Miten kuvat tori-ilmoitukseen

lexa49

Olin laittamassa myynti-ilmoitusta TORI palstalle kun törmäsin ongelmaan, en saa siirrettyä kuvaa kuvatiedostosta myynti-ilmoitukseen. Voisiko joku kertoa mikä jippo siinä on.

14

12066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyttyvätkö nuo..

      ehdot,
      Ilmoituksen yhteydessä julkaistavien kuvien ja videoiden maksimikoko ja tuetut formaatit ovat seuraavat:

      Kuvat: 1Mb - .png, .bmp, .jpg, .gif

    • Ei.

      Itse laitoin taannoin kuvia huuto.nettiin, ja siellä nousi ongelma, kun kuvatiedostoni koko oli yli 1 MB.
      Otin kuvat uudestaan pienemmällä tarkkuudella ja meni paljon alle 1 MB:n ja huuto.net hyväksyi ne.
      Nyt sitten yritin uuteen S24/Toriin samoja kuvia, mutta palvelin herjaa, että tiedoston koko on yli 1 MB, mikä saletisti ei pidä paikkaansa, kun asian tarkastin.
      Joillain siellä on kuvia, mutta tuo 1 MB:n raja ei pidä paikkaansa.

      • säännöt-kieltää

        On kyllä vähintäänkin epäeettistä kaupata yhtä tavaraa useammalla foorumilla.

        En nyt ole aivan varma, mutta muistaakseni huutonetin säännöt kieltää sellaisen.


      • vallanhimo

        Tottelet varmaan kylttiä mikä sanoo hyppää talon katolla.


      • miksi-kyltti
        vallanhimo kirjoitti:

        Tottelet varmaan kylttiä mikä sanoo hyppää talon katolla.

        Miksi olisi kyltti joka komentaisi hyppäämään talon katolla?


      • Anonyymi
        säännöt-kieltää kirjoitti:

        On kyllä vähintäänkin epäeettistä kaupata yhtä tavaraa useammalla foorumilla.

        En nyt ole aivan varma, mutta muistaakseni huutonetin säännöt kieltää sellaisen.

        Kerro se mainostajille, jotka mainostaa samaa roskaa joka sivulla.


    • -=-

      Keskeneräinen kökkösivusto sekin Uusi Tori.
      Mitä muuta täältä voi odottaa?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kaksi päivää on yritetty laittaa ilmoitusta ja siihen otettuja kuvia. Ei ole vielä onnistunut.??!!?!?! Asunnon vuokraus. Muutamia pätkiä ja vääriä lisäyksiä on mennyt kyllä. Tarttis tehdä jotain!!


    • Leevikalevi

      Minulla kaikki kuvat google kuvissa. Miten saan sieltä liitettyä valitsemani kuvan tori.fi?

      • ei-saa-suoraa-cloud

        Lataa googlen kuvista laitteelle.
        Paina nappia torissa ja etsi kuva laitteeltasi.


    • älytön

      hei miten kuva lähtee kännykästä tori.fiihin ilman mutkaa sähköpostiin

      • ensin_koneelle

        Esim. lataamalla kuvat oikealle tietokoneelle.


    • Anonyymi

      Sama ongelma minullakin, ilmoitukseen haluaisin muutaan kuvan. En vain osaa niitä liittää. Yritin hakea näiltä sivustoiltakin vinkkiä, muutaman löysin, niistä ei ollut apua.
      Liian "ylimielisiä" . Voisko joku ystävällinen ihminen kirjottaa ohjeen "karvalakki-
      mallilla" että mummokin ymmärtäisi. Kiitos etukäteen.

    • Anonyymi

      Minulla myös sama ongelma . Olen saanut laitettua kaksi ilmoitusta kuvien kanssa , mutta nyt kun yritän kolmatta ilmoitusta ja kuvia , tarjotaan kuvia jotka ovat jo olevissa ilmoituksissa . En pääse enää ilmoittamaan lisää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe