Matkalle Venetsiaan

sipoukko

Nyt se varmistui! Eilen oli sähköpostiini saapunut lopullinen vahvistus, sisältäen tulostettavan matkalipun aikatauluineen ja lentonumeroineen ym. tarpeellisia tietoja. Jopa säädetyssä ajassa (10pv ennen matkaa). Lähtöni on siis 16.3, joten täytyy käydä kääntymässä. Bellabella suositteli kosteuden kestäviä jalkineita matkaan otettavaksi, mutta luulen ettei ihan riukuvarsia kannata kanavakaupunkiin viedä. Lisään ostoslistaan "vestiiviit" kengät.

51

7382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltaja1

      Laita sit tietoo tänne kun tuut perille ja hyvää matkaa!Minä jään odottamaan arvonnan tuloksia!

    • 60violet

      sivulla http://www.ilmeteo.it/meteo-video/oggi ennen matkaa,niin näet tarvitko kumppareita mukaan.Itse odottelen tietoa lähtöpäivämäärästä.
      Kivaa reissua ja kerro sitten kokemuksistasi.

      • sipoukko

        Kerron kyllä.


    • Rohkeasti reissuun

      Minäkin olen lähdössä Oulusta 2.4,lentoliputkin ovat jo tulleet näin aikaisin,koska ilmoitin,että olen lähdössä matkalle sinä päivänä,jota toivoin ja siihen tuli vahvistus.
      Alkuun epäilin koko matkaa,mutta lähdin leikkiin mukaan.Soitin asiakaspalveluun ja sain asiallista tietoa,samoin laitoin sähköpostia ja siinä kyselin asioita,aina tuli selvät vastaukset.
      Ainoastaan se muuttui,että sähköpostissa sain tiedon paluuajaksi klo 19.20,mutta lopullisessa vahvistuksessa se oli siirtynyt yöhön klo 2.20.Olin uhkarohkeasti varannut lennot Oulu-Hki-Oulu jo alustavan vahvistuksen jälkeen,onneksi otin pelivaraa niin,että takaisin lipun vasta seuraavalle päivälle.Odotan matkaa innolla ja toivoisin mukana olleilta vinkkejä,mille retkille esim kannattaa osallistua yms.

      • Matkan tehnyt

        Hei 2.4 oulusta lähtijä! Annan palautetta matkastani Venetsiasta.Olen tullut 26.3 ja matka meni hyvin.Otimme kultakortin siellä Infossa kun pidettiin esittely aamulla,ja se oli paras,rahaa ei mennyt ruoka hommiin eikä retki hommiin ne kuulu siihen kaikki.Sillä näimme ja koimme kaikki mahdollisen.Jos olisimme olleet oman reitin kulkijoita niin tietoa ja nähtävyyksiä olisi vain 10% siitä mitä saimme kokea.Ja sitten vielä tämä sosiaallinen kanssa käyminen se on parasta myös näillä matkoilla,mieli virkistyy elämä maistuu. Koneet tietenkin myöhässä oli,mutta mitä se haittaa kun ottaa aikaa niin että sitä riittää. Siis hyvää ja antoisaa matkaa Sinulle Toivottaa Hyvän reissun tehnyt ja oikein tyytyväinen kulkija


      • 60violet
        Matkan tehnyt kirjoitti:

        Hei 2.4 oulusta lähtijä! Annan palautetta matkastani Venetsiasta.Olen tullut 26.3 ja matka meni hyvin.Otimme kultakortin siellä Infossa kun pidettiin esittely aamulla,ja se oli paras,rahaa ei mennyt ruoka hommiin eikä retki hommiin ne kuulu siihen kaikki.Sillä näimme ja koimme kaikki mahdollisen.Jos olisimme olleet oman reitin kulkijoita niin tietoa ja nähtävyyksiä olisi vain 10% siitä mitä saimme kokea.Ja sitten vielä tämä sosiaallinen kanssa käyminen se on parasta myös näillä matkoilla,mieli virkistyy elämä maistuu. Koneet tietenkin myöhässä oli,mutta mitä se haittaa kun ottaa aikaa niin että sitä riittää. Siis hyvää ja antoisaa matkaa Sinulle Toivottaa Hyvän reissun tehnyt ja oikein tyytyväinen kulkija

        nämä pronssi,hopea ja kultakortit.
        Aion itsekin jonkin niistä ostaa.
        Onko niissä hinnat nousseet paljonkin kevättä kohti mentäessä.


      • Matkan tehnyt
        60violet kirjoitti:

        nämä pronssi,hopea ja kultakortit.
        Aion itsekin jonkin niistä ostaa.
        Onko niissä hinnat nousseet paljonkin kevättä kohti mentäessä.

        Hei Violet!No niin kysyit korttien hintoja tutkimme niiden jutut mitä kuuluu mihinkin,niin päädyimme kulta korttiin se oli paras.Rahaa ei mennyt ruokaan ollenkaan ja retkiä oli paljon .Se on siis paras!Ja oppaat oli hyvät.Nähtävyyksiä nähtiin,eikä tarvinnut miettiä mihin lähtee kun oli asiat järjestyksessä.Siis oikein hyvää matkaa ja nauti kultakortin edestä.Tv matkan tehnyt ja tyytyväinen


      • Raita
        Matkan tehnyt kirjoitti:

        Hei Violet!No niin kysyit korttien hintoja tutkimme niiden jutut mitä kuuluu mihinkin,niin päädyimme kulta korttiin se oli paras.Rahaa ei mennyt ruokaan ollenkaan ja retkiä oli paljon .Se on siis paras!Ja oppaat oli hyvät.Nähtävyyksiä nähtiin,eikä tarvinnut miettiä mihin lähtee kun oli asiat järjestyksessä.Siis oikein hyvää matkaa ja nauti kultakortin edestä.Tv matkan tehnyt ja tyytyväinen

        Hei!
        Et sitten vastannut ollenkaan, paljonko ne kortit siellä maksaa. Koska ostit kultakortin, niin olisi sinun pitänyt tietää, paljonko se maksoi.
        Sanot, että ruoka ei maksanut ollenkaan, mutta kuitenkin ostit sen kultakortin, johon sisältyi luultavasti ruokakin, joten et sitä ruokaa ilman saanut. Taisi kultakortti maksaa niin paljon, että ei tainnut matkakaan ihan ilmainen olla.


      • Paljonko maksaa
        Raita kirjoitti:

        Hei!
        Et sitten vastannut ollenkaan, paljonko ne kortit siellä maksaa. Koska ostit kultakortin, niin olisi sinun pitänyt tietää, paljonko se maksoi.
        Sanot, että ruoka ei maksanut ollenkaan, mutta kuitenkin ostit sen kultakortin, johon sisältyi luultavasti ruokakin, joten et sitä ruokaa ilman saanut. Taisi kultakortti maksaa niin paljon, että ei tainnut matkakaan ihan ilmainen olla.

        Hei hei Raita ! Joo eipä tullut laitettua kultakortin hintaa ,mutta nyt ilmoitan siis 299e. Tähän summaan kuului ruokailukin ja kaikki retket paitsi gondoli ajelu ei. Ei mennyt ruokailuun rahaa. Ja sitten tuli nähtyä kyllä koko rahan edestä, jos olisimme oma toimisesti kulkeneet ois kyllä suuri aukko tiedoista Venetsiasta jäänyt näkemättä ja kuulematta oppaalta.Jos sinne asti menee kannattaa kyllä satsata oppaan reissuihin,Siis olen tyytyväinen kerrassaan että päädyimme kultakorttiin Oikein hyvää matkaa Tv Tyytyväinen


      • Rohkeasti reissuun
        Matkan tehnyt kirjoitti:

        Hei 2.4 oulusta lähtijä! Annan palautetta matkastani Venetsiasta.Olen tullut 26.3 ja matka meni hyvin.Otimme kultakortin siellä Infossa kun pidettiin esittely aamulla,ja se oli paras,rahaa ei mennyt ruoka hommiin eikä retki hommiin ne kuulu siihen kaikki.Sillä näimme ja koimme kaikki mahdollisen.Jos olisimme olleet oman reitin kulkijoita niin tietoa ja nähtävyyksiä olisi vain 10% siitä mitä saimme kokea.Ja sitten vielä tämä sosiaallinen kanssa käyminen se on parasta myös näillä matkoilla,mieli virkistyy elämä maistuu. Koneet tietenkin myöhässä oli,mutta mitä se haittaa kun ottaa aikaa niin että sitä riittää. Siis hyvää ja antoisaa matkaa Sinulle Toivottaa Hyvän reissun tehnyt ja oikein tyytyväinen kulkija

        Kiitos positiivisesta viestistä.Kiva kuulla onnistuneesta retkestä noitten kaikkien epäilyjen jälkeen,joita saa lukea keskusteluista.
        Tuota kultakorttia jäin miettimään,mikä se on,jonka sanoit ottaneesi infosta,No,se selviää siellä perillä,ylihuomenna on lähtö.


      • Venetsiaan lähtiä
        Matkan tehnyt kirjoitti:

        Hei 2.4 oulusta lähtijä! Annan palautetta matkastani Venetsiasta.Olen tullut 26.3 ja matka meni hyvin.Otimme kultakortin siellä Infossa kun pidettiin esittely aamulla,ja se oli paras,rahaa ei mennyt ruoka hommiin eikä retki hommiin ne kuulu siihen kaikki.Sillä näimme ja koimme kaikki mahdollisen.Jos olisimme olleet oman reitin kulkijoita niin tietoa ja nähtävyyksiä olisi vain 10% siitä mitä saimme kokea.Ja sitten vielä tämä sosiaallinen kanssa käyminen se on parasta myös näillä matkoilla,mieli virkistyy elämä maistuu. Koneet tietenkin myöhässä oli,mutta mitä se haittaa kun ottaa aikaa niin että sitä riittää. Siis hyvää ja antoisaa matkaa Sinulle Toivottaa Hyvän reissun tehnyt ja oikein tyytyväinen kulkija

        Kerrotko tarkemmin kultakortista, mitä se maksaa ja mitä siihen kuuluu j.n.e. Kiitos etukäteen


      • nimensä väärti
        Venetsiaan lähtiä kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin kultakortista, mitä se maksaa ja mitä siihen kuuluu j.n.e. Kiitos etukäteen

        Hei ! Kultakortti maksoi 299e,siihen kuului kaikki kuljetukset ruoka jutut.Ei tarvinnut ruokailla erikseen Ja ohjelmaa oli täyden rahan edestä.Noin kauas kun lähtee kannattee opas reissut tehdä,vaikka maksaa .Ei omatoimisella matkalla tule hullua hurskaammaksi.Siis nimensä väärti.Hyää Venetzian matkaa


    • katina 38

      Onkos meitä 19.3 lähtijöitä ja mistä päin :)

      • matkakuumeinen

        Minä lähden Mikkelistä, yksin. Olen sellainen omatoimimatkailija, joka hurvittelee ulkomailla yleensäkin yksin, mutta hyvä seura kelpaa aina:) Venetsiassa vierailin toissa kesänä kun seikkailin 10 päivää Pohjois-Italiassa: Garda-järvellä, Padovassa, Veronassa. Otin yhden lisäpäivän ja palaan siis ma 23.3. takaisin. Ajattelin viettää yhden päivän Firenzessä la 21.3. koska se on vielä näkemättä. Menen junalla tai bussilla. Jos joku haluaa lähtee mukaan, niin saa lähtee matkaseuraksi. Sinne on 265 km Venetsiasta. Ai niin, olen keski-ikäinen nainen.


      • katina38
        matkakuumeinen kirjoitti:

        Minä lähden Mikkelistä, yksin. Olen sellainen omatoimimatkailija, joka hurvittelee ulkomailla yleensäkin yksin, mutta hyvä seura kelpaa aina:) Venetsiassa vierailin toissa kesänä kun seikkailin 10 päivää Pohjois-Italiassa: Garda-järvellä, Padovassa, Veronassa. Otin yhden lisäpäivän ja palaan siis ma 23.3. takaisin. Ajattelin viettää yhden päivän Firenzessä la 21.3. koska se on vielä näkemättä. Menen junalla tai bussilla. Jos joku haluaa lähtee mukaan, niin saa lähtee matkaseuraksi. Sinne on 265 km Venetsiasta. Ai niin, olen keski-ikäinen nainen.

        Itsekkin olen lähdössä yksin :) Ja kentällä minut on jaettu ryhmään "B". Joten siellä nähdään :)


      • matkakuumeinen
        katina38 kirjoitti:

        Itsekkin olen lähdössä yksin :) Ja kentällä minut on jaettu ryhmään "B". Joten siellä nähdään :)

        Hyvä, että pääsit sittenkin tälle 19.3. matkalle, vaikka sullehan ehdotettiin vaihtoo toiselle päivälle. Sama ryhmä mullakin. See you!


    • huhtikuussa matkalle

      kerrothan sitten kuulumiset kun olet palannut Venetsian matkalta ! Odotan miekenkiinnolla kuulumisia. Kiitos jo etukäteen.

      • sipoukko

        Eilen illalla palattiin reissulta ja kotiuduin tänä iltana, kun olin pojan luona yön.
        Matkasta sen verran, että lennot myöhässä molempiin suuntiin. Retkille en osallistunut,koska hinnat oli erittäin suolaiset. Muutamat retkille osallistuneet kertoivat olleensa kovin pettyneitä retkien antiin. Hintataso korkea monin paikoin, mut kohtuuhintaisiakin paikkoja löytyy. Markuksen torin lähellä mini kokoinen kuppi expressoa ja normaalikokoinen caffe americano lähti hintaan 17,20€. Omatoimisesti kuljettiin ja hyväksi havaittiin. Eksymisvaaraa ei ole, kun ostaa kartan 2,50€. Tupakkakaupasta vrk:n lippu, jolla pääsi bussilla Punta Sabbioneen ja laivalla Venetsiaan, sekä vaporettoilla pitkin Grande Canalea mielin määrin maksoi 22,80€. Paljon siellä on nähtävää ja paljon enemmän jäi näkemättä.


      • sipoukko

        Kuljetukset ja opastukset perillä toimi moitteetta ja 100€ maksettiin takaisin, niinkuin luvattiin.


      • 60violet
        sipoukko kirjoitti:

        Kuljetukset ja opastukset perillä toimi moitteetta ja 100€ maksettiin takaisin, niinkuin luvattiin.

        milloin tulet pois Venetsiasta.
        Itse en vieläkään ole päässyt matkalle.
        On kiva kuulla mielipiteitä jokaiselta siellä käyneeltä.
        Kerro lisää kaikenlaisista tekemisistäsi,että tiedän itsekin mihin kannattaa näin lyhyellä reissulla käydä tutustumassa.
        Kiitos.


      • nainen 48
        60violet kirjoitti:

        milloin tulet pois Venetsiasta.
        Itse en vieläkään ole päässyt matkalle.
        On kiva kuulla mielipiteitä jokaiselta siellä käyneeltä.
        Kerro lisää kaikenlaisista tekemisistäsi,että tiedän itsekin mihin kannattaa näin lyhyellä reissulla käydä tutustumassa.
        Kiitos.

        Mielenkiinnolla odotan,onnistuuko matka.
        Olen maksanut varausmaksun 27.2.09. Varaamani matka olisi 27.4.09. Olisi vuosilomaviikko, muu aika ei nyt sovi.
        Mielenkiinnolla odotan, koska jotkut ovat saaneet vahvistuksen syksyyn, vaikka varaus on tehty jo viimevuoden puolella.
        Löysin "Sipoukon" kirjoituksen viimevuoden puolelta ja hän oli palannut matkalta eilen.
        Aika pitkä odotusaika tulisi. Olen Lahden seudulta oleva kuusikymppinen nuorekas nainean.


      • nalle
        sipoukko kirjoitti:

        Eilen illalla palattiin reissulta ja kotiuduin tänä iltana, kun olin pojan luona yön.
        Matkasta sen verran, että lennot myöhässä molempiin suuntiin. Retkille en osallistunut,koska hinnat oli erittäin suolaiset. Muutamat retkille osallistuneet kertoivat olleensa kovin pettyneitä retkien antiin. Hintataso korkea monin paikoin, mut kohtuuhintaisiakin paikkoja löytyy. Markuksen torin lähellä mini kokoinen kuppi expressoa ja normaalikokoinen caffe americano lähti hintaan 17,20€. Omatoimisesti kuljettiin ja hyväksi havaittiin. Eksymisvaaraa ei ole, kun ostaa kartan 2,50€. Tupakkakaupasta vrk:n lippu, jolla pääsi bussilla Punta Sabbioneen ja laivalla Venetsiaan, sekä vaporettoilla pitkin Grande Canalea mielin määrin maksoi 22,80€. Paljon siellä on nähtävää ja paljon enemmän jäi näkemättä.

        takaisin Suomeen. Olen jo ollut huolissani. Etsimme sinua Tuuntontun ja Tassulindin kanssa kentältä vaan ei löydetty. Hyvä että matka meni hyvin. Ei muuta kuin onnellista kevään odotusta, nyt voin rauhallisin mielin lopettaa tämän palstan seuraamisen. Hyvää matkaa kaikille joilla upea matka on vielä edessäpäin.


      • 60violet
        nainen 48 kirjoitti:

        Mielenkiinnolla odotan,onnistuuko matka.
        Olen maksanut varausmaksun 27.2.09. Varaamani matka olisi 27.4.09. Olisi vuosilomaviikko, muu aika ei nyt sovi.
        Mielenkiinnolla odotan, koska jotkut ovat saaneet vahvistuksen syksyyn, vaikka varaus on tehty jo viimevuoden puolella.
        Löysin "Sipoukon" kirjoituksen viimevuoden puolelta ja hän oli palannut matkalta eilen.
        Aika pitkä odotusaika tulisi. Olen Lahden seudulta oleva kuusikymppinen nuorekas nainean.

        odotan itsekin,josko pääsisin matkaan 27.4
        Maksoin varauksen jo marraskuussa ja ajankohdaksi valitsin 23.3
        On kiva lukea jo käyneiden kommentteja Venetsiasta.
        Eihän tämänhintaiselta matkalta mitään huippulaatua kukaan varmaan odotakaan.
        Oikealla asenteella vaan reissuun.
        Olen Hämeenlinnasta myös 60v nainen.Onko tältä seudulta muita lähtijöitä?


      • sipoukko
        60violet kirjoitti:

        milloin tulet pois Venetsiasta.
        Itse en vieläkään ole päässyt matkalle.
        On kiva kuulla mielipiteitä jokaiselta siellä käyneeltä.
        Kerro lisää kaikenlaisista tekemisistäsi,että tiedän itsekin mihin kannattaa näin lyhyellä reissulla käydä tutustumassa.
        Kiitos.

        Ehdottoman hyvä käyntikohde Frarin kirkko, jossa esim Tizianon maalaama alttaritaulu; Neitsyt Marian ylösnousemus ja lukuisia kuuluisten taiteilijoiden teoksia ja sisustuksessa paljon tarkasti tehtyjä puukaiverruksia. Mykistävää! Pääsymaksukin vain 3€.


      • palannut
        sipoukko kirjoitti:

        Ehdottoman hyvä käyntikohde Frarin kirkko, jossa esim Tizianon maalaama alttaritaulu; Neitsyt Marian ylösnousemus ja lukuisia kuuluisten taiteilijoiden teoksia ja sisustuksessa paljon tarkasti tehtyjä puukaiverruksia. Mykistävää! Pääsymaksukin vain 3€.

        Olin itse matkalla 12.3 neljä yötä. Sipoukkoa yritti Turuntonttu kalastaa lentokentältä oikein nimilapun kanssa. Frari-kirkosta olen samaa mieltä, se oli mykistävä paikka ja laittoi minut itkemään. Kirkkoja löytyy joka kulmalta melkein ja ainakin niissä on hyvä käydä lepuuttamassa jalkojaan kun minäkin melkein välillä 14 h/pv olin reissun päällä. Aamulla lähdin 8.20 bussilla hotellista Punta Sabbioneen ja siitä vaporetolla Venetsiaan. Minulla oli 48 tunnin kortti joka maksoi 28 euroa, käytin sitä pe-aamusta ma-iltapäivään (joten ei pitänyt enää olla voimassakaan vierailullani Buranossa). Perjantain kuljin bussilla Venetsiaan (se oli halpa kyyti myös edestakaisin n. 6.50), mutta siinä piti hotellilta mennnä ensin Lido di Jesolon bussiasemalle. Kortti ei kattanut bussia Punta Sabbioneen, sen hinta oli edestakaisin n. 4.80. Eli itse vaan reissuun, halvaksi tulee, maanantainakin siis ennättää vaikka ennen klo 13.00 lähtöä tehdä Buranon retken joka minulle oli oikeastaan paras päivä kaikista, kun aurinkokoin paistoi ja lämpöä oli 17 astetta ainakin. Olen muuten nainen nimetön, aikaisemmalla palstalla yhden kerran joku mies käytti samaa nimimerkkiä, joten nyt en voinut käyttää samaa nimimerkkiä kun en ollut rekisteröinyt sitä.


      • 60violet
        palannut kirjoitti:

        Olin itse matkalla 12.3 neljä yötä. Sipoukkoa yritti Turuntonttu kalastaa lentokentältä oikein nimilapun kanssa. Frari-kirkosta olen samaa mieltä, se oli mykistävä paikka ja laittoi minut itkemään. Kirkkoja löytyy joka kulmalta melkein ja ainakin niissä on hyvä käydä lepuuttamassa jalkojaan kun minäkin melkein välillä 14 h/pv olin reissun päällä. Aamulla lähdin 8.20 bussilla hotellista Punta Sabbioneen ja siitä vaporetolla Venetsiaan. Minulla oli 48 tunnin kortti joka maksoi 28 euroa, käytin sitä pe-aamusta ma-iltapäivään (joten ei pitänyt enää olla voimassakaan vierailullani Buranossa). Perjantain kuljin bussilla Venetsiaan (se oli halpa kyyti myös edestakaisin n. 6.50), mutta siinä piti hotellilta mennnä ensin Lido di Jesolon bussiasemalle. Kortti ei kattanut bussia Punta Sabbioneen, sen hinta oli edestakaisin n. 4.80. Eli itse vaan reissuun, halvaksi tulee, maanantainakin siis ennättää vaikka ennen klo 13.00 lähtöä tehdä Buranon retken joka minulle oli oikeastaan paras päivä kaikista, kun aurinkokoin paistoi ja lämpöä oli 17 astetta ainakin. Olen muuten nainen nimetön, aikaisemmalla palstalla yhden kerran joku mies käytti samaa nimimerkkiä, joten nyt en voinut käyttää samaa nimimerkkiä kun en ollut rekisteröinyt sitä.

        tiedoista.Aion myös itsekseni tutustua paikkoihin.Siksi onkin hyvä tietää mihin kannattaa tutustua näinä parina päivänä.
        Kalliiksi paikaksi ovat monet sanoneet,mutta kun kulkee omia teitään.niin näköjään sopuhintaanhan siellä pärjää.


      • huoltaja1
        60violet kirjoitti:

        odotan itsekin,josko pääsisin matkaan 27.4
        Maksoin varauksen jo marraskuussa ja ajankohdaksi valitsin 23.3
        On kiva lukea jo käyneiden kommentteja Venetsiasta.
        Eihän tämänhintaiselta matkalta mitään huippulaatua kukaan varmaan odotakaan.
        Oikealla asenteella vaan reissuun.
        Olen Hämeenlinnasta myös 60v nainen.Onko tältä seudulta muita lähtijöitä?

        Minäkin odotan edelleen matkasta vahvistusta tai oikeastaan päivämääriä ja lippuja.Olen 50 ja Tampereelta.


      • 60violet
        huoltaja1 kirjoitti:

        Minäkin odotan edelleen matkasta vahvistusta tai oikeastaan päivämääriä ja lippuja.Olen 50 ja Tampereelta.

        päivämäärän laitoit toiveeksesi?
        Itselläni oli 23.3
        Saa nyt sitten nähdä mikä on arvottu lähdöksi.


      • huoltaja1
        60violet kirjoitti:

        päivämäärän laitoit toiveeksesi?
        Itselläni oli 23.3
        Saa nyt sitten nähdä mikä on arvottu lähdöksi.

        Laitoin 9.3-09 toiveekseni,mut mitään ei ole vielä kuulunu mut kerron kun kuuluu ja se toinen asia et en välttämättä pääse lähtemään kun ei sitä voi loputtomiin varuillaan olla!


      • reissuilija
        huoltaja1 kirjoitti:

        Laitoin 9.3-09 toiveekseni,mut mitään ei ole vielä kuulunu mut kerron kun kuuluu ja se toinen asia et en välttämättä pääse lähtemään kun ei sitä voi loputtomiin varuillaan olla!

        Minulle tuli lähtöpäivä ilmoitus helmikuussa,(matkan kokonaisuudessaan maksoin joulun jälkeen,siis sen 155,-.) Siihen vastasin heti lähettämällä kysytyt vakuutusnumerot ,jonka jälkeen soitin varmistaakseni että faxi meni perille. Sieltä ystävällismielinen rva lupasi lähettää liput saman tien,jotka tulikin parissa päivässä,ja lähtöni on 6.4.
        Sitä vaan että kannattaa olla aktiivinen itsekin sinne suuntaan niin ei tartte kärvistellä onko lähtö milloin vai miten se oli.


      • nainen 48
        60violet kirjoitti:

        odotan itsekin,josko pääsisin matkaan 27.4
        Maksoin varauksen jo marraskuussa ja ajankohdaksi valitsin 23.3
        On kiva lukea jo käyneiden kommentteja Venetsiasta.
        Eihän tämänhintaiselta matkalta mitään huippulaatua kukaan varmaan odotakaan.
        Oikealla asenteella vaan reissuun.
        Olen Hämeenlinnasta myös 60v nainen.Onko tältä seudulta muita lähtijöitä?

        Sain vastauksen kyselyyni s-postiin.
        27.4 matka on täyteen varattu. Minulle tarjottiin 4-yön matkaa aikaisemmin, tai pyysivät odottamaan lokakuulle. En suostunut, koska lomani alkaa 27.4.
        Tältä osin matkani ei toteutunut. HARMI !
        Toivottavasti palauttavat maksamani 100€ pian takaisin


      • 60violet
        nainen 48 kirjoitti:

        Sain vastauksen kyselyyni s-postiin.
        27.4 matka on täyteen varattu. Minulle tarjottiin 4-yön matkaa aikaisemmin, tai pyysivät odottamaan lokakuulle. En suostunut, koska lomani alkaa 27.4.
        Tältä osin matkani ei toteutunut. HARMI !
        Toivottavasti palauttavat maksamani 100€ pian takaisin

        kun näin kävi.
        En ole itsekään saanut vielä vahvistusta.Taitaa minullekin käydä samoin,sillä en enää syksyllä ole lähdössä matkalle.
        Olen soittanut monesti ja lähettänyt s-postia,mutta pyytävät vaan odottamaan.


      • nainen itä-suomesta
        nainen 48 kirjoitti:

        Sain vastauksen kyselyyni s-postiin.
        27.4 matka on täyteen varattu. Minulle tarjottiin 4-yön matkaa aikaisemmin, tai pyysivät odottamaan lokakuulle. En suostunut, koska lomani alkaa 27.4.
        Tältä osin matkani ei toteutunut. HARMI !
        Toivottavasti palauttavat maksamani 100€ pian takaisin

        Olen lähdössä Venetsiaan 23.4. ja kyselen muita mahdollisia matkakumppaneita ?! Jouduin ottamaan neljän yön matkan, muuten matka olisi jäänyt syksyyn.


      • kuin myös
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        Olen lähdössä Venetsiaan 23.4. ja kyselen muita mahdollisia matkakumppaneita ?! Jouduin ottamaan neljän yön matkan, muuten matka olisi jäänyt syksyyn.

        tarjosivat 4yön pakettia muuten syksyyn olisi jäänyt joten olen sitten lähdössä tuona ajankohtana olen riihimäen seudulta


      • 60violet
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        Olen lähdössä Venetsiaan 23.4. ja kyselen muita mahdollisia matkakumppaneita ?! Jouduin ottamaan neljän yön matkan, muuten matka olisi jäänyt syksyyn.

        myös 23.4 Otin lisäyön,niin ei jäänyt matka syksyyn.


      • nainen itä-suomesta
        60violet kirjoitti:

        myös 23.4 Otin lisäyön,niin ei jäänyt matka syksyyn.

        ainakin 3 "musketööriä" lähdössä 23.4. ! Hienoa. Pidetään yhteyttä !


      • 60violet
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        Olen lähdössä Venetsiaan 23.4. ja kyselen muita mahdollisia matkakumppaneita ?! Jouduin ottamaan neljän yön matkan, muuten matka olisi jäänyt syksyyn.

        Olen myös 4:n yön matkalainen.Lähtö on 23.4,eli sama kuin sinulla.En tiedä vielä sanoa ostanko retkipakettia.Entä sinä?


      • nainen itä-suomesta
        60violet kirjoitti:

        Olen myös 4:n yön matkalainen.Lähtö on 23.4,eli sama kuin sinulla.En tiedä vielä sanoa ostanko retkipakettia.Entä sinä?

        Olen seurannut tätä keskustelua ja yrittänyt saada selvyyttä, kannattaako retkipaketti ostaa. Olen kyllä kallistumassa retkipaketin puolelle, koska en ole koskaan ennen Venetsiassa käynyt... Päätös jää varmaankin tehtäväksi perillä.


      • Lomalle lomps!
        60violet kirjoitti:

        myös 23.4 Otin lisäyön,niin ei jäänyt matka syksyyn.

        Turusta olen myös lähdossä Venetsian matkalle 23.4, ja otin lisävuorokauden. Minulla ei ole matkakumppania, joten mukava aikuinen nainen olisi kiva saada huonekaveriksi. Niin, ja olen ajatellut ottaa kaikki retket,... terv. Aikuinen nainen


      • nainen itä-suomesta
        Lomalle lomps! kirjoitti:

        Turusta olen myös lähdossä Venetsian matkalle 23.4, ja otin lisävuorokauden. Minulla ei ole matkakumppania, joten mukava aikuinen nainen olisi kiva saada huonekaveriksi. Niin, ja olen ajatellut ottaa kaikki retket,... terv. Aikuinen nainen

        .. ja ikäni puolesta aikuinen nainen... Retketkin olen ajatellut ottaa.


      • LOMALLE LOMPS
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        .. ja ikäni puolesta aikuinen nainen... Retketkin olen ajatellut ottaa.

        Mihin ryhmään kuulut? Itse kuulun ryhmään B ja hotelli on La Siesta Lido di Jesolossa. Kolmen tähden hotelli, kannatta katsoa sivut. http://www.lafenicesiesta.com/ Siellä on ohjeita myös omatoimimatkailuun. Ehkäpä kentällä löydämme toisemme. t. Nainen Turusta


      • 60violet
        LOMALLE LOMPS kirjoitti:

        Mihin ryhmään kuulut? Itse kuulun ryhmään B ja hotelli on La Siesta Lido di Jesolossa. Kolmen tähden hotelli, kannatta katsoa sivut. http://www.lafenicesiesta.com/ Siellä on ohjeita myös omatoimimatkailuun. Ehkäpä kentällä löydämme toisemme. t. Nainen Turusta

        hotelli myös minulla ja ryhmäni on A.Retkistä en vielä tiedä sanoa mitään. Kultakortin ostaneet ovat olleet kylläkin tyytyväisiä,mutta minulle taitaa niin tiukka ohjelma olla liikaa.


      • itä-suomalainen
        60violet kirjoitti:

        hotelli myös minulla ja ryhmäni on A.Retkistä en vielä tiedä sanoa mitään. Kultakortin ostaneet ovat olleet kylläkin tyytyväisiä,mutta minulle taitaa niin tiukka ohjelma olla liikaa.

        Hotellini on sama kun teillä ja kuulun ryhmään A. Olen edelleenkin kiinnostunut opastetuista retkistä. Katsotaan nyt mihin päädytään. Mukavaa kun on jo "melkein tuttuja" mukana.


      • Lomalle lomps
        60violet kirjoitti:

        hotelli myös minulla ja ryhmäni on A.Retkistä en vielä tiedä sanoa mitään. Kultakortin ostaneet ovat olleet kylläkin tyytyväisiä,mutta minulle taitaa niin tiukka ohjelma olla liikaa.

        Retkiä tosiaan voi miettiä vielä itsekseen. Eikös meillä ole joku tervetulotilaisuus perjantai-aamuna, jolloin täytyy päättää, mitä retkiä/millaisen kortin ottaa. Itse haluaisin kyllä nähdä paljon, mutta en silti halua juosta pää kolmantena jalkana. Toivottavasti ei sada koko aikaa. Sadetta on ennustettu kaikille muille päiville, paitsi perjantaille. Ei anneta lannistaa! Mukavaa matkaa meille! Huomiseen! t. Turun tyttö


      • huoltaja1
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        Olen lähdössä Venetsiaan 23.4. ja kyselen muita mahdollisia matkakumppaneita ?! Jouduin ottamaan neljän yön matkan, muuten matka olisi jäänyt syksyyn.

        Olen nyt myös lähdössä huomenna 23.4-09 Tampereelta!Nähdään!


      • Nainen 48
        60violet kirjoitti:

        kun näin kävi.
        En ole itsekään saanut vielä vahvistusta.Taitaa minullekin käydä samoin,sillä en enää syksyllä ole lähdössä matkalle.
        Olen soittanut monesti ja lähettänyt s-postia,mutta pyytävät vaan odottamaan.

        Olen kuitenkin lähdössä syksyllä matkalle. Tänään sain vahvistuksen, matkapäivä selviää myöhemmin. Hyvää matkaa teille 23.4 lähteville. Kertokaahan matkastanne, kun olette palanneet!


      • Keitsi
        sipoukko kirjoitti:

        Ehdottoman hyvä käyntikohde Frarin kirkko, jossa esim Tizianon maalaama alttaritaulu; Neitsyt Marian ylösnousemus ja lukuisia kuuluisten taiteilijoiden teoksia ja sisustuksessa paljon tarkasti tehtyjä puukaiverruksia. Mykistävää! Pääsymaksukin vain 3€.

        Kiitos vaan kiitoksista. Itsekin olin kipeän koipeni kanssa samaa mieltä etsimästämme.


    • sipoukko

      Aikansa kutakin. Epäilijöiden "kerho" tyystin kadonnut näiltä palstoilta. Taisi mennä luu kurkkuun, pupu pöksyyn ja häntä koipien väliin, kun huomasivat matkojen toteutuneen, eikä huijauksesta olutkaan kysymys. Itselläni oli kyllä onnitunut reissu, vaikka kestoltaan aivan liian lyhyt. Kohde vaatisi vähintään kuukauden yhtäjaksoisen oleskelun, jotta ehtisi käymään edes tärkeimmät kohteet. Silti suosittelen. Menkää vaan.

      • Matkan tehnyt

        Olen samaa mieltä kanssasi,ei ole rutisijoita. Ja kyllä oli onnistunut reissu meilläkin.Ja se vielä että päätimme nauttia kultakortin ominaisuudesta,näimme kaiken mahdollisen .Jokainen matkatoimisto ottaa ei maksut retkistä,siis tämä oli aivan asiaan kuuluvaa.Siis kaikille Venetziaan meneville Onnea matkaan ja nauttikaa


      • nainen itä-suomesta
        Matkan tehnyt kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi,ei ole rutisijoita. Ja kyllä oli onnistunut reissu meilläkin.Ja se vielä että päätimme nauttia kultakortin ominaisuudesta,näimme kaiken mahdollisen .Jokainen matkatoimisto ottaa ei maksut retkistä,siis tämä oli aivan asiaan kuuluvaa.Siis kaikille Venetziaan meneville Onnea matkaan ja nauttikaa

        Tänään tuli liput sähköpostissa matkalle. Jännittää. Kuulun näköjään ryhmään A. Noista rutisijoista sen verran, että kun aikanaan talvella minäkin kerroin lähteväni matkalle, niin joku kyseli tällä palstalla, enkö tiedä "millainen loppu on ahneella"? Ihmettelin mielessäni, kuinka minä nyt niin ahne olisin. Kirjoittaja taisi kyllä olla tyhmä.


    • toinen matkakuumeine

      Hei Matkakuumeinen mikkeliläinen nainen!
      Oletko lähdössä Garda-järvelle? Minä ilmoittauduin juuri. Olen mikkelilainen ja keski-ikäinen niin kuin sinäkin. Lähdetäänkö kimppakyydillä, jos oltais samalla reissulla? Toivon pääseväni 5.11. koneeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe