laiffin lennonjohdolta kadonnutta lentokonetta täällä päin vai ammuttiinko se laiffin vihollisen it-patterin toimesta tyystin alas?
Onko näkyny
25
1071
Vastaukset
- ite sen
romutti,olisko ollunna huppelissa.
- Puhurix
Tunnustikin jo.
- wirniksi
että bensa loppui ja matkustajat oli kännissä, ja eppäilin että lennonjohto olisi pakottanut sen kuitenkin laskeutumaan.
ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
ketjua seuraamaan, mutta se oli niin hengästyttävän hektinen oman kaaokseni keskellä, etten arvannut kyytiin nousta :)
paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!
wirniksi kirjoitti:
paitsi nousussa oli pieniä ongelmia kun meni mastot ja terminaalit sekaisin. Lennämme joku toinen kerta uudestaan. Tervetuloa!
lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
lento kyllä näytti hitusen arveluttavalta, etenkin kun koneessa ei ollut vessaa lainkaan, lentoperämiehenä oli koira ja alaspääsystä joutui maksamaan erikseen.... Mutta tietenkin olen senverran hullu että kapuan kyytiin toiste jos aika on otollinen :)
pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!
wirniksi kirjoitti:
pärjäsi mainiosti vaikka sitä luultiin käsipyyhkeeksi, eikä alaspääsystä peritty maksua koska ei ehditty. Olette saanut virheellistä tietoa. Todistakaa tai kyykkikää!
etten kiireissäni ymmärtänyt kopioida ketjua, mutta selvästi näin ainakin puhuttavan alaspääsymaksusta !!!
Minä ehtinyt koko koneeseen. Ehdin kentälle mutta ei siellä ketään näkynyt.
- Puhurix
kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.
Puhurix kirjoitti:
kapteeni kuljetti sen pakkolaskulla alas.
Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
Oikeasti pelkään lentämistä. Laskeutuminen peloittaa aina.
kans tykkää lentämisestä.
Puhurix kirjoitti:
kans tykkää lentämisestä.
Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
Koneet on luotettavia, mutta joku siinä lentämisessä kammottaa. Mikähän sen tunteen tekee?
sen väitetään olevan kuin automatkailu. Kai se on se tyhjän päällä roikkuminen.
- wirniksi
kaikilta. Lentoreitti selvitettiin ennen lähtöä, lähtöselvitys selvitettiin ennen lentoa. Kännissä örvelsitte ja joku heilutteli pyssyä matkustamossa, jos jotain muistan. Korjaan, oikein muistan. Turpa tukkoon jos haluatte toiste samam yhtiön lennolle. Tervetuloa.
- Puhurix
semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?
Puhurix kirjoitti:
semmonen juttu että asiakas on aina oikeessa. Missä on musta laatikko?
Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
Mustalaatikko on oikesti punainen. Näin kerrotaan.
No olkoon sit vaikka keltanen, mut totuus täytyy saada julki. Mä pyydän apua KRP:ltä.
Sitä on niikus lennelty Saharaan.....!
Harmi kun en ollut paikalla:(- Puhurix
samalta halaplentoyhtiöltä uus reissu lähiaikoina. Lennetään vaikka jonnekin lämpimään.
eiks kukaan auta mua kun olen hautautunut tänne hiekkaan ja janokin on kova. *piipittää* mis kaikki on
- Puhurix
Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.
Puhurix kirjoitti:
Sielläkös sä oletkin. No otas kädestä kiinni ni mä kiskon sut sieltä. *Huuummmpss*. Noin se nousee hiekasta ihminen. Otapa minttuteetä.
*ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*
- Puhurix
Nittaminax kirjoitti:
*ravistelee hiekkaa nutturasta* Mis hotellissa te muut olette olleet kun noin siistinä olette *hörppii teetä* perskele......eihän tätä ole edes terästetty. *murjottaa*
tommonen vaatimatn beduiiniteltta. Rikkinäisestä laskuvarjosta rakennettu. Psst! Tossa vähän terästystä!
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592