Onko näkyny

Puhurix

laiffin lennonjohdolta kadonnutta lentokonetta täällä päin vai ammuttiinko se laiffin vihollisen it-patterin toimesta tyystin alas?

25

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite sen

      romutti,olisko ollunna huppelissa.

      • Puhurix

        Tunnustikin jo.


    • wirniksi

      että bensa loppui ja matkustajat oli kännissä, ja eppäilin että lennonjohto olisi pakottanut sen kuitenkin laskeutumaan.

      • ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)


      • wirniksi
        TaikisN kirjoitti:

        ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)

        paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!


      • wirniksi kirjoitti:

        paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!

        lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)


      • wirniksi
        TaikisN kirjoitti:

        lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)

        pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!


      • wirniksi kirjoitti:

        pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!

        etten kiireissäni ymmärtänyt kopioida ketjua, mutta selvästi näin ainakin puhuttavan alaspääsymaksusta !!!


    • Minä ehtinyt koko koneeseen. Ehdin kentälle mutta ei siellä ketään näkynyt.

      • Puhurix

        kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.


      • Puhurix kirjoitti:

        kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.

        Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.


      • Puhurix
        Waffe kirjoitti:

        Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.

        kans tykkää lentämisestä.


      • Waffe
        Puhurix kirjoitti:

        kans tykkää lentämisestä.

        Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?


      • Puhurix
        Waffe kirjoitti:

        Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?

        sen väitetään olevan kuin automatkailu. Kai se on se tyhjän päällä roikkuminen.


    • wirniksi

      kaikilta. Lentoreitti selvitettiin ennen lähtöä, lähtöselvitys selvitettiin ennen lentoa. Kännissä örvelsitte ja joku heilutteli pyssyä matkustamossa, jos jotain muistan. Korjaan, oikein muistan. Turpa tukkoon jos haluatte toiste samam yhtiön lennolle. Tervetuloa.

      • Puhurix

        semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?


      • Puhurix kirjoitti:

        semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?

        Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.


      • Puhurix
        Waffe kirjoitti:

        Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.

        No olkoon sit vaikka keltanen, mut totuus täytyy saada julki. Mä pyydän apua KRP:ltä.


    • Sitä on niikus lennelty Saharaan.....!
      Harmi kun en ollut paikalla:(

      • Puhurix

        samalta halaplentoyhtiöltä uus reissu lähiaikoina. Lennetään vaikka jonnekin lämpimään.


    • eiks kukaan auta mua kun olen hautautunut tänne hiekkaan ja janokin on kova. *piipittää* mis kaikki on

      • Puhurix

        Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.


      • Puhurix kirjoitti:

        Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.

        *ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*


      • Puhurix
        Nittaminax kirjoitti:

        *ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*

        tommonen vaatimatn beduiiniteltta. Rikkinäisestä laskuvarjosta rakennettu. Psst! Tossa vähän terästystä!


      • ootte te sentään kunnon kavereita kun janoista autatte. Kiitosh puhuriksh ja qpeeee


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe