Olin laittamassa myynti-ilmoitusta TORI palstalle kun törmäsin ongelmaan, en saa siirrettyä kuvaa kuvatiedostosta myynti-ilmoitukseen. Voisiko joku kertoa mikä jippo siinä on.
Miten kuvat tori-ilmoitukseen
14
14468
Vastaukset
- täyttyvätkö nuo..
ehdot,
Ilmoituksen yhteydessä julkaistavien kuvien ja videoiden maksimikoko ja tuetut formaatit ovat seuraavat:
Kuvat: 1Mb - .png, .bmp, .jpg, .gif - Ei.
Itse laitoin taannoin kuvia huuto.nettiin, ja siellä nousi ongelma, kun kuvatiedostoni koko oli yli 1 MB.
Otin kuvat uudestaan pienemmällä tarkkuudella ja meni paljon alle 1 MB:n ja huuto.net hyväksyi ne.
Nyt sitten yritin uuteen S24/Toriin samoja kuvia, mutta palvelin herjaa, että tiedoston koko on yli 1 MB, mikä saletisti ei pidä paikkaansa, kun asian tarkastin.
Joillain siellä on kuvia, mutta tuo 1 MB:n raja ei pidä paikkaansa.- säännöt-kieltää
On kyllä vähintäänkin epäeettistä kaupata yhtä tavaraa useammalla foorumilla.
En nyt ole aivan varma, mutta muistaakseni huutonetin säännöt kieltää sellaisen. - vallanhimo
Tottelet varmaan kylttiä mikä sanoo hyppää talon katolla.
- miksi-kyltti
vallanhimo kirjoitti:
Tottelet varmaan kylttiä mikä sanoo hyppää talon katolla.
Miksi olisi kyltti joka komentaisi hyppäämään talon katolla?
- Anonyymi
säännöt-kieltää kirjoitti:
On kyllä vähintäänkin epäeettistä kaupata yhtä tavaraa useammalla foorumilla.
En nyt ole aivan varma, mutta muistaakseni huutonetin säännöt kieltää sellaisen.Kerro se mainostajille, jotka mainostaa samaa roskaa joka sivulla.
- -=-
Keskeneräinen kökkösivusto sekin Uusi Tori.
Mitä muuta täältä voi odottaa?- Anonyymi
Samaa mieltä. Kaksi päivää on yritetty laittaa ilmoitusta ja siihen otettuja kuvia. Ei ole vielä onnistunut.??!!?!?! Asunnon vuokraus. Muutamia pätkiä ja vääriä lisäyksiä on mennyt kyllä. Tarttis tehdä jotain!!
- Leevikalevi
Minulla kaikki kuvat google kuvissa. Miten saan sieltä liitettyä valitsemani kuvan tori.fi?
- ei-saa-suoraa-cloud
Lataa googlen kuvista laitteelle.
Paina nappia torissa ja etsi kuva laitteeltasi.
- älytön
hei miten kuva lähtee kännykästä tori.fiihin ilman mutkaa sähköpostiin
- ensin_koneelle
Esim. lataamalla kuvat oikealle tietokoneelle.
- Anonyymi
Sama ongelma minullakin, ilmoitukseen haluaisin muutaan kuvan. En vain osaa niitä liittää. Yritin hakea näiltä sivustoiltakin vinkkiä, muutaman löysin, niistä ei ollut apua.
Liian "ylimielisiä" . Voisko joku ystävällinen ihminen kirjottaa ohjeen "karvalakki-
mallilla" että mummokin ymmärtäisi. Kiitos etukäteen. - Anonyymi
Minulla myös sama ongelma . Olen saanut laitettua kaksi ilmoitusta kuvien kanssa , mutta nyt kun yritän kolmatta ilmoitusta ja kuvia , tarjotaan kuvia jotka ovat jo olevissa ilmoituksissa . En pääse enää ilmoittamaan lisää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456