vesimiehen, vaihtelua ja ihmetyksen aihetta tulee tältä luonnostaan :)


    • vastaustohon kysymyksen on yksinkertanen sulonentyttö paljasavissavateissa on monesta mestä myästä tylikästä pukeutumista mutta mikset kyssy kupaniltasi suran mikä häntä mistä hän eniten pitää

    • ...

      Oon ite jouskarinainen, ja mut saa hulluksi halusta salaperäisyys ja pieni etäisyys. Kiusottelu, ei saa koskee, merkitsevä katse ja sit kun on ihan kuumana, pitää käydä vauhdilla kimppuun...

      • ooot

        horoskoopiltasi kaksonen.


    • jouska-74

      ei niitä kiinnosta.. ole fiksu ja sosiaalinen. Mitä enemmän yritätä sitä varmemmin et saa mitään... toisaalta se voi kattoa että kuinka kauan jaksat yrittää******

    • -jouska-

      no se on niin että viisaus, elämän ja monipuolinen keskusteku sytyttää enemmän kuin hienosteleva vaatemaku toisaalta sytyttää voi myös täysi dorka.. mutta yleensä keskustelu kynttilän valossa pimeät illat ja yhteinen monipuolinen mieli on enemmän kuin bilehile tai joku *****tähden vaatetus

    • Raha.

      Jousimiestä miellyttää raha ja sen mukanaan tuomat mahdollisuudet : Matkustelua, merkkivaatteita, helppoa, huoletonta elämää. Valloitat Jousimiehen , rahalla. lp.

      • -jouska-

        raha ei meinaa mitään ei tod...


    • Anonyymi

      Itse olen jousimies ja en kyllä tahdo sanoa mutta yhden asian voin sanoa että olen seksikäs

    • Anonyymi

      Paljastavat vaatteet ja paljaat varpaat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe