Onko näkyny

Puhurix

laiffin lennonjohdolta kadonnutta lentokonetta täällä päin vai ammuttiinko se laiffin vihollisen it-patterin toimesta tyystin alas?

25

1036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite sen

romutti,olisko ollunna huppelissa.

• Puhurix

Tunnustikin jo.

• wirniksi

että bensa loppui ja matkustajat oli kännissä, ja eppäilin että lennonjohto olisi pakottanut sen kuitenkin laskeutumaan.

• ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)

• wirniksi
        TaikisN kirjoitti:

ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)

paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!

• wirniksi kirjoitti:

paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!

lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)

• wirniksi
        TaikisN kirjoitti:

lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)

pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!

• wirniksi kirjoitti:

pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!

etten kiireissäni ymmärtänyt kopioida ketjua, mutta selvästi näin ainakin puhuttavan alaspääsymaksusta !!!

• Minä ehtinyt koko koneeseen. Ehdin kentälle mutta ei siellä ketään näkynyt.

• Puhurix

kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.

• Puhurix kirjoitti:

kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.

Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.

• Puhurix
        Waffe kirjoitti:

Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.

kans tykkää lentämisestä.

• Puhurix kirjoitti:

kans tykkää lentämisestä.

Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?

• Puhurix
        Waffe kirjoitti:

Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?

sen väitetään olevan kuin automatkailu. Kai se on se tyhjän päällä roikkuminen.

• wirniksi

kaikilta. Lentoreitti selvitettiin ennen lähtöä, lähtöselvitys selvitettiin ennen lentoa. Kännissä örvelsitte ja joku heilutteli pyssyä matkustamossa, jos jotain muistan. Korjaan, oikein muistan. Turpa tukkoon jos haluatte toiste samam yhtiön lennolle. Tervetuloa.

• Puhurix

semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?

• Puhurix kirjoitti:

semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?

Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.

• Puhurix
        Waffe kirjoitti:

Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.

No olkoon sit vaikka keltanen, mut totuus täytyy saada julki. Mä pyydän apua KRP:ltä.

• Sitä on niikus lennelty Saharaan.....!
      Harmi kun en ollut paikalla:(

• Puhurix

samalta halaplentoyhtiöltä uus reissu lähiaikoina. Lennetään vaikka jonnekin lämpimään.

• eiks kukaan auta mua kun olen hautautunut tänne hiekkaan ja janokin on kova. *piipittää* mis kaikki on

• Puhurix

Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.

• Puhurix kirjoitti:

Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.

*ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*

• Puhurix
        Nittaminax kirjoitti:

*ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*

tommonen vaatimatn beduiiniteltta. Rikkinäisestä laskuvarjosta rakennettu. Psst! Tossa vähän terästystä!

• ootte te sentään kunnon kavereita kun janoista autatte. Kiitosh puhuriksh ja qpeeee

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1923
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1856
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1704
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49